• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Erm, ja, ik faal in samenvattingen:
    Saph zei dat hij zichzelf heeft neergestoken en dat ook verdiende, Cassie was sarcastisch en heeft een hekel aan Hoofdspelmakers, Saph liep weg en Dario ging hem halen, Saph kwam mee toen Dario dreigde Fayan geen morfling meer te geven en nu zijn Dario en Cassie aan het vechten, als een soort van oefening mocht Snow iets op ze afsturen *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    en Jem is aan eht zwemmen because everything pisses him off 8D thats about it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, en Cassie en Dario en Aurora raken straks in coma terwijl ik naar het strand moet (no_chears)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    nuh D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tell my parents (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rose's parents: Nuh! D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk niet dat dat werkt XD *gaat spullen zoeken, wacht op posts*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan
    Saph had zichzelf neergestoken? Maar... waarom? Vanwege mij? Vanwege alles?
    Ik had er weer naar willen vragen, maar Saph was al weggelopen. Ik zag hoe Dario hem achterna ging, hoe hij iets tegen Saph zei en ze vervolgens weer terugkwamen.
    Saph kreeg nog een ontzettende ruzie met Jem, die ik van een veilig afstandje bekeek en me zo koest mogelijk hield, want als Saph echt boos was, dan deed hij me altijd weer denken aan de eerste keer dat ik hem ontmoette. Hij had diezelfde blik in zijn ogen. Ik werd er bang van.
    Toen hij uiteindelijk weer zat, nog altijd woedend maar ook moe, wist ik niet wat te doen. Hij was weer boos, maar zou hij dat weer op mij afreageren? Dit keer was ik niet de oorzaak, toch? Ik had hier alleen maar gezeten.
    Zwijgend ging ik dichterbij zitten, hield mijn blik strak op het water en pakte heel voorzichtig en licht zijn hand vast. Ik zei niets, ik deed verder niets, ik wilde gewoon dat hij wist nog altijd evenveel van hem hield en dat het tussen ons wel goed kwam, zoals altijd. Meer durfde ik nog niet te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I'm leaving you guys now (no_chears) Tot vanavond.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (no_chears) Tot vanavond Rose D: <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ook Cassie en Dario vielen nu stil. Mijn benen bungelden in het koude water in een poging mezelf te kalmeren. Ademen. In en uit.
    Ik schrok toen er een hand over de mijnen werdt gelegd. Toen ik opzei keek zag ik pas dat het Fayan zag. we zagen er beiden niet uit. We waren schoon door het koude water, maar zaten onder de sneden, verbanden en brandwonden. Mijn hand trok ik niet weg. Het voelde te fijn, die warme en zachte energy die tussen ons hing.
    Ik verdiende dit niet, maar toch kon ik er weinig aan doen. in mijn hart had ik nog een klein, heel klein vlammetje hoop voor ons. Na een tijdje draaide ik mijn hand om en verstrengelde mijn vingers met die van Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Helleu people*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    Alles bijgelezen*O*
    Yentl

    Kalm blijven. Rustig ademhalen. Ik sta hier dan nu wel opgesloten met een moordlustige gek in een gesloten kamer en heb geen wapens, ik maak nog een kans. Bedieningspaneel, schiet er door me heen. Bereik het en misschien heb je geluk en druk je op een goede knop.
    'Ik denk het ook,' zeg ik tegen Snow, terwijl ik mijn blik niet één keer afwend en langzaam achteruitschuifel.

    Zodat Laura niet hoeft te zoeken(bloos)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fayan
    De opluchting die ik voelde toen Saph zijn hand niet wegtrok, maar zelfs zijn vingers met de mijne verstrengelde, was groot genoeg om mijn mondhoek licht omhoog te laten krullen. We konden dit wel overwinnen. Zoals we álles overwonnen. Wat er nu was, was heel fragiel, maar het was er en daar ging het om. Saph en ik waren altijd al onafscheidelijk geweest en daar ging verdorie geen einde aan komen door deze Spelen.
    "We gaan hier nog steeds samen uitkomen, hè?" vroeg ik zacht, twijfelend, aarzelend. Dacht Saph er wel hetzelfde over als ik deed?

    Nathaniel Snow
    Lachend schudde ik mijn hoofd.
    "Yentl, toch. Denk je werkelijk dat je een kans maakt daar? Je hebt geen idee hoe het werkt. Eén verkeerde knop en je blaast ze allemaal op."
    Ik maakte grinnikend een ontploffend gebaar met mijn handen. Ik hoopte natuurlijk dat ze die knop niet wist te vinden, want het was leuker om ze een langzame, pijnlijke dood te laten sterven, maar het zou wel hilarisch zijn om toe te kijken hoe een bondgenoot, misschien wel vriendin van ze, hen vermoordde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I has a phone for about two minutes.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.