• Hoi,

    Ik irriteer mij bijna elke dag aan mensen die zeggen dat K3 vaak dubbelzinnige teksten zingen. Bijv '' Ik wil jou jij wilt mij ik weet een plekje waar ze ons niet vinden.. Jij mag me verslinden'' . Of : '' Ik koop je zo'n pet met een anker op wat hebben we pret met je gekke kop .. En dan draag ik een matrozen muts en niet veel meer dan dat''. Nou K3 is begonnen als een Meidengroep die de Spice Girls achter na wouden gaan . Maar helaas is dat niet gelukt .. K3 had nooit gedacht dat hun liedje Heyah Mama de kinderen aanslaat. Tegenwoordig zingt K3 normale en leuke liedjes en soms een triest liedje. Maar toch begrijp ik niet waarom ze zeggen dat K3 slechte invloed zouden hebben op de kinderen. Iedereen is vast wel is een keer met hun ouders naar K3 geweest. Toen zeiden ze er niks over omdat je toen nog klein was. Maar nu je ouder bent beginnen ze er steeds meer over te zeuren.. De moeders van die tijd zeurden er niet over maar nu ? '' Ja ik heb de teksten beluisterd en ik wil niet dat mijn kind dit soort liedjes zingt straks gaat ze helemaal de verkeerde kant op '' en al die shit.. '' K3 zingt Seksuele teksten. .'' DUS ? Waarom zou je zo iets verbieden voor een kind van een jaar of 3 ? Ik heb ooit gehoord dat als je dingen gaat verbieden voor een kind dat hij/ zij dan juist de verkeerde kant op gaan .. De kinderen zingen lekker mee omdat het K3 is de liedjes boeien hun niks . Ik zelf ben al 14 jaar lang Fan van K3.. Please oordeel nou niet over mij dat ik een of andere gek ben want dan zat ik wel in het gekkenhuis.


    Wat denken jullie er eigenlijk over ?

    x Julian

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Geen idee eigenlijk. Ik heb er nooit over nagedacht.


    26 - 02 - '16

    Trek je er niks van aan.Als jij ergens fan van bent moet je daar ook zeker fan van blijven. Het maakt niet uit wat het is.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Alecia schreef:
    Geen idee eigenlijk. Ik heb er nooit over nagedacht.


    This ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ieder zijn eigen hobby, hoe weird het mag zijn...

    veel plezier ermee, zou ik zeggen, ik ga je er echt niet mee vervelen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Thefuck. (cat) Like anyone cares, heb je wel eens Disney films gekeken met zulke verwijzingen erin? Ik weet trouwens sowieso niet echt waar dit topic nou helemaal op slaat.


    Your make-up is terrible

    k3, bestaat dat nog?
    Eerlijk gezegd kan het me helemaal niks schelen.


    i put the fun in funeral

    Haha dat is echt een van de weinig songteksten waar ik echt dubbelzinnig over denk, dus trekt het je niet aan ieder zijn eigen ding toch?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uh ja, das kut. Mij boeit 't niet echt.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Okay, chill out. o.o
    Ze zijn wel behoorlijk uhm... fout soms. Maar daar is niets mis mee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Calm down, het is maar een groep voor kleine kinderen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord tot mijn twaalfde ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Karev schreef:
    Trek je er niks van aan.Als jij ergens fan van bent moet je daar ook zeker fan van blijven. Het maakt niet uit wat het is.:3


    -

    Uh, hoe kom je hier zo opeens op eigenlijk :"')? Volgens mij was dit namelijk al een tijdje bekend XD


    Life is hard and then we die

    als je het zo bekijkt is alles wel dubbelzinnig

    maar ach wat je leuk vind is jou mening


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb eigenlijk nog nooit iemand horen zeggen dat K3 'fout' is. Maar hé, als jij het leuk vindt, trek je dan gewoon niets aan van de mensen die dat soort dingen zeggen. ^^ Volgens mij kun je sowieso in bijna alle kinderseries en -liedjes wel dubbelzinnige dingen vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan