• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Story is bijgewerkt, nu ga ik douchen.]

    Jace Dream Duval
    Danny verdwijnt naar de cafetaria en hoewel mijn slaapzaal beter klinkt, heb ik weinig keuze.
    'Ja, het gaat wel,' antwoord ik, zijn ogen vermijdend. Weet ik veel, ik ben in de war en moe. Maar ik kan nu moeilijk weg rennen. ik geef Sasha een flauwe glimlach, hij moet zich geen zorgen maken. het liefst niet, dat maakt dit alleen maar lastiger en raarder. 'Dus, we meoten maar eens bij dat feest gaan kijken.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Je bent. Een schat.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ja, het gaat wel." Zijne flauwe glimlach spreekt zijn woorden tegen. Goed bezig, Ripley. "Dus, we moeten maar eens bij dat feest gaan kijken."
    Ik knik, iets in me weigert zijn hand los te laten en ergst van al, het wint nog ook. Dit kamp gaat me nog de kop kosten. Ik zucht en begin weer te wandelen. Eerder slenteren, ik heb namelijk hoegenaamd geen zin in dat feest. Maar ik moet. Ik moet Patje daar veilig weg krijgen.
    Stomme Mignon, en die kleine dwerg van haar. Ik krijg ze nog wel, die twee. Ze staan even hoog op mijn lijstje als Felix. Zuchtend duw ik de deur van de cafetaria open.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raine Yuliane Highfort

    Ik sta een tijdje in de lege zaal zonder iets te doen, peinzend wrijf ik met een wijsvinger over m'n pols een trekje dat ik mezelf heb aangeleerd toen ik 3 was en sindsdien heb ik het nooit meer af kunnen leren. Aan mijn spullen besteed ik niet zoveel aandacht en uiteindelijk besluit ik maar naar buiten te lopen. Ik vind het moeilijk om toe te geven maar ik ben toch wel benieuwd naar de mensen die hier rondlopen. Met grote passen loop ik naar buiten hier en daar lopen nog wat andere mensen. Een glimlach kan ik niet onderdrukken, als er werkelijk mensen waren die dachten dat dit kamp werkte hadden ze het naar mijn mening goed mis.

    Patrick Hathaway
    Als de muziek door de cafetaria knalt, sta ik met tegenzin op. Here goes nothing. Het kantoortje doe ik achter me op slot, de cafetaria is er al helemaal klaar voor. verveeld leun ik tegen een tafel.

    Jace Dream Duval
    Sasha slentert een beetje mee terwijl we naar de cafetaria lopen, mijn hand nog steeds in de zijnen. Zodra de muziek ons bereikt geef ik weer een knalletje aan het elastiek. Fijn, grote groepen net na dit alles. Samen liepe we naar binnen, er waren al heel was andere kampeerders.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik hoor de mensen binnen stromen. Mijn nerveusiteit kan ik nog redelijk onderdrukken. Één voor één geef ik ze een glas cola met het lekkers erin. Ook Sasha en Patrick geef ik een glas. Dit zal voorlopig zijn laatste glas worden want na deze hoeveelheid GHB ben je er wel even uit. Misschien wil ik hem nog wel liever weg hebben dan Patrick. Even flitst er door mijn hoofd dat het niet eerlijk is wat ik doe. Dat ik hem niet mag straffen voor wat anderen mij hebben aangedaan. Maar ik schud de gedachte weg. Sasha is geen haar beter dan de rest. Ik zet de muziek hard aan en mijn ogen zoeken naar Matthew.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny

    Ik wist niet zo heel erg goed wat te doen dus ik ga maar een beetje aan de kant staan.
    Ik bekijk de mensen die er zijn een beetje. Dus, zij zijn net als ik?
    Bij sommige zie je het wel een beetje, en bij sommige helemaal niet.
    De muziek klinkt hard, maar we lekker. Ik tik een beetje met mijn voet op de maat, en mijn hoofd hou ik ook niet echt stil.
    Ik krijg een glas in mijn handen gedrukt. Ik glimlach even naar de gege die het glas geeft.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    Ik hoor Jace opnieuw aan het elastiekje trekken en trek hem naast me op een bank neer. Ik krijg een glas drinken in mijn handen gedrukt van Mignon, maar zet het naast me op tafel neer. Eerst Jace.
    "Jace, kijk me aan," beveel ik hem zacht. Ik neem het elastiekje vast zodat hij even niet kan knallen. Wat mij betreft is hier even niemand anders. "Je weet toch dat die elastiekjes maar tijdelijk horen he? Dat je hoort af te bouwen?" Ik denk aan de woorden van Julian, dat hij er 's nachts als een gek mee tekeer gaat. "Ondanks net, geldt het aanbod dat je met me mag komen praten nog steeds." Ik glimlach voorzichtig. "Ik zal me zelfs gedragen," beloof ik hem.
    Oh fijn, nou doe ik hem al beloftes ook.
    Ik kijk even over zijn schouder naar Patje die net binnen gekomen is en ook een glas krijgt. Ik weet wat daar in zit.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:54 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raine Yuliane Highfort

    Ik kijk verbaasd op, muziek. Met een grote grijns op mijn gezicht loop ik in de richting waar de muziek vandaan komt, dit lijkt wel op een feestje. Bij de ingang staat een meisje dat iedereen een glas cola overhandig, ik loop naar haar toe. 'Heej' zeg ik rustig terwijl ik haar bestudeer, ik laat mijn ogen onbeschaamd over haar heen glijden en probeer iets op te merken waaraan ik haar de volgende keer weer kan herkennen.

    Jace Dream Duval
    Het ene moment word me was te drinken aangeboden, het volgende trekt Sasha me al weer mee. Veel getrek vandaag.
    'Jace, kijk me aan. Je weet toch dat die elastiekjes maar tijdelijk horen he? Dat je hoort af te bouwen? Ondanks net, geldt het aanbod dat je met me mag komen praten nog steeds. Ik zal me zelfs gedragen,' zegt Sasha tegen me. Weer een knikje. Hij glimlacht voorzichtig tegen me.
    'Het gaat wel, gewoon een beetje... In de war, denk ik. En nerveus.' fluister ik uiteindelijk. 'Ik snap het, maak je geen zorgen.'
    Snel neem ik een slokje van de cola.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:59 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    Rustig neem ik een slok van mijn cola. Het is goed nieuws dat Hailey aan onze kant staat, dan hoeven we nog maar drie begeleiders te doorstaan. Hoe zou Cassia zijn? Dat was haar naam, toch? Hopelijk was ze oké. Als ze aardig was zou het moeilijk worden om haar te negeren, maar als ze net als Patrick was zou dat ook niet echt prettig zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    voor ik eht weet krijg ik ook een glas cola in mijn handen gedrukt. ik heb best wel dorst, dus het glas is zo leeg.Eerlijk gezegt let ik niet echt op de kampeerders. Behalve Sasha dan, waar mijn ogen af en toe naar toe schieten. Ik schud mijn hoofd, ik voel me een beetje wazig worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Het gaat wel, gewoon een beetje... In de war, denk ik. En nerveus. Ik snap het, maak je geen zorgen."
    Hij neemt snel een slokje van zijn cola. Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem vragend aan.
    "Nerveus? Je kent iedereen hier toch al?" vraag ik zacht.
    Ik kijk even om me heen, zodra het kan ga ik zeker eens met Danny praten. De zenuwen gieren door mijn lijf, maar ik hou mijn neutrale gezichtsuitdrukking -as always- zo goed mogelijk op zijn plaats.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.