• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saph Amero
    Geïrriteerd neem ik het mes weer van Cassie af. Ik tril en het doet pijn, zoveel pijn om Fayan zo op de grond te zien liggen. Ik weet niet eens meer wat ik denk of wat ik doe. Mijn lichaam trilt en mijn gedachtes zijn geblind door een rode mist.
    Het mes glijd door mijn eigen bostkast heen. Mijn eigen bloed stroomt over mijn handen, waar Fayan's bloed ook al op zit. Dit is wat Snow zo graag wilde? Best, hij kon het krijgen. Het mes smeet ik weg en ik viel neer op de grond, bloedend, moe en kwaad.
    Ik haat je.
    Fayan's woorden spoken door mijn hoofd. Hij haat me, dus waarom zou ik nog moeite doen om ons hier levend uit te krijgen? Dit land, deze spelen hebben ons kapot gemaakt. Bloedend en huilend sluit ik mijn ogen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

KJFAJWIEJFAEFKEWJ NOOOO SAPH OMGKIJFWIJF IAJF KWLAJFEKWJF AWHUAA

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Merwin schreef:
    KJFAJWIEJFAEFKEWJ NOOOO SAPH OMGKIJFWIJF IAJF KWLAJFEKWJF AWHUAA

THATS HOW I FEEL WHEN WRITING OKAY THIS HURTS MY SHIPPER HEART

Jullie maken het zo wel weer goed, hé?
    That is, if Cassie can fix that wound - hoe verbind je een rug o.o

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Laura, the suspense is killing me...

...WACHT. *leest nu pas goed* Saph gaat ook dood? O__O

8D heh... uhm..

Fayan
    Vaag hoor ik Cassie schreeuwen, voel ik hoe het mes uit mijn rug getrokken wordt en hoe mijn hart het bloed daarna op volle snelheid mijn lijf uit pompt. De wereld draait, ik zie enkel nog wervelwinden van kleuren en vormen. Ergens vlakbij hoor ik een harde bonk, van iets wat op de grond valt en heel vaag zie ik de omtrekken van iemand die ik maar al te goed ken. Of van wie ik dacht dat ik hem kende, maar nooit van had verwacht dat hij me daadwerkelijk eens zou neersteken.
    Ergens vraag ik me wel af hoe hij op de grond terecht gekomen is, maar mijn hersenen willen niet meer. Ik kan alleen nog maar denken aan de laatste keer dat dit gebeurde, toen ik wegviel in iets waarvan ik overtuigd was dat het de dood was en Saph's huilende gezicht het laatste was wat ik zag, voor we elkaar jaren uit het oog verloren. Dat was op onze bruiloft geweest. Toen waren we zo gelukkig. En nu eindigde ik doordat de liefde van mijn leven daar een einde aan had gemaakt? En waarom? Om één of ander ruzietje?
    Dit waren de Spelen. Snow's Spelen, die je gek probeerde te maken, je geliefde tegen je op te zetten. Dit was Snow's doel. En het was hem gelukt. Saph en ik waren er met open ogen ingetuind, als marionetten aan een stel touwtjes.
    "Het spijt me," ik deed mijn best, maar kon geen geluid meer voortbrengen. Het was een vreemd gepiep. De laatste paar dikke tranen wrongen zich naar buiten, druppelden in het gras.
    De duisternis slokte me op en alle woorden, alle excuses gingen verloren in het donker.

[AH, ik faal echt in deze stukjes D: En ik moet hier eigenlijk ook een Nathaniel post bij schrijven maar OMG ik kan niet schrijven van hahaha lekker voor ze want OMG dat is harteloos en dan schiet ik hem ter plekke neer, mwhehe D:]

Hoe dacht je dat Cassie, met alleen verband en gaasjes, twee zo goed als dodelijke wonden ging verbinden? Tegelijkertijd?

Gaan ze nou dood?

Ehm, Nathaniel kan haar helpen, omdat hij niet wil dat ze elkaar afmaken want dan zou bijna iedereen sterven?

Cass schreef:
    Gaan ze nou dood?

i love them too much for that.. uhm.. uhmm.. *Gaat denken en schrijven*

Oh, wacht, ik weet iets! Het is extreem pijnlijk *O*

Merwin schreef:
    Ehm, Nathaniel kan haar helpen, omdat hij niet wil dat ze elkaar afmaken want dan zou bijna iedereen sterven?

This idea is good. 8D geef Cassie de spullen om te helpen.

Dus mijn idee niet? Okay, mooi, het faalde toch XD