• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Kyle glimlacht tegen mijn lippen aan en kust me terug. Dan kijkt hij me in de ogen.
    "Blijf je vanavond hier of ga je naar je vader?" vraag ik terwijl ik een lok haar uit zijn ogen wrijf. Liefst van al zou ik hem natuurlijk gewoon bij me hebben, maar ik weet dat hij zijn vader niet zomaar in de steek kan laten, dat zou ik ook niet willen.

    Charlotte

    Ik zit net rustig van een kopje thee te nippen om steeds tot de conclusie te komen dat hij nog te warm is wanneer ik Michael de trap af hoor komen.
    Ik vraag me af hoe lang hij dit nog gaat volhouden. Zijn familie lijkt me zo hecht, hij moet hen toch missen? Ik zucht even. Het had allemaal niet gehoeven als ze me nou gewoon wilden aanvaarden, als ik gewoon van het begin af aan mijn stomme kop gehouden had en hen laten doen had.
    "Uit bed gevallen?" vraag ik met een klein glimlachje wanneer Michael de keuken binnenkomt. Ik probeer nog een keer van mijn thee te drinken en trek een grimas wanneer het veel te hete goedje door mijn keel glijdt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Uit bed gevallen?" hoor ik Charlotte vragen als ik de kamer binnenkom.
    Ik grom iets in de vorm van 'ja' en druk een kusje op haar voorhoofd. Daarna geef ik mijn oma een zoen op haar wang.
    "Ik ben boodschappen doen," meld ze ons als de ze deur uitgaat.
    Ik ga tegenover Charlotte zitten en schenk een kop koffie voor mezelf in. Langzaam breng ik het kopje naar mijn mond en neem een klein slokje van het zwarte vocht. Het smaakt niet slecht. Achter Charlotte zie ik foto's hangen van Lynn en mij. Mijn oma's enige kleinkinderen. Even slik ik maar richt dat mijn ogen op Charlotte en glimlach even.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (back ^^)

    Maya

    met trillende armen duw ik mezelf omhoog en ga ik recht zitten om te kijken wat me raakte.
    het is een baksteen, als ik hem omdraai zie ik dat er een brief aan vast zit.
    Ik doe het briefje in mijn tas en sta dan op, de pijn in mijn knieëen valt me nu pas op.
    Ik kijk ernaar en merk op dat ze helemaal open zijn.
    'fijn' mompel ik en loop onder de lijnen door naar mijn huis.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    "Blijf je vanavond hier of ga je naar je vader?" Vraagt Irial terwijl hij een lok uit mijn ogen wrijft.
    "Ik weet het niet, naar huis denk ik? Daar ben ik al lang niet geweest." Grinnik ik, het is wel waar, mijn bed is al ruim 2 weken onbetast.
    "Blijf je anders bij mij slapen?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:03 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Hij mompelt iets en geeft me een kusje op mijn voorhoofd.
    "Ik ben boodschappen doen," hoor ik zijn oma zeggen. Ik knik met een glimlachje naar haar en kijk dan naar Michael die bij me aan tafel komt zitten. Wanneer hij een slok koffie genomen heeft, besluit ik zelf de olifant in de kamer maar te benoemen.
    "Wanneer ga je ze bellen?" vraag ik zacht. Ik glimlach zachtjes om te laten merken dat ik het goed meen.

    Irial

    "Ik weet het niet, naar huis denk ik? Daar ben ik al lang niet geweest. Blijf je anders bij mij slapen?" stelt hij voor.
    Ik denk even na over het aanbod en bedenk me dan dat we het hier al over gehad hebben.
    "Als je vader daar geen problemen mee heeft," zeg ik zachtjes. "En geen sex dan. Ik heb geen zin om alsnog een beuk te krijgen," voeg ik er met een schamper lachje aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (ik moet zo slapen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Michael

    "Wanneer ga je ze bellen?"
    Ik sla mijn ogen neer en speel met het oortje van het kopje. bijna ontzichbaar haal ik mijn schouders op.
    "Weet ik niet," zeg ik stilletje.
    Ik kijk haar weer aan en voel de tranen in mijn ogen. "Ze is het waard, Michael. Echt,"hoor ik een klein stemmetje in mijn hoofd.
    "Ik bel ze niet," fluister ik. "Zij moeten hun excuses aanbieden. Niet ik en al helemaal jij niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik draai me een keertje om, en druk een kus op Donna's neus. Ik open mijn ogen, en kijk haar glimlachend aan.
    "Goede morgen, schoonheid," fluister ik zacht.
    Onder de lakens ga ik op zoek naar haar hand en verstrengel onze vingers.
    "Heb je lekker geslapen?"
    Zo wil ik elke dag wel wakker worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben even douchen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Als je vader daar geen problemen mee heeft," Zegt Irial zachtjes, ik schudt mijn hoofd.
    "En geen sex dan. Ik heb geen zin om alsnog een beuk te krijgen." Zegt hij met een schamper lachje.
    "Geen sex." Herhaal ik.
    Voor ik Irial ontmoete dacht ik er nog niet eens aan.
    "En als mijn vader jou iets doet krijg hij met mij te maken." Zeg ik lachend en doe of ik spieren heb.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Auryn is lief, en alles wat je wil, maar als ze me ooit nog op die manier wakker maakt, ik stop haar in een kast, doe die op slot, en ze komt er een hele dag niet uit." Ik frons mijn wenkbrauwen terwijl ze me kust. "Mijn dag begon net zo leuk."
    "Bedreig mijn zusje nog een keer en ik stop jou in die kast," zeg ik streng. "Maar soms heeft ze een behoorlijk slechte timing," voeg ik er zacht aan toe. Ik geef Mary een paar kleine kusjes.

    Charlotte

    "Weet ik niet," zegt hij stil. Wanneer ik zie dat hij het moeilijk krijgt leg ik een hand op zijn arm en wrijf er zachtjes over met mijn duim.
    "Ik bel ze niet. Zij moeten hun excuses aanbieden. Niet ik en al helemaal jij niet," fluistert hij dan.
    Hij is zo lief, zó ongelooflijk lief maar zó koppig.
    "Michael," zucht ik zacht. "Liefje, schrijf ze niet af. Sluit je familie niet buiten zolang je ze hebt." Ik krijg een kop in mijn keel. "Ze menen het goed met je, ze drukken zich alleen verkeerd uit." Ik veeg een paar tranen van mijn wangen. "Op een dag zijn ze er niet meer en dan zul je wensen dat je hen vaker verteld had hoeveel je om hen geeft," pers ik er met moeite uit. "Bel hen. Ik kan wel wat verdragen, zolang ik jou heb."
    Hij heeft de keuze om zijn ouders te zien, die is mij lang geleden ontnomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Bedreig mijn zusje nog een keer en ik stop jou in die kast. Maar soms heeft ze een behoorlijk slechte timing."
    "Ja, doe dat. Sluit me maar lekker op," mopper ik.
    Ik draai me om en leg mijn hoofd weer onder het kussen. Als er iets is dat ik aan mezelf wil veranderen, is het mijn vreselijke ochtendhumeur. Koppig blijf ik liggen met mijn rug naar hem toe. Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen erom heen, zodat ik helemaal in een bolletje lig opgerold.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ja, doe dat. Sluit me maar lekker op," moppert mijn blondje.
    Ik trek een wenkbrauw op terwijl ze zich van me wegdraait om dan in een bolletje te gaan liggen.
    "Oké," antwoord ik. "Omdat je zo aandringt."
    Ik til haar zonder enige moeite op en leg haar over mijn schouder. In het midden van mijn kamer blijf ik staan.
    "Hmm, maar in welke kast pas je nou het best?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Elise Kyle had nog gereageerd ;)[


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Oké, omdat je zo aandringt. Hmm, maar in welke kast pas je nou het best?"
    Ik begin met mijn benen te spartelen.
    "Laat me los!" roep ik. "Zet me neer, verdomme!"
    Nog een nadeel aan ochtendhumeuren: kort lontje. En ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik zodadelijk ga beginnen wenen. Ja, daar heb je het al.
    "Arion, zet me neer," zeg ik snikkend.
    Ik stop met tegenstribbelen en blijf futloos hangen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.