• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Patrick Hathaway
    'Sasha voelt zich nog wat licht in zijn hoofd,' zeg ik tegen de norse jongeman. 'zorg dat hij heel blijft.' met een knikje naar beiden jongens loop ik weg. De etensbel gaat over dertig minuten al, maar honger heb ik niet. Wat een rare dag was het eigenlijk. Ik was wel kalmer dan eerst.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Quinn
    Ik voel haar hand over mijn borst glijden, en bijt even speels in haar oor, waarna ik weer terugkeer naar haar lippen. IK til haar daarbij voorzichtig op, zodat ik mijn ene been over het pianobankje heen kan zwaaien, waardoor ik er als een soort ruiter op zit. Ik zet haar op mijn schoot. Mijn linkerhand ligt nog steeds op haar onderrug, met de buitenkant van de vingers van mijn rechterhand glijd ik langzaam omhoog langs haar zij, en aai weer over haar wang, door haar haar, en in haar nek, daar laat ik hem liggen, en trek haar zo mogelijk nog dichterbij.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

[Ik heb er een aangemaakt, maar goedgekeurd of niet? And can I play, pretty please? Gehe]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Escritura schreef:

Escritura schreef:

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Talisman schreef:
    [Ik heb er een aangemaakt, maar goedgekeurd of niet? And can I play, pretty please? Gehe]

Natuurlijk, welkom op Camp Springwood. Ik pas morgen de story aan. Het is bijna etenstijd, begin maar dat je op het camp aankomt! Hailey, Felix of Cassia zal je ontvangen. (Ligt er aan wie er online is, Cassia sowieso want dat ben ik)

Rooba schreef:
    (...)

(cat) no, in de opslag ruimte achter de cafetaria. (wbw)

Julian Dan Forli
    "Okay," zeg ik dan, maar ik doe het niet voor hem. Alleen omdat ik Sasha aardig vind.
    En dus loop ik naar Sasha toe en vraag me af of hij zo meteen in elkaar gaat storten of gewoon een peuk opsteekt. Met Sasha weet je het nooit.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Rooba schreef:
    (...)

[Euhm.. we sturen eerst een begeleider naar binnen die denkt: 'jhaa! heterosex!' En de deur op slot doet ofzo? XD]

Catherine

Ik zat nu op de schoot van Quinn, en ik haalde even mijn lippen van de zijne. Ik keek hem aan met een ondeugende twinkel in mijn ogen, en plantte toen kusjes in zijn nek.

Escritura schreef:
    (...)

[Oh, nog beter n.n]

Escritura schreef:
    (...)

[Oh, even better :3]

Sasha

"Wat?" zegt Julian nogal bruut.
    Oh fijn, er zit toch nog pit in het kereltje. Ik grinnik even.
    "Sasha voelt zich nog wat licht in zijn hoofd, zorg dat hij heel blijft," gebiedt Patje hem. Ik glimlach even verontschuldigend naar het snoepje terwijl de baas weg wandelt.
    "Ja, Julian, zorg dat Sasha heel blijft," zeg ik op een gespeeld strenge toon. Ik moet even lachen en laat mezelf tegen de muur neerzakken zodat ik op de veranda zit. Gezellig. Waar hangt het andere snoepje uit? Ik sla uitnodigend op een vrij plekje naast me.
    "Ga zitten, de vloer is heerlijk," lach ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Julian Dan Forli
    Nee, het lijkt me niet dat hij zo ineen stort. Hij lacht gewoon en ploft neer op de grond.
    "Ga zitten, de vloer is heerlijk," grijnst hij en ik plof naast hem neer.
    "Wat een eerste dag, zeg," zeg ik hoofdschuddend. Eerst die wandeling, dan wordt Rani gemept door Patrick en dan wordt Sasha even neergeslagen door Felix. Maar Sasha had zich wel even goed verdedigd.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen