• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    'GODVERREDOMME,' vloek ik hardop. De pijn maakt me wakker, shit dat brand. 'Haal die steen van me af!' Er wordt geluisterd en een verband over me heen gewikkeld. niet dat ik dat wil maar de pijn verlamd me. Pas als er een verband over mijn borstkas gewikkeld is kalmeer ik.
    Oh god wat heb ik gedaan. in pure paniek kijk ik naar Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar Saph is ook goed i guess.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cass schreef:
    Nope die van Fay xD


    Zegt ze als ik eht al getyped heb. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Snel haalde ik het verband van Fayan weer los en drukte de steen tegen zijn rug. De stank van verbrand vlees hing in de lucht terwijl ik wachtte tot het goed genoeg was, waarna ik een verband begon aan te leggen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Korte posts, mobiel en stuff xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.



    what do you guys think?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh my god, ik voel het gewoon tegen mijn rug D: AUWIE. Must be painful. Le very painful D:

    Fayan
    Ik zweefde ergens tussen het bewustzijn en bewusteloosheid in. Ik zag niks, maar voelde af en toe een steek in mijn rug tot die ineens werd vervangen door iets veel wat veel heftiger was. Een verzengende pijn, die normaal gesproken genoeg was om me het uit te laten gillen, maar me nu enkel ineen deed krimpen. Ik zag nog altijd niets, had geen idee wat er gaande was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Stilletjes staar ik naar Fayan, wiens verband nu ook word aangelegd. Zijn knappe gezichtje is vertrokken van de pijn. hij wordt niet wakker en een ijskoud gevoel slaat zichzelf over mijn hart.
    'L-leeft hij nog?' fluister ik met een schorre, bange stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lizz, you know you are a genius, right? I fucking like all of your covers and stuff. <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Toen het klaar was, greep ik een morflingspuit en spoot de helft in de pols van Fayan en de rest in Saph's nek. 'Stelletje idioten,' siste ik tussen mijn opeengeklemde kaken door. Ze kregen niet allebei een dosis, maar ieder de helft. Moesten ze maar niet zo stom doen.


    Ik.moet nu echt gaan D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie
    'Nog wel.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I'mma take that as a yess and use that instead of the oe we have now. ^^ terwijl jij een fayan postje maakt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Te lui om post aan te passen en tot morgen *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tot morgen Rose!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tot morgen, Rose! <3

    Fayan
    Pijn. En vervolgens verzachting. Eén of ander stofje baande zich een weg door mijn aderen, verdoofde een gedeelte van het brandende gevoel op mijn rug, maar niet alles. In ieder geval was de pijn nu bijna draaglijk en ik knipperde een paar keer voor ik mijn ogen half opende. Ik zag Cassie, die zo te zien een spuit in haar handen hand en allesbehalve vrolijk keek -wat geen verrassing was- en daarna zag ik Saph. Met een schok kneep ik mijn ogen weer dicht toen alles weer bovenkwam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen