• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Probeer? Werkt het niet dan?"
    Liefdevol kus ik hem terug en kijk hem lachend aan.
    "Natuurlijk wel. Ik word spontaan vrolijk als ik je zie."
    Grinnikend druk ik kleine kusjes op zijn lippen, en leg mijn hand op zijn borstkas. Ik voel zijn hartslag onder mijn aanraking.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij begint wat harder te kreunen. Voorzichtig neemt hij mijn borst in zijn hand en begint hem te masseren. Zachtjes kreun ik terwijl ik het tempo snel achter elkaar afwissel. Zijn lippen drukt hij passioneel op de mijne. Ik zoen hem gretig terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Kyle beantwoord mijn kus en laat zijn tong even over mijn lippen gaan. Hij zet zijn handen naast mijn hoofd en drukt zich op zodat hij boven me komt te hangen. Ik bijt even op zijn onderlip en open mijn mond een stukje. Ik laat mijn handen over zijn rug gaan om er dan eentje in zijn haar te nestelen. Plagerig til ik mijn heupen op zodat ze tegen de zijne aankomen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 17:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kreun luid. Man, hier is ze goed in. Langzaam laat ik mijn hand langs haar lichaam glijden. Voorzichtig duw ik twee vingers bij haar binnen. Om haar gekreun te smoren, druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial bijt even op mijn onderlip en opent dan zijn mond een stukje. Ik laat mijn tong naar binnen glijden en daag zijne uit.
    Irial's handen gaan over mijn rug en daarna eentje in mijn haar, hij tilt zijn heupen op, ze komen tegen mijne aan. Ik kijk hem aan en lach even.
    "Ga me niet opgeilen jij." Zeg ik lachend en druk dan mijn lippen weer op de zijne.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Natuurlijk wel. Ik word spontaan vrolijk als ik je zie."
    Ze drukt kleine kusjes op mijn lippen en laat haar hand op mijn borstkas rusten. Mijn hartslaag gaat lichtjes de hoogte in.
    "Oh ja, dat doe je ook heel vaak," lach ik.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Net wanneer onze tongen verwikkeld zijn in een spel breekt Kyle de kus af om me lachend aan te kijken.
    "Ga me niet opgeilen jij," zegt hij lachend om me vervolgens weer te kussen.
    Ik glimlach ondeugend tegen zijn lippen aan.
    "Wat wil je dan dat ik doe?" fluister ik tegen zijn lippen aan. Ik kus hem nogmaals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ohja, dat doe je ook heel vaak."
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Wat? Dit?"
    Ik kijk naar mijn hand.
    "Dat is zo niet waar."
    Grinnikend druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Of heb je het hierover?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Wat wil je dan dat ik doe?" Fluistert Irial tegen mijn lippen aan, hij kust me weer.
    "Tja, stil zijn en me zoenen." Grijns ik. "Nee grapje. Nou,, Eigenlijk niet. Of toch wel." Lach ik en pak Irial bij zijn schouders en probeer ons met alle kracht om te draaien zodat Irial bovenop komt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Wat? Dit? Dat is zo niet waar," zegt ze terwijl ze naar haar hand kijkt.
    Voor ik kan antwoorden drukt ze haar lippen op de mijne. "Of heb je het hierover?"
    Ik schud lachend mijn hoofd en druk haar hand steviger tegen mijn borstkas aan zodat ze kan voelen dat het door haar kus nog sneller is gaan slaan.
    "Dat," zeg ik zacht.

    Irial

    "Tja, stil zijn en me zoenen. Nee grapje. Nou, eigenlijk niet. Of toch wel."
    Kyle neemt me bij mijn schouders en probeert ons om te draaien. Omdat ik het best wel fijn vind zo werk ik een beetje tegen waardoor het niet lukt. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lippen prompt op de zijne. Hij vroeg er toch zelf om? Ik zuig zachtjes op zijn onderlip en lik op mijn beurt over zijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik grom als Irial tegen werk maar vergeef het hem snel als hij mijn gezicht tussen zijn handen neemt en zijn lippen op de mijne drukt. Hij zuigt zacht op mijn onderlip en likt dan over mijn lippen.
    Ik ontspan me onder zijn aanraking en open mijn mond een stukje.
    Ik Leun met een hand weer naast zijn hoofd en de andere laat ik langs zijn zij gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    Ik ril als ik zijn handen over mijn lichaam voel glijden. Zijn aanraking blijft bijzonder. Opgewonden hap ik naar adem als ik twee van zijn vingers in me voel. Ik heb niet eens de kans om te kreunen want hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik sla mijn armen om zijn hals en trek hem dicht tegen me aan om niet om te vallen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Wanneer hij zijn mond een stukje opent laat ik mijn tong naar binnen glijden. Ik daag hem een beetje uit. Ik ril en kan een klein kreuntje niet onderdrukken wanneer ik Kyle's hand over mijn zij voel gaan.
    Ik haal één hand van zijn wang en laat hem weer over zijn rug glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial laat zijn tong naar binnen glijden en daagt me uit.
    Hij slaakt een klein kreuntje. Hij haalt één hand van mijn wang en laat hem over mijn rug glijden.
    Ik laat mijn hand van zijn zij naar zijn buik gaan en weer terug, dat doe ik een aantal keren. Ondertussen is mijn tong ingegaan op de zijne, en strijden ze om dominantie.


    Ich liebe dich 27.12.23