• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Boe. Haha.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:37 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    wat een kutklas :S wat moet je nu dan :O ik heb ook al z'n kutklas --'

    Waarschijnlijk weer naar een andere klas, als de klas echt opgeheven wordt

    sowieso heb ik al een kut klas
    Bij de eerste les vandaag waren een aantal mensen te laat binnen gekomen na de pauze, dus ze mochten de les niet meer in
    Worden ze boos op ons omdat wij niet hadden gezegd dat het tijd was om naar boven te gaan
    Hallo, je kan zelf toch ook wel op de tijd letten :S

    Stuttgart schreef:
    Ik doe nu commercieel medewerker en in februari uitstromen naar Junior Communicatie medewerker dat is al een stap in de richting van journalistiek wat ik daarna nog op het HBO wil proberen

    Ik weet dat dat er ook op lijkt, maar dat geldt ook voor juridisch. Ik wil namelijk de tekst schrijven, voor een krant dus, niet op televisie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, omg. Ik las zo'n eerder topic van the footie club terug. Heel gedoe om wie ik was enzo :c Toen voelde ik me beledigd. Hoop niet dat jullie nog steeds zo over me denken.. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    @Naomi, je hoeft alleen nog de foto aan te passen nu, hahahaha. Being moderator has it pluspunten. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ephesus schreef:
    Haha, omg. Ik las zo'n eerder topic van the footie club terug. Heel gedoe om wie ik was enzo :c Toen voelde ik me beledigd. Hoop niet dat jullie nog steeds zo over me denken.. (':

    Dat hebben we bij iedereen, lol. In het begin herkende ik ook niemand bij naam, HAHA. Volgens mij kwam ik er ook later inrollen. Nog niet bij het eerste topic, maar pas bij de derde of zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ik weet dat dat er ook op lijkt, maar dat geldt ook voor juridisch. Ik wil namelijk de tekst schrijven, voor een krant dus, niet op televisie.


    Zitten we met zijn drieën bij journalistiek van dat wil ik niet Universitair doen. Haha. Wordt steeds gezelliger.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    Dat hebben we bij iedereen, lol. In het begin herkende ik ook niemand bij naam, HAHA. Volgens mij kwam ik er ook later inrollen. Nog niet bij het eerste topic, maar pas bij de derde of zo.


    Dit precies. In het begin was ik ook het 'meisje van Portugal' en werd er echt op mij gespuugd. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Dit precies. In het begin was ik ook het 'meisje van Portugal' en werd er echt op mij gespuugd. Haha.

    Omygod, inderdaad. Oké ik ga het topic even terughalen en grappige reactie's lezen en daarna posten, vind ik altijd zo leuk hè. HAHA.
    Ik vond dat echt zielig voor jou btw, ik hield me er namelijk wel buiten volgens mij. Maar in het begin waren er ook nog veel andere bij.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Omygod, inderdaad. Oké ik ga het topic even terughalen en grappige reactie's lezen en daarna posten, vind ik altijd zo leuk hè. HAHA.
    Ik vond dat echt zielig voor jou btw, ik hield me er namelijk wel buiten volgens mij. Maar in het begin waren er ook nog veel andere bij.


    Nee man. Jullie liepen allemaal te katten. Zelfs toen vond ik het al grappig :'
    D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:48 ]

    Ik was (en ben?) steeds 'de Belg' ;')

    Amy, je laat België toch wel wat goeds doen op jouw WK hè? Alsjeblieft? (flower)


    The truth may be orange!

    Oké, ik begrijp waarom jullie zo reageerde. Een bitch was ik. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    Ik was (en ben?) steeds 'de Belg' ;')

    Amy, je laat België toch wel wat goeds doen op jouw WK hè? Alsjeblieft? (flower)

    Belgen zijn leuk (:

    Aria schreef:
    (...)
    Dat hebben we bij iedereen, lol. In het begin herkende ik ook niemand bij naam, HAHA. Volgens mij kwam ik er ook later inrollen. Nog niet bij het eerste topic, maar pas bij de derde of zo.

    Ja, maar ik kwam wel echt heel erg laat. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.