• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik word helemaal gek wanneer Kyle zijn hand over mijn buik laat gaan en terug naar mijn zij. En steeds weer. Ik ben er zo door afgeleid dat ik de kleine oorlog die ons tongen voeren even helemaal vergeet.
    Ik neem een stevige lok van zijn haren beet en trek zijn hoofd een beetje achteruit.
    "Ga me niet opgeilen jij," imiteer ik hem met een hoog stemmetje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial neemt mijn haar vast en trekt me wat achteruit.
    "Ga me niet opgeilen jij," Zegt Irial met een hoog stemmetje, dan pas besef ik dat hij mij Imiteert.
    "Oh, niet doen!" Zeg ik lachend. Expres ga ik met mijn hand ietsje lager.
    Ik kijk hem grijnzend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Oh, niet doen!" zegt Kyle lachend. Ik voel zijn hand naar mijn onderbuik zakkend en zie zijn grijnzende gezicht boven me hangen. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en lach stout.
    "Als jij mag, mag ik ook," zeg ik met een diepe stem.
    Ik druk zijn hoofd weer naar me toe en kus hem ruw terwijl ik mijn heupen weer omhoog duw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial knijpt zijn ogen tot spleetjes en lacht stout.
    "Als jij mag, mag ik ook," Zegt hij met een diepe stem.
    Hij drukt mijn hoofd naar zich terug en kust me ruw en duwt zijn heupen omhoog en komen tegen mijne aan.
    Ik kus hem ruw terug en bijt op zijn onderlip. Ik geniet van elke aanraking en elk iets wat hij doet.
    Ik laat zijn lippen los en zet ze in zijn hals waar ik zachte kusjes geef.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik geniet er van, hoe Kyle me ruw terug kust en op mijn onderlip bijt.
    Wanneer hij zijn lippen van de mijne afhaalt om me vervolgens in mijn hals te kussen zucht ik opgewonden. Ik laat mijn handen naar zijn kont glijden en knijp er in.
    Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn piercing.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial laat zijn handen naar mijn kont glijden en knijpt erin.
    Ik geef zachte kusjes en ga naar zijn borstkas en weer terug.
    Ik laat mijn hand naar beneden glijden en glimlach tegen zijn nek aan.
    Ik ben zo gelukkig!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik ril wanneer Kyle kusjes op mijn borstkas geeft. Waar ik hem vroeger tegen gehouden zou hebben omwille van de littekens, zo fijn vind ik het nu. Kyle's hand glijdt naar beneden en ik grinnik even wanneer hij tegen mijn nek aan glimlacht. Ik neem zijn gezicht vast met een hand en druk kleine kusjes op zijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial grinnikt even. Hij neemt mijn gezicht vast met een hand en drukt kleine kusjes op mijn lippen.
    Ik geniet zo erg dat mijn ademhaling iets sneller gaat. Ik probeer rustig te ademen maar het lukt niet.
    Ik kriebel héél zachtjes over Irial's onderbuik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik grinnik wanneer Kyle sneller ademhaalt. Er loopt opnieuw een rillng over mijn rug wanneer hij mijn onderbuik kriebelt. Dat is echter niet de enige reactie van mijn lichaam. Ik schud lachend mijn hoofd en zet op mijn beurt mijn lippen in zijn hals. Ik schraap een keer zacht met mijn tanden over zijn huis en begin er dan zachtjes op te zuigen. Ondertussen knijp ik nog een keer in Kyle's billen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Arion

    "Wat? Dit? Dat is zo niet waar," zegt ze terwijl ze naar haar hand kijkt.
    Voor ik kan antwoorden drukt ze haar lippen op de mijne. "Of heb je het hierover?"
    Ik schud lachend mijn hoofd en druk haar hand steviger tegen mijn borstkas aan zodat ze kan voelen dat het door haar kus nog sneller is gaan slaan.
    "Dat," zeg ik zacht.



    Mary

    "Dat."
    Ik kan het niet laten op mijn lip te bijten en hem vertederd aan te kijken.
    "Awhh," zucht ik verliefd. Ik kijk in zijn ogen en glimlach breed.
    "Geloof me, dat heb ik ook."
    Dolverliefd kijk ik hem aan.
    "Zo erg dat ik me soms afvraag of het wel normaal is," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rajah schreef:
    Donna

    Ik ril als ik zijn handen over mijn lichaam voel glijden. Zijn aanraking blijft bijzonder. Opgewonden hap ik naar adem als ik twee van zijn vingers in me voel. Ik heb niet eens de kans om te kreunen want hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik sla mijn armen om zijn hals en trek hem dicht tegen me aan om niet om te vallen.


    Jeremy

    Ik druk mijn lichaam tegen het hare, en lik zacht over haar lippen. Zacht kreun ik haar naam en wrijf mijn neus tegen de hare. Voorzichtig laat ik mijn vingers in haar bewegen, en ik druk kussen op haar lippen, in haar hals en tussen haar borsten. Ik word helemaal gek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial grinnikt en ik merk dat er van alles gebeurd met zijn lichaam.
    Hij schud lachend zijn hoofd en zet zijn lippen in mijn hals.
    Waardoor ik zacht een kreuntje laat gaan.
    Wanneer hij zachtjes zuigt, lopen bij mij de rillingen ook over mijn rug.
    Irial knijpt nog een keer in mijn kont.
    Ik laat mijn hand naar zijn kruis gaan en streel hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    Ik voel zijn lippen over mijn bovenlichaam zwerven. Ik kreun een aantal keer zijn naam. Zijn lichaam drukt tegen de mijne. Jeremy, je maakt me gek.Ik pak zijn hoofd beet tussen mijn handen en druk mijn lippen ruw op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik beantwoord gretig haar ruwe kus en wanneer die beeindigd is, kijk ik haar vragend aan. Ik hou het nog amper aan, en mijn stijve staat op springen. Voorzichtig wrijf ik met de toppen van mijn vingers over haar wang en kijk in haar ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Vragend kijkt hij me aan. Lachend trek ik uitdagend één wenkbrauw op. Ik voel zijn vingers op mijn wang branden. Verliefd en opgewonden kijk ik in zijn ogen. Plagerig druk ik een klein kusjes op zijn lippen en verminder ik het tempo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."