• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    Ik heb ook examen :)

    Ik heb er goede vertrouwen in, behalve in wiskunde, dat vind ik een beetje eng :X

    Maar ik doe elke dag examentraining uit mijn examenbundels en op internet ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wacht tot het laatste moment? Stress van het laatste moment doet het hem meestal heel goed bij mij, met leren. [Slecht advies, I know.]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:09 ]


    Til hug og blod.

    Succes!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Rustig op tijd beginnen, en jezelf er dan ook echt toe zetten. Voel je je echt goed achteraf. Maak samenvattingen van vakken als geschiedenis en aardrijkskunde en bedenk je wat voor vragen ze zouden kunnen gaan stellen. Zorg dat je die kunt beantwoorden.

    En don't worry, het centraal examen is echt niet moeilijker als gewone school examens. Misschien zelfs wel makkelijker, omdat je er dit keer écht hard voor hebt geleerd (als het goed is..!)


    ars moriendi

    ik heb ook examens.
    ben onrustig. heel erg zelfs. In biologie en wiskunde heb ik 0.0 vertrouwen in. :(


    -

    Twee jaar terug m'n Havo examens gehad. Gewoon veel tijd in steken. Meer dan ik destijds heb gedaan, dan komt 't wel goed :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook examens. Tot nu toe sta ik overal gemiddeld voldoende voor. Helaas moet ik Centraal Examen doen in Spaans, en daar heb ik tot op heden nog maar 2 lessen van gehad. Dat je een 5.5 voor de CE's gemiddeld moet staan beangstigd me ook wel een beetje..
    Leren heb ik nog niet heel veel gedaan, zal ik de aankomende weken heel hard moeten gaan doen...


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb ook examens en ik ben nog niet begonnen met leren. ;D
    Omdat ik maar 3 leervakken heb, waarvan Geschiedenis en Maatschappijleer deels elkaar overlappen. Ik leer vrij snel, dus voor mij is het niet moeilijk.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben allang begonnen. Ik heb er wel goede vertrouwen in. Ik heb nu proefexamens gemaakt en tot nu toe waren het allemaal ruime zessen (de talen) en ruime zevens (aardrijkskunde en betavakken). Dus ik heb er vertrouwen in. Alleen met wiskunde heb ik minder vertrouwen en ik ga ook met een 5,4 mijn CE in. Dus ik ben daar echt keihard voor aan het leren.


    To live would be an awfully big adventure

    Hier gaat het verschrikkelijk.
    Ben maar gestopt voor vandaag.
    Bah.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben nog niet begonnen met leren, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben vandaag maar eens begonnen. :W


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook examens dan.. Ik ga denk ik nog wel wat van economie en wiskunde door lezen maar voor de rest ga ik me niet druk maken, haha!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 20:37 ]


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    Ik heb ook examens dan.. Ik ga denk ik nog wel wat van economie en wiskunde door lezen maar voor de rest ga ik me niet druk maken, haha!




    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    MadameParis schreef:
    Ik heb ook examens. Tot nu toe sta ik overal gemiddeld voldoende voor. Helaas moet ik Centraal Examen doen in Spaans, en daar heb ik tot op heden nog maar 2 lessen van gehad. Dat je een 5.5 voor de CE's gemiddeld moet staan beangstigd me ook wel een beetje..
    Leren heb ik nog niet heel veel gedaan, zal ik de aankomende weken heel hard moeten gaan doen...



    zelfde hier, die 5,5 regel verpest echt alles... pfff :(