• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dudes, wat doet dat spulletje dat de "normale" kampeerders hebben gekregen, wat dat dan ook mag zijn? Ik heb net namelijk een samenvattinkje van Rose gekregen via msn, maar nu weet ik nog niet wat ik kan doen x]]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jace Dream Duval
    Sasha draait zich direct nar mignon toe, die de zaal uitrent, maar eht kan me weinig schelen. Ik voel me nog licht in het hoofd, wat niet echt goed kan zijn. Wat kan het mij ook schelen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Ik schiet omhoog van schrik als iemand omvalt tegen de tafel.
    Ik snel erheen, maar helder nadenken lukt niet.
    Hij lijkt me bewusteloos, maar ik weet het niet zeker.
    Ik voel me licht in mijn hoofd. Wat is hier aan de hand!?
    "Raine." Ik wenk haar, zij is de enigste die ik nu zie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    Spottend kijkt ze me aan.
    "Ik was ook niets anders van plan," hoor ik haar zacht zeggen. Ze trekt de jongen achter zich aan. Ik moet mijn gitaar hebben. Ik moet mijn gitaar hebben of ik word gek. Dit was niet de afspraak. Ik volg de twee naar buiten en terwijl ik naar mijn slaapzaal ga, zie ik Mignon er uit komen. Wat moet dat mens in mijn slaapzaal? Ik ren naar haar toe en haal haar onderuit, mijn handen vouw ik rond haar keel samen en stukje bij beetje knijp ik de lucht er uit.
    "Ik hou er niet van als mensen me in het zak zetten, Mignon," zeg ik kil.
    "Felix!" schreeuw ik zo luid ik kan. Ik mag de man niet, maar als hij Mignon aanpakt zoals mij, dan kan het me niet schelen. "Cassia! Hailey!"

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:22 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik trek Matthew mee.
    "Oké," zeg ik.
    "Nu jouw deel van het plan."
    De adrealine suist door mijn lichaam. Ik sta letterlijk te springen op mijn benen. Ook deze keer drogeren is mislukt. Nou ja, mijn hoofddoel Sasha is mislukt. Als we nu niet ontsnappen heb ik heel wat te uitteleggen. Als we het zaaltje uitkomen val ik op de grond. Sasha hangt boven me en vouwt zijn handen om mijn keel.
    "Ik hou er niet van als mensen me in het zak zetten, Mignon."
    Ik sis naar hem. Ik ben woedend.
    "En ik hou ook niet van verraders," sis ik met een hoog stemmetje.
    "Van verlaters. Mensen die je voor één keer gebruiken."
    Ik hef mijn knie omhoog en schop hem in zijn kruis.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Too late (cat). Sasha has snatched you.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raine Yuliane Highfort

    Twijfelend loop ik naar de jongen toe, het is dezelfde die net bij de poort stond, lijkt wel aardig. Ik vraag me af hoe hij m'n naam weet maar lang blijf ik er niet bij stilstaan. "Is dit een van de begeleiders" vraag ik een glimlach onderdrukkend.

    [Aangepast :Y)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ahh damn, ik moet weg als het spannend wordt. D: Oké, als Mignon nog aan Sasha ontsnapt, mag ze Matthew gewoon meesleuren. (cat)]

    Cassia Sterling
    ik zit in de slaapzaal als het geschreeuw mijn oren bereikt. Snel sta ik op om te kijken wat er aan de hand is. Het is die sasha weer, dus snel ren ik maar hem toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Is dit een van de begeleiders?" Vraagt ze als ze bij me komt staan.
    "Weet ik veel, hij ziet er ouder uit, dus ja denk ik." Zeg ik.
    Ik wrijf even door mijn ogen om de wazigheid weg te krijgen, maar het wil niet weg.
    Ik lach eventjes. "Maar hij is in ieder geval bewusteloos." Zeg ik en lach weer even.
    Het is niet me bedoeling te lachen, maar ik kan het niet inhouden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "En ik hou ook niet van verraders. Van verlaters. Mensen die je voor één keer gebruiken."
    Ik krimp ineen van de pijn als ik een schop in mijn kruis krijg, maar het spoort me alleen maar aan mijn greep te verstrakken.
    "Ik heb geen vinger naar je uitgestoken," zeg ik hees.
    Blij toe. Ik ben buiten adem van de pijn, maar opgelucht als Cassia toekomt.
    "Check mijn kamer op drugs!" licht ik haar in. "Die teef hier-"
    Ik moet opnieuw adem halen omdat de pijn nog steeds door heel mijn lichaam trekt.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raine Yuliane Highfort

    "weet ik veel, hij ziet er ouder uit, dus ja denk ik" zegt hij glimlachend. Ik kijk hem aan, de hele situatie is nogal bijzonder en ik ben hier ook pas net. Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet doen dus geef ik een klap tegen de wang van de bewusteloze vent... geen reactie. "En nu? Ik ben Raine trouwens, jij?" vraag ik ondertussen maar.

    Mignon

    Hij maakt zijn greep vaster. Ik hap even naar adem maar dit is niets nieuws voor mij.
    "Ik heb geen vinger naar je uitgestoken."
    "Jij niet mee," sis ik.
    "Maar types zoals jij wel. En ik wil voorkomen dat jij ook maar één iemand hier op het kamp pijn doet zoals zij mij pijn deden. Sasha, jij bent gewoon de verkeerde plaats verkeerde persoon. Was er iemand anders van jouw soort had hij deze lading ook gekregen. Jij, Sasha, jij bent gewoon verkeerd bezig. Je kwetst mensen zonder dat je het weet,"
    De tranen springen in mijn ogen. Niet door het lucht te kort maar door de herinneringen die door mijn hoofd spoken. Mijn gegil en het gelach van de jongen.
    "Sasha, jij moet boeten voor wat hij mij aan deed."
    Donker kijk ik hem aan. Mijn tijd hier is geweest, het is voorbij. Of ik word nu voorgoed opgesloten of ik word verbannen. Het maakt me niets uit, ik heb Sasha de waarheid gezegd. Het voelt alsof er een blok beton uitelkaar valt. Een heerlijk gevoel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'okay, stop hiermee, allebei!' ik heb geen idee waar Sasha het over heeft, maar dat komt zo wel. ik trek beiden kinderen uit elkaar en hou hun armen vast, zodat ze niet weg kunnen. Waar is Patrick of Felix in deze situatie.
    'nou, vertel me eens rustig, één voor één wat er aan de hand is hier.'

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.