• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Quinn streelde mijn lichaam, en ik moest moeite doen een kreun te onderdrukken. Ik woelde met mijn hand door zijn haar, terwijl mijn andere hand ergens op zijn rug rustte. Ik moest toegeven, hij was niet slecht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Eigenlijk niet eens zo'n slecht idee, of wel? ;x XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    Patrick helpt me bij mijn elleboog omhoog en dat blijkt maar goed ook want hoewel ik het niet laat merken wordt het even zwart voor mijn ogen -nouja, oog.
    "Okay, ik roep wel iemand om je straks naar de eetzaal te helpen," zegt Patje terwijl hij me los laat. Liefst van al had ik hem gewoon weer bij de arm gegrepen maar het is fijn tussen ons op dit moment dus ik neem het riscio maar niet. Morgen zie ik wel hoe ver ik hem krijg.
    "Lukt het je verder wel?"
    Ik schrik als hij ergens op slaat. Met mijn goede oog kijk ik hem aan. Even wil ik antwoorden dat het me altijd lukt als ik er de kans toe krijg, maar opnieuw laat ik het.
    "Beetje licht in m'n hoofd," antwoord ik eerlijk. Ach wat, ik heb Brulaap zelf uitgedaagd, dan moet ik er maar mee leven. "Anders prima."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Fijn, Matthew is weg. Kan Sasha zo naar Mignon toekomen? Dan kan ze het plannetje vertellen...']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Tuurlijk, hij strompelt wel even naar haar toe. Hij heeft trouwens ook nog een plannetje dat hij met haar wil bespreken.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quinn
    Hmm, naar mijn smaak was ik toch echt wat te schattig geweest tegen haar. Ze zou mijn wat ruigere kant ook best mogen kennen.. Dus beet ik zachtjes op haar lip, glimlachte, in de hoop dat ze dat zou zien, en legde mijn hand heel zachtjes onder haar shirt op haar blote onderrug.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 22:28 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [*Wacht tot Julian uit de andere slaapzaal komt kijken wat die klap was...*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    FreckledEmo schreef:
    [Eigenlijk niet eens zo'n slecht idee, of wel? ;x XD]


    [Een trio, bedoel je? Nee, inderdaad, alleen die begeleiders zijn fucking irritant :'D. Kan Cath wéér lekker een nachtje slapen in de isoleercel. Alhoewel, ze hebben er geen 3, dus als ze er nou 2 in 1 doen.. Ghehe :Y)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nice, nice, nice]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wait what, naar welke slaapzaal moet Juul?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rooba schreef:
    (...)

    [Een trio, bedoel je? Nee, inderdaad, alleen die begeleiders zijn fucking irritant :'D. Kan Cath wéér lekker een nachtje slapen in de isoleercel. Alhoewel, ze hebben er geen 3, dus als ze er nou 2 in 1 doen.. Ghehe :Y)]

    [Of we zijn heel stiekem :Y) *wenkbrauwwiebel*]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 22:30 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Merwin schreef:
    [Wait what, naar welke slaapzaal moet Juul?]


    (Patrick gaf een klap op zaal 3 zodat 'iemand' naar buiten kan komen om Sasha te helpen in zaal 2. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Hij beet even op mijn onderlip, en ik voelde dat hij glimlachte. Een aantal seconden later voelde ik zijn hand onder mijn shirtje glijden, en liet die op mijn onderrug rusten. Ik trok hem wat dichter tegen me aan, als teken dat ik nog lang niet wou stoppen. Ik laat mijn hand even over zijn borst glijden, en laat die uiteindelijk op zijn bovenbeen liggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Alright. *gaat post schrijven* Moment.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Julian Dan Forli
    Opeens hoor ik een harde klap op onze muur waardoor ik even verschrikt op vlieg, maar dan glij ik uit mijn bed en ga naar buiten, waar ik Patrick zie. Meteen komt er een norse blik op mijn gezicht.
    "Wat?" vraag ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen