• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    Als ik wegloop van de slaapzalen zie ik net een auto van het terrein weg rijden. Ah, een nieuwe laatkomer. Met een zucht loop ik naar het meisje, waarna ik mijn kladblokje weer uit mijn binnenzak tover.
    'Mijn naam is Patrick Hathaway, leider van camp Springwood. Ik begeleid alles hier samen met drie anderen. En wat is jouw naam, jongedame?'
    Ik begin honger te krijgen, door alle stress vandaag had ik de lunch gemist. ondertussen blader ik naar de pagina met namen van kampeerders.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Zo hard dat het me verbaasd dat ie nog niet geknapt is," antwoordt Julian.
    Ik knik even. Ik moet maar eens op zoek naar een voorraad elastiekjes voor het snoepje. Plots loopt Mignon voorbij, ze houdt halt als ze me ziet en komt naar ons toe.
    "Hi. Stoor ik?" vraagt ze lachend.
    Natuurlijk stoort ze, ik zat net alleen met Julian, met toestemming dan nog wel. Maar het is nogal onbeleefd om zoiets te zeggen. Ik haal mijn schouders op.
    "Niet echt," antwoord ik. "Ga zitten, ik heb vloer genoeg voor iedereen," voeg ik er nog aan toe terwijl ik met mijn hand over de veranda gebaar.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ben ik weer, geef me één momentje van afdrogen and stuff.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mignon

    "Niet echt."
    "Mooi," grinnik ik en ik kom tegenover hem zitten.
    "Ik heb namelijk een heel leuk nieuwtje voor je. Ik neem aan dat je, je mond kan houden?"
    Zonder op antwoord te wachten ga ik verder. Ik leg het pakje noodles naast me neer en haal het zakje GHB uit mijn bh.
    "We gaan Patrick gek maken," lach ik.
    "En ik denk dat jij daar leuk gebruik van kan maken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    "Hi, stoor ik?" hoor ik opeens een meisje vragen. Ik herken haar als het meisje dat Sasha's gitaar kwam terugbrengen gisteravond, op onze zaal.
    "Niet echt," antwoord Sasha en ook ik schud mijn hoofd.
    "Nee hoor, kom erbij." Maar het meisje zit al recht voor Sasha en keert zich meteen naar hem.
    Ze haalt iets tevoorschijn en legt het voor hem neer.
    "We gaan Patrick gek maken," zegt erbij.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [WAIT, aanpassen]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aislyn Paige Valentina
    Ik ben nog niet binnen of er komt al een man naar me toe, een begeleider. Hij had een kladblokje uit zijn binnenzak getoverd en op het moment dat hij dat deed, trek ik mijn wenkbrauw verbaasd naar boven, waarna ik mijn ogen in mijn oogkassen rol. Toch moest ik mijn best doen op het kamp, voor mezelf maar ook voor mijn moeder, dus ik kijk hem aan en tover een glimlach op mijn gezicht. ‘Aislyn Valentina, meneertje.’ Ik grinnik even, maar blijf hem aankijken. ‘Omdat ik net ben aangekomen, wil je dan zo aardig zijn me een korte rondleiding te geven?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ga naar mijn bedje. Tot morgen, de grote dag. Whahaha](cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wat moeten we dan doen met Mignon? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    Mignon haalt wat onmiskenbaar een zakje drugs is uit haar BH.
    "We gaan Patrick gek maken. En ik denk dat jij daar leuk gebruik van kan maken."
    Er verschijnt een grijns op zijn gezicht hoewel ik vanbinnen sterf van de stress. Patje drogeren? Waarom? Het begon net op te schieten. Als ik haar tegen hou, dan zullen ook voor haar de puzzelstukjes in elkaar vallen. Mignon is slimmer dan me lief is.
    "Hoe kom je erbij dat ik daar gebruik van zou willen maken?" vraag ik overdreven onschuldig. Maar serieus, ik vraag me echt af waarom ze denkt dat ze Patje moet drogeren om hem bij mij in bed te krijgen. Ik ben tot veel in staat, maar gedrogeerde personen neem ik niet. Ik kan beter meteen op straat gaan lopen, met mijn handen zwaaiend in de lucht en schreeuwen dat ik een verkrachter ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Je spreekt me aan met 'Patrick' of 'Meneer',' corrigeer ik haar. Daarna zoek ik de naam Aislyn op in het lijstje en zet een streep door haar naam. Normaal zou dit gevolgt zijn door een reeks van eerste indrukken, maar nu steek ik het boekje weg.
    'Dit gebouw daar is de kantine, met daar naast de slaapzaal van de begeleiders,' begin ik uit te leggen. 'In de kantine word straks het avond eten geserveerd. Daar naast vind je het Therapie gebouw en de slaapzalen. Jij hoort in slaapzaal 1. Breng daar maar eerst je spullen naar toe. Welkom.'

    (Er staat een kaart in de story. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Vraag het mijn moeder, ze wil mijn accu er uithalen. Sorry, ik word hier gedwongen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Oké, ik voel nu echt ontzettend dom en staar naar het zakje, dan naar Mignon en dan naar Sasha.
    "Eh, wat is dat?" vraag ik aarzelend. Er is blijkbaar weer iets gaande hier waar ik niets van weet. En hoe kunnen ze daarmee Patrick gek maken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Patrick, what have you done to my dear Sasha! He's developing a consciene! D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Hoe kom je erbij dat ik daar gebruik van zou willen maken?"
    Ik schud met mijn hoofd.
    "Je doet het ook een beetje voor ons," lach ik.
    "Je doet wat leuke spelletjes met Patrick en hij zal er volledig mee instemmen. Hij bepaald, maar van mijn spulletje wordt hij zo opgewonden als hij maar zijn kan. Anders ga ik wel met hem maar ja, dat is niet zo goed voor mijn relatie," grinnik ik.
    Vragend kijk ik Sasha aan.
    "Je houdt je mond. Anders drogeer ik jou," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."