• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik luister Ch!pz met mijn zusje, ooohh, nostalgie 8DDD

Ja oké, waarover gaan ze ruzie maken? :'D Of wat gaat er gebeuren met Saph?
    Ehm, ze kunnen ruziemaken over ... het feit dat Fayan nutteloos is of dat Saph alles goed wil doen of ... ehm... i kweet niks D:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph kan een mental breakdown hebben en uitvallen tegen Fayan? ^^

Stiekem luister ik soms nog naar het liedje Chipz is back omdat het op mijn telefoon staat. 8D

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Okay :'D Maak jij dan nu een Saph post? :3

*Cowboy cowboy, lalalala*

Yes ma'am! 8D

Braaf zo (cat)

Saph Amero
    Na verschillende minuten sta ik op uit het water en gaan we samen aan de oever zitten. Cassie had nog wat schone lappen stof die we rond de erste wonden heen wisten te binden en wat creme tegen de meeste brandwonden. Mijn hand prikt nog het meeste, wat ik ironish en irrtant vind. Jem, Haul en Adalynn hebben ruzie verder op, en van de dingen die ik opvang weet ik genoeg. Jem werkt ook voor Snow.
    'ik zweer het zodra ik me beter voel verdrink ik ze alle drie met mijn blote handen,' snauw ik geïrriteerd. de damn van irritatie en woede staat op het punt om te breken, en ik tril helemaal.

I'm back.
    Zijn er al ideeën? *O*

"Do you believe monsters are born or made?"

Carmella schreef:
    I'm back.
    Zijn er al ideeën? *O*

Een gesprek tussen Adelynn en Snow en een ruzie tussen Fayan en Saph?

Escritura schreef:
    (...)

Een gesprek tussen Adelynn en Snow en een ruzie tussen Fayan en Saph?

Dat is onnatuurlijk.

Carmella schreef:
    (...)
    Dat is onnatuurlijk.

not true :'D Ze hebben vaker ruzie gehad en Saph staat onder enorme stress vanwege zijn arena-trauma..

Escritura schreef:
    (...)

not true :'D Ze hebben vaker ruzie gehad en Saph staat onder enorme stress vanwege zijn arena-trauma..

Ik heb de ruzie's gemist of verdrongen denk ik dan. (cat)

Maar oké, wordt Adelynn dan zo ontvoerd of weet ik wat? *O*

Escritura schreef:
    Saph Amero
    Na verschillende minuten sta ik op uit het water en gaan we samen aan de oever zitten. Cassie had nog wat schone lappen stof die we rond de erste wonden heen wisten te binden en wat creme tegen de meeste brandwonden. Mijn hand prikt nog het meeste, wat ik ironish en irrtant vind. Jem, Haul en Adalynn hebben ruzie verder op, en van de dingen die ik opvang weet ik genoeg. Jem werkt ook voor Snow.
    'ik zweer het zodra ik me beter voel verdrink ik ze alle drie met mijn blote handen,' snauw ik geïrriteerd. de damn van irritatie en woede staat op het punt om te breken, en ik tril helemaal.

Wat heeft Adelynn Saph misdaan? (no_chears)

Fayan
    "Doe dat nou niet, Saph. Dat is toch juist het doel van de Arena? Elkaar afmaken? Daar moeten wij niet aan meedoen," zeg ik zuchtend. Ik had Jem wel zien smoezen met Adelynn, maar dat wilde nog niets zeggen. Saph en ik fluisterden ook wel tegen elkaar en dat had toch ook niets te betekenen?

Carmella schreef:
    (...)
    Wat heeft Adelynn Saph misdaan? (no_chears)

alle drie is Nathaniel, Jem en Haul :'D

Carmella schreef:
    (...)
    Ik heb de ruzie's gemist of verdrongen denk ik dan. (cat)

Maar oké, wordt Adelynn dan zo ontvoerd of weet ik wat? *O*

Dat kan pas als Nathaniel klaar is met Yentl, maar Lisanne is nu offline geloof ik.