Nathaniel Snow
"Dat zou je op allerlei manieren hebben kunnen uitvinden," antwoord ik. Ik leun tegen de deur, heb geen haast. Vanaf hier kan ik op verschillende schermen naar de groep kijken, waar het nu even rustig is. Dat krijgen ze straks driedubbel terug, dus ik maak me geen zorgen.
"Je had Wells kunnen dwingen het je te vertellen, om maar iets te noemen."
Hij was best zwak. Tenminste, ik had hem altijd met gemak kunnen manipuleren. Hup, mes tegen de keel en hij deed wat ik zei. Na een tijdje deed hij het vrijwel vrijwillig, hoefde ik er niet eens meer naar te vragen.
"En hoe ik je ga afmaken? Oh, wat denk je zelf, Yentl?" ik lachte mijn duivelse grijns. "Langzaam en heel, heel erg pijnlijk, precies zoals je het verdiend."
Fayan
"Ik hou van je, Saph. Heel veel en voor altijd, wat er ook gebeurd," daar viel dit incident ook onder. Het was gebeurd, maar het was niet Saph geweest die het had gedaan. De Arena, de stress, de chaos, het tekort aan voedsel, slaaptekort enzovoorts hadden dit veroorzaakt. En wie had dát veroorzaakt? Juist. Onze geliefde Nathaniel Snow. Hij had ons zover gekregen en we hadden het niet eens door. Maar hij zal mij nooit kunnen laten stoppen met het houden van Saph, gewoon, omdat Saph mijn leven is en ik nu met de seconde meer besef hoeveel hij voor mij betekent en hoe godsonmogelijk veel ik van hem hou.
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen