• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella schreef:
    Hello hello *O*

    Wat heb ik gemist?


    nou Saph heeft zichzelf en Fayan dus neergestoken en ze werden aangevallen maar nu heeft Yentl de illusies uitgezet en stan ze in een hele lege kamer en nu weten we het niet. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarom heeft Saph zichzelf en Fayan neer gestoken? O.o


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    Waarom heeft Saph zichzelf en Fayan neer gestoken? O.o


    Omdat hij onder stress en trauma enzo stond en hij en Fayan waren ruzie aan het maken en toen boem. 8D maar ze leven nog. alleen een dichtgeschroeid gat in zijn borstkas en fayan's rug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Omdat Fayan Saph geslagen heeft en toen werd Saph boos en toen ging ie Fay neersteken. Oh en Fay sloeg Saph omdat ze ruzie hadden :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aha, logisch =D

    Is er trouwens tijd voor de reünie van Nathaniel en Adelynn?
    Anders heb ik namelijk geen idee wat ik moet doen.. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Escritura schreef:
    (...)

    Whut? o.o

    Hehe, we're not gonna tell you 8D
    Maar oké ja dat kan wel, maar ze kunnen dan dus nog niet helemaal vrij zijn ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dus.. iedereen loslaten in Nathaniel's huisje? (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Can somebody tell me the new plan?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Yentl

    Ik probeer omhoog te krabbelen van de grond en voel aan mijn achterhoofd, waar nu een flinke bult zit.
    'Nou, dit lijkt me geen geschikte plek om een langzame en pijnlijke dood te sterven, weet je. Hier heb je er niet echt materialen voor,' zeg ik.
    Godsamme, wat doet dat hoofd pijn. Ik heb echt zin om hem een klap of schop te verkopen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Carmella schreef:
    Can somebody tell me the new plan?


    (cat) We laten iedereen los in Nathaniel's hoofdkwartier en dan kan Adelynn hem pesten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    (cat) We laten iedereen los in Nathaniel's hoofdkwartier en dan kan Adelynn hem pesten.

    Good plan *O*
    Worden we al los gelaten?

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:31 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    alles rond ons is verdwenen, we staan in een maar al te bekende kamer. dus schiet ik naar de rechter achterhoek en zoek. Ergens hier meot een stukje ijzer loskunnen, de enige knop naar de deur zit daar onder. Het duurt evenm vooral veel gewroet en moeilijkheid, maar zodra ik het indruk schuift een deur aan de andere kant van de kamer open. Naar Nathaniel's hoofdkwatier.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I'll just jump in somewhere.

    Adelynn Jae Daesha
    Mijn ogen volgden achterdochtig Jem's bewegingen zodra ik in de maar al te bekende kamer stond. Hij opende de deur, ik liet mijn lange, sterke nagels onbewust over de binnenkant van mijn handpalmen krassen.
    Als Nathaniel hier was, had ik een kans om het weer te proberen. Om nogmaals zijn leven te nemen, maar deze keer had ik geen tijd voor spelletjes. Maar zodra ik hem eenmaal had waar ik hem wilde hebben, kon ik het vast niet meer laten.
    Een onheilspellend, maar toch aanlokkelijk glimlachje verscheen rond mijn lippen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cassie
    Jem begon aan een stuk ijzer te prutsen en net toen ik wilde vragen wat hij aan het doen was, ging er een deur open. En ik zette het opnieuw op een rennen, met Aurora in mijn armen. Vlak naast me kwam Dario met de tas en ik zag Prim en Reina ook rennen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    tot mijn verbazing was de volgende deur die open ging anders. hij leidde naar een gang. Met meer deuren. dit moest de uitweg zijn. dus verspilde ik geen tijd. Hand in hand met Fayan ging ik achetr Cassie aan, de deur door.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.