Saph Amero
Zacht vloekend duw ik mijn mes in mijn broekzak. De miertjes op Fayan's been beginnen een probleem te vormen, het zijn vast en zeker gen gewone mieren. Met de hoop dat Fayan me vertrouwd grijp ik zijn beiden handen waarna ik hem het meer induw.
het vergt enorm veel kracht van mijn bovenaren om Fayan alleen met zijn benen in het water te houden, en ik ben heel erg dankbaar dat de rest van de groep andere beesten op afstand houd.
Zodra ik zeker weet dat de beesten verdronken zijn trek ik hem er uit, net als er een waterslang naar zijn benen hapt. Deze trap ik ook metteen terug in het water.
'Blijven doorgaan,' heriner ik de andere nogmaals waarna ik mijn mes weer beet grijp. Met mijn andere hand heb ik Fayan nog stevig vast. We zijn zo dicht bij de deur als er ineens een beest onze weg versperdt. nee, geen beest; een mutant. ik voel mezelf verstijven.
[Nou, ik heb er ooit een fanfictie over gelezen. Vroeger bestond dat, een kamp waar je je kind heen stuurt als je hem wilde veranderen of genezen van zijn gay zijn.
Bitches..
en natuurlijk kunnen we nog wat doen emt die beet, ^^]
[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:30 ]
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.