• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Wat zijn we weer lief voor arme Patje. (cat))

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sasha

"Je hebt een ijsblokje in je oog gehad," zegt hij.
    "Echt joh? No shit, Sherlock," antwoord ik terwijl hij zich even van me weg draait.
    "Als er nu vuil in je oog komt, al zijn eht maar kleine deeltjes uit de wind, zal het gaan ontsteken. Het gaat wel prikken en je moet je oog voor tien minuten dicht houden. Probeer niet te knipperen."
    Verdorie, laat het nou toch wel net mijn aantrekkelijke blauwe oog zijn. Patrick legt zijn hand iets anders zodat hij nu ook mijn kin ondersteunt. Mag ik teleurgesteld zijn dat hij me niet meteen op de bek pakt? Ik zie een flesje boven me verschijnen en voel de druppels wel, maar ik heb al ergere pijn doorstaan. Het valt eigenlijk best wel mee. Flink hou ik mijn oogje dicht. Dan richt hij zich jammergenoeg weer op het vrouwmensch. Ik begin opnieuw mijn liedje te fluiten omdat ik zo de indruk heb dat het me niet aangaat.
    Ondertussen vergeet Patje wel mooi zijn hand van mijn wang af te halen.

["zijn gezichtje"? Patje's a goner (cat)]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Hihi, dit is mijn lievelingsliedje (: *is bestwel metalhead verder* XD Ik zing hem nu ook.]

Quinn
    Zodra ik haar hoor zingen stop ik met waar ik mee bezig ben en kijk haar alleen maar aan. Ik ben sprakeloos, wil niet dat ze stopt. Ik neem haar helemaal in me op. Haar ogen, haar lippen, haat jukbeenderen, haar zachte huid. Ik wil niets liever dan haar wang aanraken of zoiets, maar dan stopt ze misschien met zingen, of rent ze weg, en dat wil ik niet. Haar heup brandt tegen de mijne.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

[Ik ga, tot morgen ^^]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Mignon

"Laten we Patrick drogeren."
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Drogeren?" grinnik ik.
    "Je wilt Patrick drogeren met XTC. Daar heb je iets sterkers voor nodig," lach ik. Ik pak hem bij zijn hand en trek hem mee naar het terrein.
    "In mijn tas zit nog wel wat."
    Ik verstop het zakje weer in mijn buidel en kijk Matthew grijnzend aan.

[Patje drogeren _O_]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Ooh, ooh, let him strip when he's drugged :')]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Matthew

"Drogeren?" grinnikt ze. "Je wilt Patrick drogeren met XTC. Daar heb je iets sterkers voor nodig."
    Ze neemt me mee bij de hand naar het terrein.
    "In mijn tas zit nog wel wat," zegt ze en vervolgens verstopt ze het zakje weer in haar sweater.
    "Tss, you badass," zeg ik lacherig.

Patrick Hathaway
    'Dat klopt,' antwoord ik op Hailey. Ik blijf even stil, niet zeker hoe ik dat nu weer kan verklaren. Ik heb een hele slechte dag want iemand weet dat ik vroeger zie- ook hier thuis hoorde en ik verloor mijn zelfcontrole. Nee, dat gaat leuk overkomen.
    'Ik verloor mijn controle.' Dit lag het dichtste bij de waarheid momenteel. 'Het zal niet opnieuw gebeuren. Was dat alles, Hailey?' ik draai me weer half naar Sasha, die zijn oog braaf dichthoud. mooi, het zal wel genezen dan.
    'Het spijt me van je oog,' zeg ik nog, blij dat de schade niet erger was. 'Maar de schade lijkt niet erg. Over tien minuten mag je eht weer open doen en dan zien we wel verder, okay?' Nu pas valt mijn hand van zijn wang en het voelt een beetje raar dat ik het niet doorhad. Dan moet ik straks ook nog iemand zoeken om hem naar zijn zaal te helpen ofzo, want rondlopen zonder dat hij diepte kan zien was geen slim idee.

[You have my official permission to drug Pat]

[Oooopss Ö Ik krabde een wondje open, en nu zit mijn hele enkel onder het bloed D:]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

[YESH (cat) En ja, we zullen Patje zeker laten strippen (wbw)]

Hailey
    "Dat klopt," antwoordt hij alleen maar. "Ik verloor mijn controle. Het zal niet opnieuw gebeuren. Was dat alles, Hailey?"
    "Excuseer? Je schiet helemaal uit je slof omdat iemand vuur op je edele delen gooit, maar dat jij iemand slaat, waardoor haar wang paars ziet, kan zomaar wel?" zeg ik. "Ik weet dat je die kinderen wilt helpen, maar dit is een overtreding van de wet, Patrick."

Mignon

"Tss, you badass."
    Lachend draai ik me naar hem om.
    "Dat is mijn tweede naam."
    Ik versnel mijn pas naar 'mijn' slaapzaal en laat me daar op het bed ploffen. Uitnodigend klop ik naast me op het bed. Voorzichtig rits ik mijn tas open en zoek tussen al mijn spullen. Tussen wat bh's, de perfecte opbergplaats, en in uit mijn toillettas haar ik nog twee zakjes.
    "GHB," zeg ik zachtjes.
    "De verkrachtingsdrug. Het smaakt zout dus we doen het in zijn zoete toetje. Het is een paardenslaapmiddel dus we moeten een klein beetje gebruiken. Je kan het na een aantal uur niet meer in je bloed terug vinden dus we kunnen geheel onschuldig zijn. En het mooiste: deze seksuele lust neemt enorm toe dus we doen Sasha ook nog een pleziertje. Dan filmen we het en laten we het hem zien als hij weer wakker is. Hij zal zich dood schamen."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Meer dan strippen..]

Catherine

Toen ik zong, was Quinn gestopt met alles. Ik maakte nog even het liedje af, en zag dat hij naar me keek. Ik draaide mijn hoofd zodat ik hem recht in zijn ogen aankeek. Ik merkte dat we dicht op elkaar zaten, maar eerlijk gezegt maakte me dat niet eens uit.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Matthew
    Ik laat me naast Mignon vallen en ze rommelt wat in haar tas. Ze haalt twee zakjes boven, dat ze GHB noemt. Ik luister naar haar uitleg en de grijns op mijn lippen wordt steeds groter en groter.
    "Mignon Badass Genius," zeg ik. "Nee, serieus, je bent geniaal! Ik kan niet wachten tot het 'overheerlijke' avondeten!"
    Grijnzend wrijf ik in mijn handen.