• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Ik bedoelde het ook niet zo. Ik bedoelde dat jij voor mij mag zorgen, en zien dat ik gezond blijf. Ik heb geen andere dokter nodig." Ze kijkt me lachend aan en geeft me ook een kusje. "En daar mag je gerust mee verdergaan," fluistert ze.
    Ik grinnik en kus haar langzaam. En, Arion, wat heb jij vandaag gedaan? Oh, in bed gelegen met Mary en gekust. Dat is het wel zo'n beetje.
    Ik haal een hand door haar blonde haren.

    Irial

    Kyle drukt zijn lippen op de mijne en kust me ruwer dan ik van hem gewend ben. Dit mag hij vaker doen. Ik laat mijn handen op en neer over zijn lichaam glijden en neem zijn onderlip voorzichtig tussen mijn tanden om er zo even aan te trekken. Grijnzend kijk ik hem aan. Dan begin ik over zijn hele gezicht kusjes te zetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Hij haalt zijn vingers uit me en legt zijn hand op mijn heupen. Hij kust zijn lippen liefdevol op de mijne.
    "Het was weer perfect," fluister hij zacht.
    Verliefd kijk ik hem aan.
    "Beetje voorspelbaar," lach ik na hijgend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Beetje voorspelbaar."
    Ik grinnik en kus haar zacht. Ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld.
    "Bwoah, nee. Ik moet toegeven, je overtreft jezelf elke keer."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    Mary

    Liefdevol kus ik hem terug. Ik voel zijn hand door mijn haren gaan, en kijk hem grinnikend aan.
    "En dat is nu eens iets dat jij de hele tijd doet," zeg ik geamuseerd.
    Ik kijk in zijn ogen, en glimlach weer breed.
    "Ow, ehm, misschien is het beter als we ons weer aankleden... Je weet maar nooit wie binnen komt vallen," fluister ik zacht wanneer ik me Auryn weer herinner.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Bwoah, nee. Ik moet toegeven, je overtreft jezelf elke keer."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Charmeur," grinnik ik en zachtjes druk ik een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Charmeur."
    Ik haal lachend mijn schouders op.
    "Dat is nu zo ongeveer mijn job, niet?"
    Geamuseerd kijk ik haar aan en leg mijn handen op haar kont.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat is nu zo ongeveer mijn job, niet?"
    Lachend omhels ik hem en ik laat mijn hoofd in zijn hals rusten.
    "Je job," herhaal ik grinnikend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je job."
    Ik grinnikend.
    "Dus als mensen me vragen wat ik voor werk doe, wat moet ik dan antwoorden, mevrouw de bazin?"
    Ik leg mijn armen om haar middel en druk kusjes op haar schouders.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial laat zijn handen op en neer gaan over mijn lichaam en neemt mijn onderlip tussen zijn tanden en trekt er een beetje aan.
    Grijnzend kijkt hij me aan en zet over mijn hele gezicht kusjes.
    Ik sluit mijn ogen even en krijg een warm gevoel door me heen.
    Mijn hard gaat sneller kloppen en ik voel opwinding erger toenemen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Dus als mensen me vragen wat ik voor werk doe, wat moet ik dan antwoorden, mevrouw de bazin?"
    Ik voel zijn lippen op mijn schouders.
    "Dat je helemaal niet werkt, lui varken," grinnik ik. "En je gaat niet naar school."
    Met mijn hand ga ik door zijn haren.
    "En dat is juist één van die dingen die ik zo leuk aan je vindt."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat je helemaal niet werkt, lui varken. En je gaat niet naar school. En dat is juist één van die dingen die ik zo leuk aan je vindt."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "God, jij bent echt supervriendelijk."
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "En wat zijn die andere dingen dan?"
    Geamuseerd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "God, jij bent echt supervriendelijk. En wat zijn die andere dingen dan?"
    Ik haal lachend mijn schouders op.
    "Meer eigenlijk niet," grinnik ik zachtjes en ik druk een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Meer eigenlijk niet."
    Mijn lach verdwijnt een beetje.
    "Echt? Is dat alles?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "En dat is nu eens iets dat jij de hele tijd doet. Ow, ehm, misschien is het beter als we ons weer aankleden... Je weet maar nooit wie binnen komt vallen," fluistert ze zacht.
    Ik trek haar helemaal tegen me aan en verberg mijn gezicht in haar hals.
    "Hmm, nog vijf minuutjes," mompel ik tegen haar huid aan. Ik zet er een paar kleine kusjes.

    Irial

    Ik zet opnieuw mijn lippen in Kyle's nek en geef er trage, warme kusjes.
    Ondertussen druk mijn lichaam helemaal tegen het zijne aan. Ik laat mijn wijs- en middelvinger over zijn rug lopen. Het ergste is, dat ik er zelf opgewonden van raak.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Hij trekt me tegen zich aan en verbergt zijn gezicht in mijn hals.
    "Hmm, nog vijf minuutjes."
    Ik ril wanneer ik zijn lippen op mijn huid voel, en moet even lachen.
    "Geloof me, voor mij hoeft het niet," zucht ik verliefd.
    Ik sluit mijn ogen en leg mijn armen om hem heen. Zachtjes glijd ik met mijn vinger over zijn rug, terwijl ik zacht een liedje neurie. Zo kan ik eeuwen blijven liggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Echt? Is dat alles?"
    Ik druk zachtjes een kusje op zijn zachte lippen.
    "Tuurlijk niet gekkie," grinnik ik. "Tuurlijk zijn er meer dingen. Je bent enorm lief, bezorgd, leuk met kinderen, geweldig in bed, je bent schattig."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."