• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik had mijn Post nog even veranderd. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Maar gedraag jullie," antwoordt Cassia met een klein knikje.
    Ik knik en probeer te glimlachen.
    "Haal even die drugs uit mijn zaal wil je, ik hoef dat spul daar niet," zeg ik nog voor ze de deur achter zich dicht trekt. Mignon ziet eruit als een wrak, al denk ik dat het niet veel beter is bij mezelf. Voorzichtig leg ik een hand op die van haar.
    "Nu weet ik wel waarom je Patje en mij gedrogeerd hebt, maar waarom de anderen?" vraag ik aan het meisje dat zo gewaagd aan me is.
    Had ze me net niet verraden, dan had ik haar alleen maar kunnen waarderen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    Tsja, goede vraag.
    'Pak zijn armen naar beet,' zeg ik tegen Julian, terwijl ik patrick's enkels vastneem. 'De begeleider's slaapzaal is neit zo heel ver, zou je me kunnen helpen hem daar naar toe te verplaatsen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ahahahahah, I'm sorry]

    [Danny had ook nog iets gezegd tegen Cassia]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    "Nu weet ik wel waarom je Patje en mij gedrogeerd hebt, maar waarom de anderen?"
    Ik kijk hem aan. Mijn ogen zijn betraant. Voorzichtig slik ik en open ik mijn mond op iets te zeggen. Dan schud ik mijn hoofd en doe ik mijn mond weer dicht. Wat moet ik zeggen? Er gaan verschillende senario's door mijn hoofd maar ik besluit dat er maar één de beste is. De waarheid.
    "Angst," zeg ik bijna onhoorbaar.
    "Ik wil hier weg. Ik wil naar huis. Naar mijn vriend, ik wil gelukkig zijn meer niet. Alles is uit angst of uit woede."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    "Oké," antwoord ik. Meer komt er niet uit, want het is nog altijd een beetje wazig in mijn hoofd. Het zal een stuk beter gaan als ik zo buiten ben, uit dit volle, drukke hok.
    Ik til Patrick tegelijk omhoog met Cassie en zorg ervoor dat zijn hoofd niet naar achteren klapt terwijl we hem naar buiten dragen, richting de slaapzaal van de begeleiders. Nee, het feestje was voor niemand echt een succes geweest, geloof ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassia Sterling
    ik knik naar Danny en glimlach. De kinderen doen een beetje raar, zelfs Julian loopt extra voorzichtig, alsof hij bang is om om te vallen. Samen dragen we Patrick naar de slaapzaal, waar hij op eht ebd word gedumpt. hij beweegt niet eens.
    'dankje, Julian. voel je je wel goed?' vraag ik als we terug lopen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nevermind.]

    Danny

    Ze leken me niet gehoord te hebben en dragen hem weg.
    Ik keek even moeilijk en krabbelde overeind richting de bank en ga erop zitten.
    Als dit de feesten hier waren, vind ik het wel vreemd.
    Ik voel me nog steeds licht in mijn hoofd en het voelt ook alsof alles een beetje veranderd.
    Had ik dan werkelijk iets genomen? Nee toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Maakt niet uittt, hoe laat is het nou? Und.. Íémand een idee wat ik kan doen, in rl, dat ding dat ik tot ergernis van jullie net spammde? Ik hoopte alleen dat er mensen in dit topic ervaring mee zouden hebben, omdat het erover gaat. Sorry daarvoor. Daarbij is er ook geen van mijn vrienden die het weten online, en ik flip een beetje hier. Excuser moi.]

    Quinn
    Een van de twee loopt weg bij de bewusteloos uitziende begeleider, en komt mijn kant op. Ze groet me vriendelijk. 'Heey,' zeg ik terug, 'Wat is er met hem gebeurd?' Terwjl ik naar de begeleider wijs. En even later: 'Weet jij waar ik hier eten kan vinden? Ik sterf,'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Julian Dan Forli
    "Dank je, Julian," zegt Cassia op een vriendelijke toon. Dus voor de mannelijke begeleiders moeten we uitkijken? Hoewel Hailey zei dat Cassia ons niet zou kunnen veranderen en op het moment is Hailey met voorsprong mijn favoriete begeleidster, dus daarom geloof ik haar.
    "Voel je je wel goed?" vraagt ze onderweg naar de cafetaria.
    "Jawel, hoor. Beetje wazig door het slaaptekort en zo," antwoord ik. Zie ik er zo beroerd uit dan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    "Angst. Ik wil hier weg. Ik wil naar huis. Naar mijn vriend, ik wil gelukkig zijn meer niet. Alles is uit angst of uit woede."
    Mijn mond valt open van verbazing. De tijd om koel te doen is al lang gepasseerd nu. En ik snap het, ik snap waarom ze koos voor de acties die ze ondernomen heeft. Ze heeft een vriend, ze hoort hier niet. Niemand hoort hier, maar ondanks wat ik al meegemaakt heb in die twee dagen dat ik er ben, wil ik wel blijven. Mignon heeft gelijk, ik heb al heel wat mensen gekwetst, ik denk niet na bij hun gevoelens. Maar hier, hier is het anders. Ik schud de volgende gedachte uit mijn hoofd voor ik hem kan afmaken.
    "Je probeerde te ontsnappen," concludeer ik luidop. Mijn blik glijdt even naar het raampje van het kantoor. Het is niet groot, maar dat is Mignon ook niet, of toch niet breed. "Oké. Schrijf een briefje dat die drugs van jou zijn en maak dat je hier weg bent. Laat mij alsjeblieft niet achter met die miserie. Pa- Patje vermoord me als hij denkt dat ik hem gedrogeerd heb." Mijn stem breekt even bij zijn naam, maar ik hervat me. Het lijkt me stug dat Mignon nog niet doorheeft wat er gaande is, dus huilen heeft geen zin nu.
    "Je mag me zelfs een flinke klap verkopen en dan speel ik wel even knock out. Tegen de tijd dat die chaos dan weer voorbij is ben jij al lang weg." Ik slik even.
    "En geen verraad dit keer," voeg ik er met bevende stem en een schamper lachje aan toe.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raine Yuliane Highfort
    Ik grijns 'heej, wat is er met hem gebeurd' zegt de jongen en daarna 'weet jij waar ik hier eten kan vinden ik sterf'. Ik moest lachen om hem 'ik heb werkelijk geen idee wat er gebeurd is ik kom net aan en over dat eten weet ik ook niets' grijns ik. Bezorgd kijk ik achterom naar Danny die nu op een bankje is gaan zitten, 'ff gaan kijken' zeg ik tegen Quinn en ik knik met m'n hoofd richting Danny 'Ik ben Raine trouwens en jij?' zeg ik snel omdat ik het bijna vergeten was

    Cassia Sterling
    'Okay, misschien meot je maar naar je slaapzaal gaan,' knik ik. Het begint laat te worden; bijna tien uur, en misschien meot ik dit feestje maar stop zetten. om te beginnen draai ik de muziek wat zachter. Dan kijk ik richting het kantoortje, waar Mignon en Sasha rustig aan het praten zijn.
    oh ja, de drugs waar hij het over had. Snel loop ik naar Zaal 2, waar inderdaad drugs gevonden worden in Sasha's koffer. Met een zucht steek ik ze in een zak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Is er verder nog iemand in 3?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen