• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Weet je, als je niet graag in mijn buurt bent, had je niet in deze fucked up Arena moeten komen,' snoof ik. Eikel.

    Dario
    *loopt met Saph mee terug en krijgt geen post wegens inspiratieloosheid*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb ook geen inspiratie meeeeeeer D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    D:
    Mweh, en ik heb nog best veel voor Cassie gepland staan, maar dat gaat ook niet zonder Laura en sowieso een beetje lastig als iedereen in het verband zit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik kan nits meer met Saph zonder lautje, en zeer weinig met Jem zonder lau of Jip..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *begint verveeld aan de derde Cassie-dies-post in word*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Geïrriteerd sta ik op en loop ik weg van Cassie. Het kan me erg weinig schelen wat ze van me vind, wat ze allemaal van me vinden. Tenslotte had ik inderdaad het plan gehad om ze te saboteren, om ze allemaal om te leggen.
    De lappen rond mijn been trek ik er weer af en met een soepele duik, duik ik het koude water van het meer in. Verdrinken zal ik niet, maar het water kalmeerd me, zorgt er voor dat ik helderder kan nadenken. Plus het voelt belachelijk fijn tegen mijn wonden. Het feit bleef dat ik nog niets had gedaan om Nathaniel te saboteren.
    Ik had geprobeert Cassie en Dario's vertrouwen te winnen, had Adelynn uitgevolgeld... en toen kwam die verdomde meteoriet die tegen mijn kop aansloeg. Het water was geweldig tegen de hoofdpijn. De zon daarintegen zorgde dat ik zwarte vlekken zag.
    Dus inplaats van het zwemmen, dreef ik gewoon in het midden van het meer aan het oppervlak, ogen gesloten en ademhaling langzaam.
    Adelynn's geheim was nog veilig voor nu. ik had het kunnen onthullen, mijn eigen geheim was inmiddels ook al geen geheim weer, maar dat leek me onnodig. Dit was haar straf, de anderen zouden alleen maar bang van haar worden als ze het wisten.

    Saph Amero
    Ik ging dus maar aan de rand van het meer zitten, twee meter van Fayan weg. Daar moesten Dario en Cassie maar mee leren leven. mijn hoofd bonkte als een gek. ik probeerde terug te denken aan gisteren, de woede en hoe de controlle uit mijn handen was geglipt. Ik heb Snow laten winnen. Maar het was maar één ronde en met één ronde is de strijd niet gestreden. Zolang Fayan leeft is de strijd niet gestreden voor mij. Of hij me nu haat of niet, hij komt hier leven uit. Dat zweer ik.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Waarom zijn er trouwens geen andere leuke RPg's op Q behalve deze? D:]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Omdat Cassie, Fayan en Saph daar niet inzitten, duh. *gaat typen*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    D: True that.
    /Stiekem wil ik nogsteeds een Straight Camp RPG. Roleplay ALL the gay people..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Ik kreeg min of meer mijn zin toen Jem inderdaad in het meer sprong, maar helaas bleef hij gewoon drijven. Balen. Saph kwam inmiddels terug, gevolgd door Dario. Die laatste plofte naast me neer en wierp een bezorgde blik op mijn vingers. 'Het gaat wel,' verzekerde ik hem. 'En je been?' 'Ja, geen last van,' knikte hij.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    De hele kamer was stil. Alleen Dario en Cassie waren aan het praten, en dat was zeer zacht. Ik bestudeerde de kamer. De was een illusie, dus moest er ergens een muur of een plafond zijn. Een manier om terug naar de echte wereld te gaan. Of naar de controlle kamer. misschien veranderde we steeds maar tussen twee kamers zelfs, was dit helemaal geen enorm doolhof. Gewoon illusies...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hé, ik bedenk me net dat die Spelmaker zou moeten weten waar de uitgang zit o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Heel erg langzaam nam ik een teug adem en bewoog ik mijn armen heel lichtjes waardoor ik onder het oppervlak verdween. Even uit het zicht van de anderen, even alleen. Het water was donkerblauw, maar ik kon nog genoeg zien. Vissen, forellen en makrelen zwommen rond, bang van mijn bewegingen. De bodem was makelijk te bereiken,een laagje modder met daar onder ijzer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cass schreef:
    Hé, ik bedenk me net dat die Spelmaker zou moeten weten waar de uitgang zit o.o


    Well yesh, dat schreeuwde Jem al naar hem eerder. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mmh, maar ik vind het wel lekker dramatisch hierbinnen 8D
    En ik heb weer geen inspiratie (no_chears)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.