• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"And I will be your wings," zingt Mary in mijn plaats verder. Ze drukt een kusje op mijn neus. "Wil je slapen, lieverd?"
    Ik vis mijn t-shirt van op de grond en geef het aan Mary terwijl ik knik. Ik pauzeer even wanneer ik de blos op haar wangen zie en druk er een kusje op.
    Dan vlei ik me opnieuw tegen haar aan. Ik sluit mijn ogen en geniet van haar warmte.
    "Als we trouwen wordt dat ons openingsdans," mompel ik slaperig.
    Shit, wat zeg ik nu?! Meteen ben ik weer wakker. Nu is het mijn beurt om een kop als een tomaat te krijgen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

"Als je niet wilt mag je het zeggen," Hij kijkt me verliefd aan en drukt een ksuje op mijn neus. Hij zet zijn lippen in mijn hals en zet er zachte kusjes in. Dan breng hij zijn mond naar mijn oor en bijt in mijn oorlel.
    "Ik hou hoe dan ook van je," Fluistert hij.
    "Wacht niet willen? Ik?" Grinnik ik. "Ik wil spanning kweken." Grijns ik.
    "Volgens mij is het wel hoog nu, hé?" Zeg ik ondeugend.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Dankbaar neem ik het shirt aan en trek het over mijn hoofd. Stiekem ruik ik er even aan. Het ruikt naar Arion. Ik leg me weer lekker tegen hem aan. Ergens heb ik schrik om weer te gaan slapen, maar ja.
    "Als we trouwen wordt dat ons openingsdans," mompelt hij slaperig.
    Mijn hart gaat als een razende tekeer wanneer hij dit zegt. Ik knik voorzichtig.
    "Daar hou ik je aan," zeg ik lichtjes lachend. Ik druk nog een kus op zijn lippen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Irial

"Wacht niet willen? Ik? Ik wil spanning kweken. Volgens mij is het wel hoog nu, hé?" zegt Kyle ondeugend.
    Ik grinnik even.
    "Denk je?" fluister ik nog steeds. Ik bijt nog een keer zachtjes op zijn oorlel en zucht in zijn oor. Ondertussen laat ik mijn vingertoppen over zijn zij gaan.

Arion

"Daar hou ik je aan," zegt Mary met een klein lachje waarop ze me kust.
    Eerlijk gezegd vind ik het nog veel te vroeg om aan trouwen te denken. Zowel in mijn leven als in deze relatie. Waarom flapte ik het er dan uit?
    Ik denk dat ik mijn gevoelens voor haar een beetje onderschat.
    "Mijn," mompel ik nog terwijl de slaap me overmant.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Mijn," mompelt hij.
    "Jouw wat?" fluister ik zo zacht mogelijk.
    Ik kijk hem even aan en denk na. Waarom begint hij plots over trouwen? Oke, ik vind hem heel leuk enzo, maae het is nog pril, en we zijn nog veel te jong om daaraan te denken. Waarom antwoordde ik dat dan? Geen idee, omdat ik raar ben zeker?

Kyle

"Denk je?" Fluistert Irial nog steeds. Hij bijt nog een keer zacht op mijn oorlel en zucht in mijn oor en laat zijn vingertoppen over mijn zij gaan.
    "Waar wachten we nog op." Grijns ik en breng het pakje naar mijn mond ga recht zitten, scheur het open en doe het condoom om.

Ich liebe dich 27.12.23

[Is er nog met Isa gereageerd?? Vandaag kom ik wel online]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Narissa schreef:
    Jeremy

Ik kijk even naar het hopeloze hoopje op de vloer wat mijn doorweekte kleren moet voorstellen. Ik sla de handdoek om mijn natte middel, neem die van Donna over en begin haar liefdevol af te drogen. Wanneer ik aan haar gezicht bezig ben, is bijna heel haar gezicht bedekt, behalve haar mond. Ik maak van de kans gebruik om haar liefdevol te kussen.
    "Slaap je vanacht hier?"
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Omdat je zo aandringt."

Donna

Ik voel zijn handen weer over mijn lichaam gaan. Een verliefd gevoel overmant me.
    "Omdat je zo aandringt."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ik dring helemaal niet aan," grinnik ik. "Je bent vrij om weg te gaan."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[is het nou nog vrijdag of is het al zaterdag??]

[Nog steeds vrijdag. Maar van mij mag die Zaterdag wel eens komen. We zijn al zeker anderhalve week met één dag bezig.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[whaahah ja ik denk dat ie vandaag komt want iedereeen is nu thuis en sommige kunnen verder maar ik dus niet. Datis nadeel als je niet 2 of 3 mensen kan spelen]

Jeremy

"Ik dring helemaal niet aan. Je bent vrij om weg te gaan."
    Teder druk ik mijn lippen op de hare, en ik begin mezelf af te drogen.
    "Denk je nu echt dat ik dat aanbod afsla?"
    Verliefd kijk ik haar aan.

Donna

"Denk je nu echt dat ik dat aanbod afsla?"
    Lachend bind ik het handdoekje om mijn lichaam.
    "Je weet het nooit," grinnik ik zachtjes en ik druk een klein kusje op zijn wang voordat ik de badkamer uitloop. Ik laat mezelf op het bed zakken en trek mijn pyjama aan.

Jeremy

"Je weet het nooit."
    Ik kijk haar glimlachend na en bind zelf de handdoek om mijn middel. Ik hang mijn kleren wat te drogen, en loop haar achterna naar haar kamer. Verliefd kijk ik haar aan. Zelfs in een pyjama ziet ze er onweerstaanbaar uit.
    "Mag ik erbij kruipen?" vraag ik grijnzend.

[Ik ga even ontbijten en douchen :3 anders geraak ik nooit mijn bed uit :')]

Donna

"Mag ik erbij kruipen?"
    Lachend draai ik me om.
    "Tuurlijk," grinnik ik en ik sla de deken voor hem open. Zelf ga ik er ook onderliggen. Ik ruik zijn geur door heel de kamer. Jeremy, ik ben gek op je.
    [Ik ben ook ontbijten.]