• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "En nu? Ik ben Raine trouwens en jij?" Ik kijk op.
    Ik wist haar naam al van net buiten de poort.
    "Danny." Zeg ik en lach weer even.
    Ik schud de bewusteloze wat heen en weer, maar er gebeurd niet veel.
    Weer wrijf ik even door mijn ogen en knipper een aantal keer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Jij niet nee. Maar types zoals jij wel. En ik wil voorkomen dat jij ook maar één iemand hier op het kamp pijn doet zoals zij mij pijn deden. Sasha, jij bent gewoon de verkeerde plaats verkeerde persoon. Was er iemand anders van jouw soort had hij deze lading ook gekregen. Jij, Sasha, jij bent gewoon verkeerd bezig. Je kwetst mensen zonder dat je het weet. Sasha, jij moet boeten voor wat hij mij aan deed."
    Mijn handen beven rond haar keel waardoor mijn greep lost. Ik kijk haar diep in de ogen en buig iets meer naar haar toe zodat niemand kan horen wat ik zeg.
    "Dat weet ik." Mijn stem beeft al net zo hard als mijn lichaam. "Terwijl jij die drankjes aan het spiken was, probeerde ik Jace in bed te krijgen. Ik- ik kon het niet. Ik kon het hem niet aan doen."
    Het is meer dan ik aan mezelf had willen toegeven, maar het is de waarheid. Dan voel ik hoe Cassia me van Mignon af sleurt.
    "Nou, vertel me eens rustig, één voor één wat er aan de hand is hier."
    Ik schud mijn hoofd. Niet aan haar.
    "Patrick," breng ik uit met een troebel zicht omdat mijn ogen wateren. "Ik vertel hem wat er gebeurd is als hij wakker is. Alleen hem."

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raine Yuliane Highfort

    "Danny" zegt de jongen en hij wrijft door z'n ogen, ik kijk hem verbaasd aan "Gaat het wel" zeg ik, het viel me op dat hij er niet helemaal bij was. Grijnzend richt ik mijn aandacht weer op de bewusteloze man, ik weet niet wat ik ervan moet vinden maar ik had in ieder geval geen ervaring met EHBO misschien moeten we er iemand bij roepen ofzo...

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:39 ]

    Mignon

    Mijn keel voelt bevrijd als hij me los laat. De angst in mijn ogen wordt alleen maar groter.
    "Dat weet ik. Terwijl jij die drankjes aan het spiken was, probeerde ik Jace in bed te krijgen. Ik- ik kon het niet. Ik kon het hem niet aan doen."
    Ik heb hem verkeerd beschuldigd. Ik sla mijn ogen neer maar het is al te laat. Alle herinneringen herhalen zich op mijn netvlies. Er stroomt een traan over mijn wang en al snel volgen er meer. Ik dacht dat ik er vanaf was. Dat ik mijn angst kon laten varen maar nu, het is alleen maar erger. Ik kijk hem aan terwijl de tranen uit mijn ogen spoelen. Een exuses krijg ik mijn mond niet uit. Ik bied nooit mijn excuses aan.
    "D-da-dat w-wi-wist ik ni-niet."
    Mijn stem beeft. Ik hap naar adem en kijk hem angstig aan terwijl de beelden zich afspelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mignon

    Mijn keel voelt bevrijd als hij me los laat. De angst in mijn ogen wordt alleen maar groter.
    "Dat weet ik. Terwijl jij die drankjes aan het spiken was, probeerde ik Jace in bed te krijgen. Ik- ik kon het niet. Ik kon het hem niet aan doen."
    Ik heb hem verkeerd beschuldigd. Ik sla mijn ogen neer maar het is al te laat. Alle herinneringen herhalen zich op mijn netvlies. Er stroomt een traan over mijn wang en al snel volgen er meer. Ik dacht dat ik er vanaf was. Dat ik mijn angst kon laten varen maar nu, het is alleen maar erger. Ik kijk hem aan terwijl de tranen uit mijn ogen spoelen. Een exuses krijg ik mijn mond niet uit. Ik bied nooit mijn excuses aan.
    "D-da-dat w-wi-wist ik ni-niet."
    Mijn stem beeft. Ik hap naar adem en kijk hem angstig aan terwijl de beelden zich afspelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hai. What did I miss and where do I go?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hoe laat is hettt? Ö]

    Quinn
    Ik was nog voor het eten in slaap gevallen. Ik was dan ook best doodop geweest dankzij Catherine, jammer dat Patje roet in het eten had gegooid, of misschien was ijswater toepasselijker. Mijn maag knorde, dus ging ik maar eens richting de cafetaria. Een enorme chaos was wat ik tegenkwam. Onderweg was een begeleider die ik nog niet had gezien Sasha en een meisje dat volgens mij Mignon heette uit elkaar aan het houden, vanwege een of ander bijna-gevecht. In de cafetaria waren mensen vreemd aan het kijken, en aan het lachen, en twee ervan zaten op de grond bij een flauwgevallen Patje. Mijn ogen sperden zich wat wijder open, wat wás dit voor kamp? Ik bleef in de deuropening naar de mensen binnen staan kijken.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Merwin schreef:
    [Hai. What did I miss and where do I go?]


    I'm guessing Julian is in the cafeteria. Er is een feestje aan de gang en iedereen is mild gedrogeerd. think drunk. stuff like that. Jace is there, he and Sasha kissed and then Sasha said it ddint feel right (gasp!) and Jace is confused)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Gaat het wel?" Ik kijk Raine aan en knik. "Jawel, beetje licht in mijn hoofd." Mompel ik.
    "Misschien moeten we iemand halen." Zeg ik en kom overeind, meteen pak ik me aan de tafel vast en lach even.
    "Ga jij of ik?" Vraag ik lachend.
    Ik kijk op naar de deuropening en zie iemand staan.
    "Weet jij misschien wat we moeten doen?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga er even vandoor, ben er vanmiddag wel weer xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassia Sterling
    Mignon begint te huilen en ook Sasha's ogen beginnen te wateren.
    'Okay,' zucht ik. 'Laten we naar het kantoortje gaan, dan kunnen jullie beiden kalmeren. Daarna zal ik Patrick zoeken. Met mijn handen op hun schouders begeleid ik Mignon en Sasha naar het kantoor, door de kantine. De muziek is luid en ik zie direct waarom Patrick niet aanwezig is; Hij is bewusteloos. fijn.
    'okay, ga beiden even zitten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nou, Sasha heeft Jace wijs gemaakt dat hij denkt dat Julian hem wel ziet zitten omdat hij Jace in bed probeerde krijgen, ze onderbroken werden en Sasha zich schuldig voelde en hem niet durfde vertellen wat zijn oorspronkelijke plan was. En ohja, hij is van plan die twee te koppelen. Verder is iedereen gedrogeerd op een feestje door een plan van Mignon, Matthew en Sasha waarbij Mignon en Matthew rogue zijn gegaan en Sasha ook proberen drogeren hebben. Die laatste had het door en nu heeft Cassia een vechtende Sasha en Mignon uit elkaar gehaald omdat Mignon haar drugs in Sasha's kamer geplant heeft en hij haar uit de zaal zag komen. Kort samengevat.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Escritura schreef:
    (...)

    I'm guessing Julian is in the cafeteria. Er is een feestje aan de gang en iedereen is mild gedrogeerd. think drunk. stuff like that. Jace is there, he and Sasha kissed and then Sasha said it ddint feel right (gasp!) and Jace is confused)


    By who? o.o *gaat post schrijven*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat een kamp, zeg :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Raine Yuliane Highfort

    `Jawel een beetje licht in m´n hoofd` mompelt de jongen die Danny heet `misschien moeten we iemand halen´ oppert hij vervolgens waarna hij zich vasthoudt op de tafel en vraagt ´ga jij of ga ik´. Vreemd kijk ik hem aan en zet mijn glas cola op de tafel waar hij zich aan vast houdt, waar ben ik terechtgekomen. ´Heb je wat gebruikt ofzo´ vraag ik een beetje bot ´ik ga wel want ik vraag me af of jij overeind blijft, blijf waar je bent´ roep ik hem nog na terwijl ik wegloop