• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saph Amero
    'Oh, val dood,' snauw ik de man - nee, het monster - toe. Of nee, dat is te goed voor hem. Wacht tot ik mijn handen rond je keel recht. ik probeer met moeite de moordadige gedachten weg te schudden. Fayan's gezuicht is gericht op het meer en in een roekeloze actie gooi ik mezelf tegen het wezen aan. Het beest valt het meer in en ik trek Fayan naar achteren. zijn blik is op iets in de verte gericht. Een deur.
    Maar het wezen kan helaas zwemmen en is al onderweg terug naar ons, en daarbij is er zeker meer dan één.
    'Langs het meer, blijven lopen en keer je rug niet van ze af,' waarschuw ik iedereen als ik begin te lopen, mes in mijn hand en spanning in mijn lichaam.

[a straight camp RPG. ^^ Je weet wel, van de kampen waar gemene ouders hun homoseksuele/biseksuele kindjes in gooien ind e hoop dat de mensen daar ze hetero kunnen maken.)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Ik zou wel meedoen met zo'n RPG ^^]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Lemmiwinks schreef:
    [Ik zou wel meedoen met zo'n RPG ^^]

good, im working on it. ^^

Escritura schreef:
    (...)

good, im working on it. ^^

Yeeey! n.n

Fayan
    En zo gaan we op weg, met de hele groep langs het meer. Het wezen kruipt het water uit en zet de achtervolging in. Ik laat Saph geen moment los en de hand die het mes vasthoud schiet regelmatig uit om iets neer te steken. Een veel te grote spin, een piranha die zichzelf uit het water kan lanceren en soms naar de lucht om roofvogels op afstand te houden die zo groot zijn dat hun schaduw ons hele groepje bedekt. Die zijn te snel om geraakt te worden.
    Over de grond glijden de slangen die volgens mij hetzelfde zijn als de ene die Saph heeft gebeten, waardoor we én omhoog én opzij én omlaag moeten kijken.
    Als we bijna voorbij het meer zijn en steeds dichter bij de deur komen, voel ik ineens iets kriebelen bij mijn benen. Piepkleine mieren kruipen over mijn schoenen omhoog, zoveel dat het bijna één grote zwarte vlek is. Ze vreten zich in rap tempo een weg door mijn schoenen en met een schok besef ik dat als ze zich zo gemakkelijk door leer heen weten te bijten, dat mijn huid geen enkel probleem moet zijn. Vleesetende mieren. Heerlijk.

[Trouwens, moeten we nog iets doen met Saph's slangenbeet? En sorry voor mijn niet erg creatieve beestjes, maar ik weet veder niks D:
    UND, is dat van een boek of zo? Want ik ken het niet? :3]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph Amero
    Zacht vloekend duw ik mijn mes in mijn broekzak. De miertjes op Fayan's been beginnen een probleem te vormen, het zijn vast en zeker gen gewone mieren. Met de hoop dat Fayan me vertrouwd grijp ik zijn beiden handen waarna ik hem het meer induw.
    het vergt enorm veel kracht van mijn bovenaren om Fayan alleen met zijn benen in het water te houden, en ik ben heel erg dankbaar dat de rest van de groep andere beesten op afstand houd.
    Zodra ik zeker weet dat de beesten verdronken zijn trek ik hem er uit, net als er een waterslang naar zijn benen hapt. Deze trap ik ook metteen terug in het water.
    'Blijven doorgaan,' heriner ik de andere nogmaals waarna ik mijn mes weer beet grijp. Met mijn andere hand heb ik Fayan nog stevig vast. We zijn zo dicht bij de deur als er ineens een beest onze weg versperdt. nee, geen beest; een mutant. ik voel mezelf verstijven.

[Nou, ik heb er ooit een fanfictie over gelezen. Vroeger bestond dat, een kamp waar je je kind heen stuurt als je hem wilde veranderen of genezen van zijn gay zijn. (cat) Bitches..

en natuurlijk kunnen we nog wat doen emt die beet, ^^]

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:30 ]

Lauuu D:

Laura left us? How mean...

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Rose! 8D hi

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:38 ]

Hi ^^ *gaat typen*

Hello people 8D

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

hi! 8D

Yentl

'Sukkel! Kijk wat je doet,' sis ik.
    Als hij met een paar drukken op een knop iets kan veroorzaken, kan ik dat toch ook? Met een vastberaden blik druk ik een rode knop waar naar mijn mening iets in de trant van 'reset' te lezen staat.
    De schermen flikkeren even en gaan dan op zwart. Dan springen ze weer aan, en laten de tributen enkel in de kamer zonder gevaar zien.
    Ik kijk Snow aan en fluister fel: 'Wat jij kan, kan ik ook.'

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Hello n.n
    Ik heb een giechel(spreekt uit: giegel. Ja zo spreken Kyra en ik het uit) bui en ben inspiloos, dus verwacht vooral geen posts van mij.

Cassie
    Met een mes in elke hand stond ik tussen de rest en de mutilanten in. Dario stond naast me, ook met zijn messen in de aanslag, toen plotseling een wolfachtig iets op ons afkwam. Dario greep zijn kop beet en draaide hem een kwartslag, waarna het beest levenloos op de grond viel. Wedden dat dat niet nog eens zou werken?