• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Meh, ik ben inspiratieloos voor een Haul post (no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Ik sta stillerig op van de oever, zonder dat ik Fayan ook maar aan durf te kijken.
    'Ik stak ook mezelf neer. En dat verdiende ik ook, en meer.' Met die woorden loop ik van hem weg om verderop in het veld, buiten hoor bereik van de anderen, neer te storten. Ik ben doodop. Cassie had Fayan moeten redden, maar ik had dat in geen enkele manier verdient.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Is dat een spélmaker?' vroeg ik vol afschuw. Spelmakers waren niet erg geliefd in district negen - net als Capitoolinwoners trouwens. En presidenten. Nee, ik was bepaald geen fan van ze, en het feit dat ik nu met één zat opgesloten maakte de situatie hier er niet echt beter op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haul Wells

    'Wordt er over mij gepraat?' vraag ik quasi-vriendelijk als ik bij het groepje kom staan dat regelmatig blikken naar me toewerpt, nieuwsgierig of vol afschuw. 'En waarom gaat mij die afspraak van jullie niets aan, Jem? Ik geloof dat ik een belangrijkere post heb... of beter gezegd: had.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    'De hoofdspelmaker,' verbeter ik haar met een geïrriteerde blik naar de man. 'Weet je wel, degene die meteorieten naar ons hoofd smeet en schorpioenen op ons afstuurde.'
    Degene die mij heel makkelijk kon veraden aan de rest, mocht hij dat willen... Ik negeer de man verder, uit angst dat hij dat inderdaad doet. Ik vertrouw niemand nier en ze zouden zo een einde aan mij maken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dario
    Ik zag Cassie aarzelen tussen wel of niet achter Saph aangaan, en ik zuchtte even. Het leek belangrijk voor haar, dus krabbelde ik overeind en mompelde iets over dat ik wel ging. 'Bedankt,' glimlachte ze, 'maar het hoeft niet, hoor.' 'Weet ik wel.' En ik slenterde naar de man toe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    oh wacht (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Met mijn ogen gesloten lag ik op het grasveld. De binnenkant van mijn oogleden was een oranjerode kleur, door de felle zon die op ons neerscheen. Daarom dat ik het direct merkte toen er een schaduw over me heenviel.
    'Wat wil je?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Ik heb de pest aan spelmakers,' verklaarde ik, 'en al helemaal aan hoofdspelmakers. Dus, veel succes man, voor mijn part spring je in dat meer.' Echt waar, was het nou echt nodig om met spelmakers te gaan lopen smijten?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dario
    'Kom eens mee terug,' bromde ik geërgerd. Het kon me vrij weinig schelen waarom hij mensen neerstak, hij moest er gewoon mee kappen. Als dit de Spelen waren, had ik hem er liever toch maar bij, aangezien we aan zijn roze partner vrij weinig zouden hebben.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haul Wells

    'Ik heb van Jem hier zojuist al mijn douche gehad, dus nee bedankt,' zeg ik kil. 'Hoe heten jullie eigenlijk?'
    Snow had me dan wel een blaadje met namen gegeven, ik had geen moeite genomen om het te bestuderen. Waarom zou ik ook, als ze toch dood moesten gaan?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    'Ik had gehoopt dat je niet kon zwemmen,' verklaarde ik simpelweg. Hij irriteerde me mateloos. 'En de namen gaan je geen zak aan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    'Dat bepaal ik zelf wel,' antwoord ik koeltjes. Om straks weer alle controlle te verliezen en nog meer schade aan te richten? Nee bedankt. 'als jullie me nodig hebben kan ik binnen tien seconden terug bij de rest zijn. Heb je verder nog iets nodig?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Stik in je slaap,' zei ik nep-vriendelijk tegen de Spelmaker. Ik kon hem nu al niet uitstaan, en Jem mocht en vertrouwde ik ook al niet. Adelynn leek me wel oké, maar ik wist niet zeker aan wiens kant ze stond. En Fayan lag geschokt voor zich uit te staren, Dario was achter Saph aan, Yentl was weg, Primrose zei niet echt veel en Reina had ook nog amper een woord met ons gewisseld. Geweeeeldig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haul Wells

    'Nou, je had pech, dat kon ik dus wel,' grijns ik. 'Gaan de namen jou dan wel een zak aan dan, of zo? Jij bent hier toch alleen maar om ze te saboteren, niet?'
    Dat ik waarschijnlijk nu Snows plan had verpest kon me niets schelen, hij vermoordt me toch wel, ooit.
    'En stikken in mijn slaap zou Snow een hoop moeite besparen, meisje.'

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:54 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.