• Sorry iedereen die ik beledigd heb met mijn bericht hiervoor. Voor mijn was het anders en raar. Maar zo raar is het dus niet. Nogmaals sorry!

    Weet iemand trouwens hoe je een topic kan verwijderen? Of kan dat niet?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]

    dus jij hebt ent het forum ontdekt

    Nou sommige mensen doen dat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Da's in Friesland heel gewoon om 'n jongen 'Anne' te noemen (: Je spreekt 't namelijk anders uit. Misschien moet je 't topic maken 'n beetje inperken 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hangt er vanaf.. In het fries in Anne ook wel een jongesnaam..


    Don't be like the rest of them, darling

    Khaleesi schreef:
    Da's in Friesland heel gewoon om 'n jongen 'Anne' te noemen (: Je spreekt 't namelijk anders uit. Misschien moet je 't topic maken 'n beetje inperken 8)

    Hoe spreek je het dan uit?

    Tja, als zij het leuk vinden, moeten ze zelf weten.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:27 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Khaleesi schreef:
    Da's in Friesland heel gewoon om 'n jongen 'Anne' te noemen (: Je spreekt 't namelijk anders uit. Misschien moet je 't topic maken 'n beetje inperken 8)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Hoe spreek je het dan uit?

    Da's altijd moeilijk om uit te leggen (cat) Heeft met de klank te maken x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn vaders baas(die nu net ontslag heeft genomen) heet Martijn, en ze is een vrouw


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat kan;) Is tegenwoordig niet gek meer. Meisje hebben soms ook jongens namen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja maar ik woon in twente en daar heb ik er nog nooit van gehoort. Je spreekt het net zo uit als hoe je het schrijft. En verder sorry voor de gemenigheid in mijn bericht. Het gaat tenslotte toch om hoe je bent en niet om je naam.

    Anne is een gewone mannennaam hoor.


    I am an idiot, I move.

    Een Friese leraar heette ook Anne. Ook geloof dat je het iets als Onne uitsprak of zo, maar ik weet het niet zeker. Nja ik heb toen maar niet mijn naam gezegd.


    Take risks and conquer your fears.

    Xd.. Het is een beetje een vreemde naam voor mensen die het niet snappen of niet weten hoe ze het moeten uitspreken.. Maar ik woon in Friesland en ben zelf ook Fries dus ik snap het wel.. Maar snap de verwarring tussen meisjes & jongens naam ook wel :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Je kan je topic niet wissen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nikita is in het Russisch gebruikt als jongensnaam en Rowan is een meisjesnaam in Amerika