• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hell no! Mijn vader komt binnen dat ik moet slapen, maar spijtig! Dat kan hij op zijn buik schrijven :3 Ik ga wel even douchen honeys, brb.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Wat een eerste dag, zeg," zegt Julian hoofdschuddend.
    Ik kijk hem even aan en knik zachtjes.
    "Beter dan televisie, niet?" vraag ik met een schamper lachje.
    Ik hou er maar mee op, want mijn lip trekt tegen. En die lip heb ik toevallig wel nog nodig om te kussen en andere dingen te doen waarover ik nu maar even niet ga uitwijden. Ik sluit even mijn beide ogen en laat mijn hoofd tegen de muur rusten.

    [Mignon kan trouwens ook naar Sasha en co toekomen als ze dat wil.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Doen we dat. Even Matthew afwipelen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Ik werp een zijdelingse blik op de jongen naast me en lach. Het was wel weer mooi geweest zo, maar ik vroeg me toch af wat ze morgen voor ons in petto hadden. Ik hoopte dat Hailey dat had bedacht, want hoewel ze wel onzin dingen moest verzinnen, waren die vast niet zo vreselijk als die van Patrick of Felix. Van Cassia wist ik nog steeds niets.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [En daar zaten ze dan D:.
    Ik hoop maar voor je dat je niet te lang douched, want ik word irritant als ik me verveel :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik heb echt 0 inspiratie voor Juul op dit moment :/]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    Ik zucht even als het snoepje stil blijft, zo raken we natuurlijk nooit van de grond. En laat ik dat nou net zo prettig vinden.
    "Hoe hard heeft Jace zijn elastiekje al verkracht?" vraag ik dan serieus.
    Julian slaapt bij hem op de kamer, dus ik verwacht dat hij hem wel in de gaten houdt, al is het maar omdat Jace zo'n leuk koppie heeft om naar te kijken. Wel fijn dat ik Julian even alleen heb, misschien kan ik hem vanavond wel doorgronden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik sta op en kijk Matthew aan.
    "Ik ga warm water regelen," lach ik en ik loop het zaaltje uit. Buiten is de rust weer redelijk terug gekeerd, net zoals in mijn hoofd. Het idee dat ik hier morgen wel ben geeft me rust en het daarbij komende idee dat ik Patrick mag drogeren maakt het alleen maar mooier. bij een zaaltje hoor ik stemmen. Het klinkt als Sasha. Ik moet hem nog inlichten. Rustig loop ik naar het gebouwtje en ik klop zachtjes op het hout. De instant noodles heb ik nog steeds in mijn hand. Die mag Patrick niet zien. Dan wordt mijn hele voorraad verbrand.
    "Hi, stoor ik?"

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 22:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    "Zo hard dat het me verbaasd dat ie nog niet geknapt is," antwoord ik. Hij zit bijna altijd met dat ding te knallen en vooral 's nachts hoor je dat heel goed door de stille zaal. Maar ja, het blijft beter dan de mesjes, dat sowieso.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ze zitten gewoon op de veranda van slaapzaal 2 hoor ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet van de pc, blugh. maar waarschijnlijk doe ik morgen wel verder :3 iig niet te snel gaan, ik wil erbij zijn als ze drogeren]

    [Goed stuk?]
    Aislyn Paige Valentina
    Ik zat op de achterbank uit het raam te staren en terwijl ik de bomen telde die voorbij kwamen, hoorde ik mijn moeder de radio aanzetten en wat tegen me zeggen – waar ik niet echt oplette, aangezien ik in mijn eigen wereldje vertrokken was. De muziek uit de radio kwam waren liedjes van de zeventiger jaren, waar ik op het moment geen zin in had, dus ik deed de oordopjes van mijn ipod in mijn oren en zette mijn eigen muziek op.
    Camp Springwood. Dat was mijn bestemming, omdat mijn moeder vond dat ik naar mijn échte ik moest zoeken… Ze dacht dat mijn biseksualiteit een fase was, dat het zomaar weer voorbij ging – niet dat ik daarin geloofde, maar ik liet haar maar in haar waan. Ze is heel lief, hoor, en ze is er altijd voor me, maar in dit soort situaties is ze nogal kortzichtig.
    Ik zucht diep terwijl ik mijn moeder nog wat hoor mompelen, maar ik besteed er geen aandacht aan en na een tijdje mee neuriën en naar buiten kijken, kom ik eindelijk bij het kamp aan. Mijn moeder stopt de auto en sleurt mijn koffer uit de achterbak, waarna ik even mijn ogen rol bij het zien van het kamp en het handvat van de koffer pak. Snel geef ik een kus op mijn moeders wang en loop weg, zonder nog achter me te kijken. Het geluid van de wegrijdende auto doet me ergens pijn, maar ik weet dat ik door moet gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ludwig schreef:
    [Ik moet van de pc, blugh. maar waarschijnlijk doe ik morgen wel verder :3 iig niet te snel gaan, ik wil erbij zijn als ze drogeren]

    [Ik drogeer niet zonder mijn sexy assistent.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    [Ze zitten gewoon op de veranda van slaapzaal 2 hoor ^^]

    Ik pas aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    aangepast.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."