• © Copyright Dracy
    Nr 51________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:22 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"Lekkere Donna."
    Ik kreun zachtjes en kijk hem lachend aan.
    "Ja?" vraag ik.
    "Is het naar uw zin?"
    Lachend druk ik mijn lippen weer op de zijne terwijl ik mijn short uittrek.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Ja? Is het naar uw zin?"
    Ik grinnik en kus haar teder terug. Ik laat mijn vingertoppen over haar huid glijden.
    "Ja, had je dat niet door dan?"
    Subtiel wrijf ik mijn kruis tegen het hare, zodat ze kan voelen hoe opgewonden ik ben. Ik neem haar in mijn armen, mee naar boven, en laat ons beide op mijn bed neerploffen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Ik ga douchen (:]

[Als ik terug ben van mijn proefwerken reageer ik weer. Zo rond 13.30.]

Charlotte

"M-mama. S-sorry, ik wilde jou helpen. Is alles in orde met hem?"
    Dit is wel heel erg veel info om ineens te verwerken. Even recapituleren; haar moeder is dood maar Mary denkt nu aan mijn verdriet? Ik lach een schamper lachje door mijn tranen heen tot haar vraag weer tot me doordringt. Bruusk veeg ik enkele tranen weg.
    "Ik wil het er niet over hebben." Ik wil zijn naam niet meer horen, ik wil zijn naam niet meer uitspreken, ik wil niet meer van hem houden. Ik wil niet meer. En toch heb ik het gevoel dat ik nog even niet anders zal kunnen. "Hoe voel je je?" vraag ik aan Mary.

Arion

"Maar we kunnen er nu toch niets meer aan doen. Ik wil alleen niet dat Charlotte verdietig is. Ik heb geen gevoel meer voor haar maar zoals zij vertelde. Ik wil niet dat zij hierin blijft hangen."
    Ik blijf even gewoon staan omdat ik niet weet wat ik moet antwoorden, Charlotte zag er namelijk niet echt vrolijk uit.
    "Nou ehm," begin ik voorzichtig. "Ik denk dat je voorlopig niet te hard moet hopen dat ze snel verder kan. Jullie relatie was nogal... passioneel." Of die twee waren aan het bekvechten, of ze waren plots verdwenen met z'n tweetjes. En ik ben niet zo naïef dat ik niet vermoed om welke reden. Plots merk ik dat hij slechts op één been steunt en zich stevig vast houdt aan de krukken. "Maar hoor jij niet in het ziekenhuis?" vraag ik dan zachtjes.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Ik wil het er niet over hebben."
    Ik knik begrijpend en staar naar mijn handen in mijn schoot
    "Hoe voel je je?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Verbazingwekkend slecht," zeg ik zacht. Er rollen weer tranen over mijn wangen.
    "Zomaar. In een auto-ongeluk, met haar vriend."
    Ik haal even diep adem.
    "Tante Emma belde me om het te zeggen. Ze- ik moet verhuizen."
    Dat laatste mompel ik snikkend. Ik heb me voorgenomen niet te huilen om mijn moeder, dus ik lieg mezelf voor dat ik huil omdat ik hier niet weg wil. Wat ook wel zo is.

[ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 9:18 ]

[Ik vertrek vandaag op vakantie, tot Paasmaandag. Ik ga proberen in Schotland online te komen, maar ik kan niets garanderen ^^]

LIlly
    Ze kijkt me doordringend aan.
    Net als ik weer wil antwoorden gaatmijn mobiel af.
    Mama staat op het schermpje. Snel neem ik op "Met Lilly is alles goed met haar?" vraag ik snel. ik hoor mama's stem. Een traan rolt over mijn wang van opluchting. "Mag ik vanavond naar haar?" Ik zucht even. Daarna hang ik op.
    "Alles gaat nu goed met Roselien" zeg ik opgelucht.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Charlotte

"Verbazingwekkend slecht. Zomaar. In een auto-ongeluk, met haar vriend. Tante Emma belde me om het te zeggen. Ze- ik moet verhuizen."
    Tante Emma? Maar die woont niet in de buurt! Waarom wordt Mary nu ook nog eens bij me weg gerukt? Mag ik dan helemaal niemand meer hebben?
    "Je- je? Maar... nee," snik ik.
    Ik trek haar opnieuw tegen me aan, alsof ik het zo kan tegen houden.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Je- je? Maar... nee."
    Ik word opnieuw tegen haar aangetrokken, en ik trek haar stevig tegen me aan. Heftig schud ik mijn hoofd.
    "En ik ga niet. Ik red me hier prima. Toch?"
    Ik snik even en sluit mijn ogen.
    "Ze kan me niet dwingen," fluister ik.
    "Ik heb je net terug, en nu met Arion.."
    Ik veeg mijn tranen weg.

Charlotte

"En ik ga niet. Ik red me hier prima. Toch? Ze kan me niet dwingen. Ik heb je net terug, en nu met Arion.."
    Ik knik zachtjes zonder haar los te laten.
    "Het spijt me," zeg ik zacht.
    Ik probeer op te houden met huilen, daar heeft ze namelijk ook niks aan. Voorzichtig laat ik haar los en neem troostend haar handen in de mijne tot ik plots iets opmerk. Ik kijk naar beneden en frons mijn wenkbrauwen.
    "Draag jij nou een purity ring?"

Mary

"Het spijt me," zegt ze zacht.
    "Jou treft geen schuld. Echt niet."
    Ik volg haar blik naar mijn handen en glimlach door mijn tranen heen.
    "Draag jij nou een purity ring?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Soort van. Ik heb hem van Arion gekregen. Het is- Nou, omdat..."
    Ik denk even na en moet glimlachen.
    "Hij had zijn moeder belooft te wachten, tot de juiste persoon. En de ring is een soort van belofte."
    Ik veeg mijn tranen weg en kijk haar met een glimlachje aan.

Charlotte

"Soort van. Ik heb hem van Arion gekregen. Het is- Nou, omdat... Hij had zijn moeder belooft te wachten, tot de juiste persoon. En de ring is een soort van belofte."
    Ik kijk haar verbaasd aan. Die twee kennen elkaar net en dan maakt hij al zo'n belofte? Het is gek, maar tegelijk heel lief.
    "Dat is zo-" Ik hou mijn hoofd schuin en trek grote ogen. "Wachtwachtwacht. Is Arion nog maagd?"
    Van alle jongens die op school rondlopen had ik het van hem zeker niet verwacht. Hij is knap, vrij populair ondanks zijn mopperen en speelt hockey.

Michael

"Nou ehm, ik denk dat je voorlopig niet te hard moet hopen dat ze snel verder kan. Jullie relatie was nogal... passioneel."
    Ik kan er niets aan doen maar er verschijnt een spottend lachje op mijn gezicht. Passioneel met Charlotte, tuurlijk.
    "Maar hoor jij niet in het ziekenhuis?"
    Ik knik.
    "Daar hoor ik inderdaad maar daar wil ik niet zijn. Er is toch niets ernstige met me aan de hand en dat been komt wel goed."
    Ik haal een hand door mijn warrige haren. Ik ga niet meer naar het ziekenhuis en ook niet meer naar mijn 'eigen huis'.

Flounder schreef:
    Jeremy

"Ja? Is het naar uw zin?"
    Ik grinnik en kus haar teder terug. Ik laat mijn vingertoppen over haar huid glijden.
    "Ja, had je dat niet door dan?"
    Subtiel wrijf ik mijn kruis tegen het hare, zodat ze kan voelen hoe opgewonden ik ben. Ik neem haar in mijn armen, mee naar boven, en laat ons beide op mijn bed neerploffen.

Donna

Lachend kijk ik hem aan als hij me op bed laat ploffen. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne. Ja, Jeremy is nu van mij. Met mijn vingertoppen streel ik zijn bovenlichaam en ik druk kleine kusjes in zijn nek.