• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Ondanks de morphling, voelde ik de pijn nog wel en goed ook. maar ik kon er mee leven. ik bleef rechtop zitten, de wond op mijn borstkas brande nog steeds.
    Fayan's ogen waren gesloten, hij leefde nog. Maar dit is iets waar ik geen excuses voor kan vinden, iets waar hij me niet voor kan vergeven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Ik vecht tegen de tranen en duw mezelf omhoog op mijn ellebogen terwijl ik mijn hoofd naar de andere kant draai zodat ik Saph niet hoef te zien. De wond in mijn rug doet pijn als mijn rug zich kromt en snel ga ik rechtop zitten en wacht tot de draaiende vlekken zijn verdwenen zodat ik kan opstaan.
    Mijn keel zich potdicht. Ik wil van alles en nog wat zeggen tegen Saph, hem uitschelden voor alles wat ik kan bedenken, maar hem ook in mijn armen nemen en huilend zeggen dat het me spijt dat ik hem sloeg, hem smeken om me te vergeven en het gewoon weer goed te maken.
    Maar in plaats van één van die twee dingen te doen, blijf ik gewoon in het gras zitten, dat rood bevlekt is en staar naar het meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Cassie is kwaad weggelopen, dit zal absoluut niet helpen met haar vreemde afstandelijkheid. Ik staar naar mijn handen. Ze zijn nog rood en nat van het bloed. Niet alleen mijn bloed, maar Fayan's.
    Je hebt Snow laten winnen, fluistert een stemmetje in mijn hoofd. Je hebt al verloren. Niet de spelen, maar Fayan. En dat is het erste wat me kon overkomen.
    Wat moet ik nu doen? Zeggen dat het me spijt? Ik heb hem neergestoken, dat maak je niet goed met een simpele 'sorry'.
    Pijnlijk weet ik naar de ouever van het meer te verplaatsen. Verwoed begin ik ons bloed van mijn handen te schrobben, alsof daarmee alles is opgelost. Dat is het niet, dat weet ik. Zilte tranen vallen in het zoete en nu roodbevlekte meer water.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Ik doe een paar keer mijn mond open om iets te zeggen, maar er komt geen geluid uit mijn gezwollen keel.
    Saph wast zijn handen in het meer, die onder het bloed zitten en ik kan mezelf er niet toe zetten om weg te kijken.
    "Ik had je niet mogen slaan," fluister ik heel zacht, half hopend dat hij het niet hoort en met mijn ogen strak op het water gericht.
    Ik zit trillend ineengedoken, bang voor zijn reactie, bang dat hij weer uitvalt, bang dat ik hem echt voor altijd zal verliezen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Mijn handen handen nu stilletjes in het water. Ze zien er schoon uit maar zo voelen ze niet.
    'En ik had Snow niet zo makkelijk moeten laten winnen.'
    Ik draai me om, het voelt belachelijk om met mijn rug naar Fayan toe te zitten. Hij trilt helemaal, doodsbang. voor mij. Ik voel me verrot, vies, ik walg gewoon van mezelf. Fayan verdient dit met en ik heb hem nooit verdient.
    'Ik weet niet eens waarom ik het deed,' fluister ik als toevoeging op mezelf. ik heriner me de woede, de pijn, de snelle stappen en een vloeiende beweging door het zachte vlees... Ik kokhals bijna en ril bij de gedachten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Ik duw mijn handen tegen mijn mond en knijp mijn ogen dicht om de tranen terug te dwingen.
    "Het is Snow's schuld," piep ik tussen mijn vingers door met trillende stem. "Dit is precies wat hij wil bereiken. Ons uit elkaar halen."
    Mijn ogen schieten opzij, recht in Saph's blauwe kijkers die naar me toegedraaid zit en de aandrang om in zijn armen te vliegen is bijna ondraaglijk, maar wordt door teveel dingen tegen gehouden. Door het verband om zijn borst bijvoorbeeld. Wat doet dat verband daar?
    "W-wat?" vraag ik, half wijzend, in de war.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'Dat is niets,' zeg ik veel te snel en nog voordat hij zijn vraag afmaakt. Fayan doet echt moeite om niet te huilen, om Snow de schuld te geven. Maar had had nooit moeten toegeven, sterker moeten zijn. Maar ik was er niet sterk genoeg voor...
    'Nadat.. Ik dat deed,' begin ik dan toch maar met toegeven. 'Stak ik mezelf neer.'
    [Bluh, ik moet gaan ._. ouders.. tot morgen!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NEE OMG LIZZ! Don't leave me right now D: Wat een timing zeg D:
    Nja, okay dan ): Tot morgen <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alles bijgelezen*O*
    Yentl

    Kalm blijven. Rustig ademhalen. Ik sta hier dan nu wel opgesloten met een moordlustige gek in een gesloten kamer en heb geen wapens, ik maak nog een kans. Bedieningspaneel, schiet er door me heen. Bereik het en misschien heb je geluk en druk je op een goede knop.
    'Ik denk het ook,' zeg ik tegen Snow, terwijl ik mijn blik niet één keer afwend en langzaam achteruitschuifel.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    Nu er toch een vuur is, begin ik er maar gewoon meer hout op te gooien. Maar goed dat we het hebben meegenomen, bedenk ik. Als het eenmaal goed brand, sta ik op en loop ik naar Saph en Fayan toe. Zonder iets te zeggen raap ik het mes op en pak dan die van Fayan uit zijn zak, waarna ik er één aan Primrose geef en de andere aan Yentl wil geven, als ik besef dat ze nergens te bekennen is. 'Heb jij Yentl gezien?' vraag ik met een frons aan Dario, die zijn hoofd schud.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Helleu Rose(bloos)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hi *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    hi 8D *Gaat typen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hi Lizz*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    'Die heeft gezellig van plaats gewisseld met deze hier,' antwoord ik op Cassie's vraag aan Dario. ik geef een knikje naar de hoofdspelmaker verderop. Irritante man. Saph heeft ookal gedreigd hem gewoon weg te verdrinken, samen met mij en Nathaniel, wat voor het kleine grote drama zorgde. Ook dat was perfect volgens Nathaniel's plannetje gelopen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.