• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    toen was al het gevaar weg. Niet dat ik er iets van vertrouwde, ik duwde Fayan zo snel mogelijk de deur door en hield hem open voor de rest. De andere kamer was al net zo leeg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Plotseling waren de beesten weg. Snel griste ik Aurora van de grond en trok een sprintje naar de muur, gevolgd door Dario. Eenmaal daar leek het veilig - voorlopig - dus maakte ik van de gelegenheid gebruik door even op adem te komen. Dario zwaaide de tas voor mijn neus heen en weer en grijnsde. 'Ik dacht, die neem ik even mee.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lauraaaaaa, kom Yentl pesten met Snow D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Eten, damn(no_chears)
    Tot straks, meine Freundinnen *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Of kom Fayan pesten D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kap met je Duits en tot zo *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [I'm sorry, I'm very busy dying D:]

    Nathaniel Snow
    "Weet je, ik ben klaar met jou," zei ik droogjes toen Yentl mijn huisdiertjes weer liet verdwijnen zodat de groep veilig en wel de andere kamer kon bereiken.
    Ik greep haar vast bij haar arm en smeet haar richting de deur, die dankzij mijn code nog altijd stevig op slot zat. En enkel ik wist die code.
    "Ik denk dat het maar eens tijd is om een einde aan jouw zielige leventje te maken."

    Fayan
    Wat er toen allemaal gebeurde, ging bijna te snel om te volgen. Eerst waren er mieren, toen gooide Saph me in het water, maar hield me wel boven, net zolang tot die mieren verdwenen waren en daarna was ineens elk wezen uit de kamer weg en stonden we in een compleet nieuwe kamer, een nieuw deel van de Arena.
    "Dankjewel," zei ik trillend tegen Saph. Ik had zijn armen nog altijd vast, want die had ik krampachtig vastgegrepen toen hij mij het meer ingooide.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, nu weet ik officieel niks meer, sorry D:
    Nou ja, behalve het Cassie-drama-thingy, maar volgens mij is daar nog niet echt plek voor xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    'Geen probleem. Zoek een uitgang, Nathaniel is blijkbaar afgeleid.' Het was een gok maar het was het enige dat kon. Fayan hield ik dichtbij me, er moest een uitgang zijn naar de buiten wereld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wacht, als Lisanne straks terug komt, dan kunnen kan ze wel weetikveel, Nathaniel in z'n ballen trappen of zo en dan op een knop drukken waarvan ze niet weet wat ie doet en dan poef blijkt het een deur te zijn die uit de Arena gaat en dat ze dan dus in het gebouw komen waar Snow woont? Met de besturingskamers en weet ik veel? Maar dat ze hem eerst nog vinden en zo.
    - Want ik weet ook niks D: -


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lets kick Nathaniel's butt. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    En de tweeling dan? (no_chears)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cass schreef:
    En de tweeling dan? (no_chears)


    Whut? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    OJA, FERRON IS ER OOK NOG. Woeha.
    Dan ehm, komen ze op een gegeven moment langs de cellen waar Ferron ligt en dan UHM, weet ik veel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hello hello *O*

    Wat heb ik gemist?


    "Do you believe monsters are born or made?"