• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[NOoozooozzz! 0.0 Michelle offline! D:: Magniet! Weet iemand of ze nog terugkomt?]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Peacekeeper schreef:
    Felix Patterson
    Ik krijg een plens water over me heen gekieperd en werp een boze blik naar Patrick. Gelukkig is Sasha hierdoor ook even afgeleid, dus heb ik de kans om overeind te krabbelen.
    'Ik eigenlijk ook niet, maar hij verdiende het,' zeg ik met opeengeklemde kaken. 'En ik ga het niet uitpraten, het is niet mijn schuld.'

Ish onderaan pagina beland.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

[Oh, ijsblokjes, nice twist.]

Sasha

Net zoals ik gehoopt had, gaat Felix van me af. Bah, wat een onaangename man. Ik snij nog liever mijn lul af dan dat ik hem moet neuken. Ik wil net overeind krabbelen maar krijg een lading ijskoud water over me heen.
    "Shit!" vloek ik wanneer ik iets scherps in mijn oog krijg. Ik sla mijn hand ervoor omdat het brandt als gek. Met mijn goede oog kijk ik naar de grond en zie ijsblokjes liggen. Brulaap is alweer aan het praten, dus ik hoef me geen zorgen te maken. Hoewel, de kinderachtige toon ervan is wel verontrustend.
    "Ijsblokken?" schreeuw ik naar Patje. "Heb je ook een klap op je hoofd gekregen ofzo?"
    Ik probeer mijn oog te openen, maar het lukt niet echt.

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:08 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ik leef weer! Ik was douchen, sawrry :c
    Wat was je laatste post?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Patrick Hathaway
    'Ijsblokken? Heb je ook een klap op je hoofd gekregen ofzo?' Felix is eindelijk opgestaan, het gevecht is klaar en nu keert Sasha's woede zich naar mij. Maar ik hou elke uitdrukking van mijn gezicht. Daar moet ik echt in oefenen
    'Het is niet mijn schuld? Hoe oud zijn jullie? Ga je omkleden felix en verzamel de kampeerders voor eht avond eten of zo.' Ik help Sasha overeind en zucht. De ijsblokjes waren een slecht idee geweest.
    'Had dan geluisterd,' zucht ik. 'Laat me je oog zien.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Oke, fijn, het filmpje werkt niet mee, dus jullie hebben pech. Ik zoek er wel een op youtube die ik zelf heel mooi vind.]

Quinn
    Catherine stond op en trok me aan mijn hand mee naar de piano in het cafetaria. Verlegen ging ik zitten en trok haar naast me. Ik keek haar aan, wilde nog niet beginnen, ik durfde niet. Mijn ogen gleden naar haar hand in de mijne. Even streelde ik die met mijn duim en liet hem toen toch maar los. Ik kneep even in mijn handen om ze te laten stoppen met trillen, en legde ze toen kalm op de toetsen en begon te spelen, me verschrikkelijk bewust van haar warme heup tegen de mijne.

Rooba schreef:
    [Ik leef weer! Ik was douchen, sawrry :c
    Wat was je laatste post?]

[Yay! Nou, die post ik pas net :3]

[Back!]

El Diablo.

Sasha

"Het is niet mijn schuld? Hoe oud zijn jullie? Ga je omkleden, Felix en verzamel de kampeerders voor het avond eten of zo."
    Eerlijk gezegd schrik ik me rot als Patrick me overeind helpt. Ik had het ten eerste niet verwacht en ten tweede ben ik mijn dieptezicht kwijt met dat ene oog en dacht ik dat hij verder stond.
    "Had dan geluisterd. Laat me je oog zien."
    Ik merk pas op dat Patrick ietwat groter is dan ikzelf ben als ik mijn hoofd een beetje achterover kantel om hem mijn oog te tonen. Nu mijn woede grotendeels uit mijn lijf is, moet ik plots lachen.
    "Verslagen door machtige Patje en zijn edele ijsblok," lach ik zachtjes.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Catherine

Toen ik eenmaal naast hem zat, wreef hij met zijn duim over mijn hand, en liet uiteindelijk los, en met tegenzin nam ik mijn hand ook terug. Na een tijdje begon hij te spelen, en verwonderd keek ik toe. ''Je bent echt.. Heel goed'' zei ik zacht. Toen hij klaar was, begon ik ook een stuk te spelen.

[Omg, ik hou echt van Yiruma :3]

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:21 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Sorry voor late reactie(cat)]

Matthew
    "Ik dacht dat je het nooit zou vragen," zegt Mignon lachend. Ik vis het pakje sigaretten uit mijn sweater en geef één sigaret aan haar. Zelf steek ik er één in mijn mond en steek die aan.
    "Zou je dat wel doen, schat, straks beschadigt je mooie stem nog," zeg ik sarcastisch.

Hailey
    Als Patrick de emmer met ijsblokken over de jongens heen heeft gegoten, kuch ik luid.
    "Patrick," zeg ik. "We moeten nu héél dringend ergens over praten."

[Let the man take care of Sasha (cat)]

-

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:23 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Patrick Hathaway
    Tot mijn grote verbazing kan Sasha er de humor van inzien, want hij begint zelfs te lachen. Met een glimlach leg ik een hand tegen zijn kaak zodat zijn hoofd stil blijft en bekijk ik zijn felgekleurde oog. Het doet hem duidelijk pijn om het ding open te houden, dus lang doe ik er niet over. Dan kijk ik naar Hailey.
    'Ja dat kan wel, maar wil je eerst even de oogdruppels voor me halen? Dit moet ontsmet worden.' Voor hij er een oogontsteking bovenop kreeg. 'Daarna kunnen we praten.' Het is gelukkig een warme dag, dus hopelijk heeft Sasha het niet té koud.

Quinn
    Ik sluit mijn ogen bij de klanken van haar pianospel, laat mijn gedachten wegwaaien op de zee van muzieknootjes. Na een tijdje leg ik mijn hoofd op haar schouder. Als vanzelf beginnen mijn handen een tegenmelodie te spelen.