• © Copyright Dracy
    Nr 51________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Flounder schreef:
    Jeremy

    "Ik ben trots op je."
    Grinnikend druk ik een kus op haar neus en kijk verliefd in haar ogen. Lipbijtend leg ik voorzichtig mijn handen op haar borsten, en masseer ze zachtjes. Teder druk ik mijn lippen weer op de hare.


    Donna

    Ik kreun zachtjes als zijn handen mijn borsten masseren. Teder beantwoord ik zijn zoen. Ik nagels zet ik zachtjes in zijn rug en glimlach even waarna ik mijn lippen weer in zijn nek druk. Grinnikend druk ik kleine kusjes en bijt ik er zachtjes in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Kyle neemt het stukje fruit aan en stopt het in zijn mond.
    "Zo dan?" zegt hij terwijl hij met tegenzin erop kauwt.
    Ik rol met mijn ogen en sta op om dan op zijn schoot te gaan zitten. Ik druk mijn lippen op de zijne als zijn mond leeg is. Hij smaakt heerlijk zoet.
    Plagerig ga ik met een ander partje over zijn lippen.
    "Heb je er nu meer zin in?" vraag ik met een lachje.

    Arion

    Ik luister aandachtig naar het verhaal dat Michael me vertelt. Even twijfel ik of ik hem moet vertellen dat Mary met Charlotte zit te praten, maar gezien die twee niet de beste vriendjes zijn laat ik het maar zo. Er gaan heel wat vragen door mijn hoofd maar wanneer ik hem weer naar de auto's zie kijken weet ik dat ik iets moed doen om hem af te leiden.
    "Waarom kwam je niet met mij praten?" vraag ik. Eerlijk gezegd vraag ik het me echt af. Dat we jongens zijn betekent niet dat we er niet zijn voor ons vrienden als die ons nodig hebben. "En wat ben je nu van plan?"

    Charlotte

    Ik kijk Mary verbaasd aan als ze recht gaat staan.
    "I-ik wil alleen maar helpen," zegt ze. Ik voel nog een keer immens spijt als ik haar zie huilen. Zelf barst ik ook weer in snikken uit.
    "H-het spijt me," breng ik haast onverstaanbaar uit.
    Ik strek mijn armen uit naar Mary.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    Door haar kusjes begint mijn boxershort aardig wat te spannen, en ik kreun even. Ik verberg mijn gezicht in haar zachte haren om het wat te smoren. Ik trek haar tegen me aan en druk kusjes in haar hals.
    "Donna, ik hou van je," fluister ik zacht.


    Mary

    "H-het spijt me."
    Ik zie dat ze weer begint te huilen, en mijn tranen beginnen ook te stromen. Ik ga weer zitten en sla mijn armen om haar heen. Snikkend begraaf ik mijn gezicht in haar hals.
    "Ze is dood."
    Het is eruit voor ik het goed en wel doorheb, en begin nog luider te huilen. Ik wil en kan het niet accepteren, dat ik alleen ben, en dat ik moet gaan verhuizen. Gewoon niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nog één reactie en dan ga ik slapen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Waarom kwam je niet met mij praten? En wat ben je nu van plan?"
    Verward kijk ik hem aan.
    "Wat had jij er aan kunnen veranderen?" vraag ik rustig.
    "Je kon er niets aan veranderen. Ik had mezelf in de knoop gezet. Ik dreef mezelf weg en het ergste is dat ik me er niets meer van kan herinneren. En ik ben helemaal niet van plan. Ik kan niets doen."
    Ik haal mijn hand weer door mijn haren en volg weer met mijn ogen de auto's.
    "Ik kon er niets aandoen, ja. Ik kon niet anders."
    Mijn stem breekt bij het laatste zinnetje. Ik kijk even weg en zucht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial komt op mijn schoot zitten, als ik mijn mond leeg heb drukt hij zijn lippen op de mijne.
    Hij gaat met nog een ander parke over mijn lippen.
    "Heb je er nu meer zin in?" Vraagt hij met een lachje.
    Ik kijk hem met een glimlach aan en open dan mijn mond waarna ik het partje uit zijn vingers trek.
    "Beter?" Vraag ik dan met opnieuw een volle mond.
    Dit is echt erg, waarom heb ik geen trek!?
    Ik slik moeilijk het gekauwde Sinaasappel door en kijk Irial dan aan waarna ik een kusje op zijn lippen druk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Roane schreef:
    [Nog één reactie en dan ga ik slapen.]

    [Ik ook.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Donna, ik hou van je."
    Ik open mijn ogen en kijk hem gelukkig aan.
    "Ik ook van jou," fluister ik zachtjes.
    "Ik heb nog nooit zo van iemand gehouden."
    Voorzichtig druk ik mijn lippen op de zijne en leg mijn armen rond zijn nek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook van jou. Ik heb nog nooit zo van iemand gehouden."
    Ik glimlach en trek haar helemaal tegen me aan. Liefdevol kus ik haar terug en kijk verliefd in haar ogen. Plagerig spuit ik een paar toefjes slagroom in haar hals, en hap ze weg.
    "Lekkere Donna," fluister ik tegen haar huid aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Het is vast een vreemd zicht, twee huilebalken in elkaars armen.
    "Ze is dood."
    Ik maak me los uit Mary's omhelzing en kijk haar verbaasd aan.
    "W-wat?" vraag ik snikkend.
    Ik heb even helemaal geen idee over wie ze het heeft of hoe ik moet reageren.

    Arion

    "Wat had jij er aan kunnen veranderen? Je kon er niets aan veranderen. Ik had mezelf in de knoop gezet. Ik dreef mezelf weg en het ergste is dat ik me er niets meer van kan herinneren. En ik ben helemaal niet van plan. Ik kan niets doen. Ik kon er niets aandoen, ja. Ik kon niet anders."
    Voorzichtig leg ik een hand op zijn schouder. Ik negeer het feit dat zijn stem breekt, die jongen heeft vast ook zijn trots.
    "Je hebt gelijk, ik had er waarschijnlijk niks aan kunnen veranderen," geef ik rustig toe. "Maar jij had je misschien opgelucht waardoor je... nouja misschien zulke stappen niet had gezet. "En ik had je vast niet kunnen helpen, maar ik had het zeker weten geprobeerd."
    Ik glimlach kleintjes.

    Irial

    "Beter?" vraagt Kyle met een volle mond als hij het partje uit mijn hand genomen heeft. Ik glimlach even tot ik zie dat het hem echt niet smaakt. Nonchalant gooi ik de rest van de sinaasappel over mijn schouder op tafel.
    "Geen idee, zeg jij maar of dit beter is," fluister ik. Dessert.
    Ik kus hem eerst heel zachtjes en dan steeds iets ruwer.

    [Night night dears.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "W-wat?"
    Ik snik even en neem rustig de tijd mijn tranen weg te vegen.
    "M-mama," zeg ik zacht.
    Ik kijk haar even aan en haal mijn neus op. Er rolt nog een traan over mijn wang, en snel veeg ik hem weg. Ik wilde geen tranen voor haar laten, en toch doe ik het. Nadat ze me zo gekwetst heeft. Ik laat me onderuit zakken op het bankje en zucht even. Ik snik nog wat na, en snuit mijn neus een keer.
    "S-sorry, ik wilde jou helpen."
    Ik veeg mijn tranen weg.
    "Is alles in orde met hem?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial gooit nonchalant de rest van de sinaasappel over zijn schouder.
    "Geen idee, zeg jij maar of dit beter is," Fluistert hij en drukt zijn lippen zacht op de mijne, hij word steeds ruwer. Ik doem met hem mee en bijt een keer op zijn onderlip, mijn armen heb ik om hem een geslagen en ik geniet van hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik meld even dat ik morgen waarschijnlijk niet reageer, en Zaterdag ook niet, Zondag avond of namiddag denk ik wel weer, ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Is er nog met Isa gereageerd zoniet Lilly's laatste stuk staat op pagina4 Ben heel de dag online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    "Je hebt gelijk, ik had er waarschijnlijk niks aan kunnen veranderen. Maar jij had je misschien opgelucht waardoor je... nouja misschien zulke stappen niet had gezet. En ik had je vast niet kunnen helpen, maar ik had het zeker weten geprobeerd."
    Ik knik zachtjes en ga weer op mijn andere been leunen.
    "Maar we kunnen er nu toch niets meer aan doen. Ik wil alleen niet dat Charlotte verdietig is. Ik heb geen gevoel meer voor haar maar zoals zij vertelde,"
    Voorzichtig haal ik adem.
    "Ik wil niet dat zij hierin blijft hangen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."