• Oh mijn god,

    Ik weet niet of sommige user het al weten, maar ik ben 8 Jaar lang gepest en 3 jaar lang ben ik zo in de put geraakt dat ik aan zelfmoord dacht en aan zelfverminking deed, dit heeft vanaf het 1e in het middelbaar tot het 3e uitgehouden (Dit jaar dus) En ik praate al de eerste 2 jaar op mijn oude school met een werkster die voor vertrouwen was. Maar daar werd niet zoveel aan gedaan, uiteindelijk wist ze van het gepest en probeerde ze iets te doen maar ik voelde geen verandering, nu zit ik op een andere school en heb ik een nieuwe maatschappelijk werkster en die heb ik verteld wat er op mijn oude school is gebeurd en over de zelfmoord pogiingen en die heeft het dus in gesprek met mij aan mijn moeder verteld. Dus donderdag had ze een gesprek met mijn moeder erover en ik maakte me al zorgen ik voelde me zo kut omdat ik bang was dat ze boos werd. Vanavond komt mijn moeder naar me toe en begint over het gesprek. Ze heeft verteld dat ze het weet en dat ze kapot was en dat ze me heeft belooft dat ik naar een psycholoog ga om hulp te zoeken.
    Toen mijn moeder dit deed heb ik haar huilend in de armen gestort en gezegt "Ik ben zo opgelucht ik zit hier al 3 jaar mee." Op mijn oude school hadden wij een formulier ingevult van hoe je je voelde op school en daar had ik al aangegeven dat ik me niet lekker voelde en die pogingen had. Alleen werd daar niks aan gedaan.

    Ik ben nu zo opgelucht dat mijn moeder achter me staat en me bereid is te helpen.

    Bedankt voor iedereen die t heeft gelezen

    Ben ook gepest, je hebt het juiste gedaan;)


    Heart in an amor.

    TwilightGrl schreef:
    Ben ook gepest, je hebt het juiste gedaan;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    TwilightGrl schreef:
    Ben ook gepest, je hebt het juiste gedaan;)

    Bedankt, sinds het gesprek met mn moeder valt er ook een hele last van mijn schouders af.

    Ik ben dan wel nooit echt gepest, maar ik weet zeker dat dit het beste is dat je hebt kunnen doen! Goed gedaan! c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    You did the right thing, be proud of yourself (:


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    You did the right thing, be proud of yourself (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Edith schreef:
    You did the right thing, be proud of yourself (:
    Heel erg bedankt, deze reacties laten me gewoon glimlachen ik vind dit echt heel lief van iedereen.

    Eindelijk zo gaat het veel beter voor je worden als je er met je moeder tenminste over kan praten
    Good job babe <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben niet zozeer gepest, maar ik had een periode van 2 jaar dat ik echt dood wou. En dan kon ik om de kleinste dingen depri worden.
    Maar je hebt het juiste gedaan!


    El Diablo.

    You go girl!! (Y)
    Ik ben ongelooflijk trots op je dat je het aan iemand hebt kunnen vertellen en dat je moeder er nu van weet.
    Ik ben ook zo blij voor je dat je moeder het zo goed heeft opgepakt. ;)

    xxKim aka Wicket (K)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:52 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    het aan iemand die je vertrouwt alles vertellen is niet alleen ergens goed om het van je schouders af te krijgen, maar ook handig om het ergens te kunnen verwerken.
    als je het een plaats kunt geven, of al kunt delen, voelt het idd zeer goed :)

    al ben ik niet per se het beste voorbeeld van praten halpt, ik praat nauwelijks als er wat scheelt


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Rooskens schreef:
    Ik ben dan wel nooit echt gepest, maar ik weet zeker dat dit het beste is dat je hebt kunnen doen! Goed gedaan! c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Een mooie stap! Ik wens je een goede toekomst toe. Ik hoop dat je vragen en problemen positief verbeteren. =)

    Veel succes met alles!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ken het gevoel =) Het voelt amazing als je het al eenmaal aan iemand kwijt bent =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    TwilightGrl schreef:
    Ben ook gepest, je hebt het juiste gedaan;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt