• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Levi

'Gaat het dude?' vraagt Dimitry. Ik schud even raar met mijn hoofd, 'Ik was het glas vergeten' Ik pak de sleutel onder mijn shirt vandaan 'laten we maar naar binnen gaan' lach ik opeens, de steen had duidelijk voordelen.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Dimitry

Hij schud even met zijn hoofd en zegt wat over het glas.
    dan haalt hij de sleutel onder zijn shirt vandaan 'laten we maar naar binnen gaan' zegt hij lachend 'drooooog' mompel ik en wacht tot hij de deur open heefd.

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Levi

Ik doe de sleutel in de deur en loop naar binnen, hang mijn jack op de kapstok en loop de woon kamer in.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Dimitry

Ik volg Levi's voorbeeld en hang mijn jas ook op.
    Ik zet mijn tas neer in de gang en loop ook de woonkamer in.

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Arion

"Awh, niet lief." Mary kijkt me aan terwijl ze een pruillip trekt. "Ik wilde alleen maar een kusje," zegt ze zacht.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Je hebt geluk dat ik zo'n schatje ben," antwoord ik.
    Ik leg een hand op haar wang en druk mijn lippen heel teder op de hare. Ik denk niet dat ik ooit nog zo verliefd op een ander kan worden.

Irial

Kyle komt bijna helemaal op me liggen en likt even over mijn lippen. In plaats van mijn mond te openen lik ik eerst plagerig terug. Ik kijk hem aan met een ondeugende glimlach. Deze momenten vind ik het heerlijkst, wanneer niemand de leiding heeft. Hoewel ik moet toegeven dat ik niet zal klagen als Kyle me helemaal mijn zin laat doen.
    Dan geef ik hem toch een kusje en open mijn mond een stukje.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Andre

Ik kij op als de tussendeur open gaat. Levi komt binnen gewandelt met Dimitry achter zich.
    "Wat is dit?" Vraag ik als ik naar ze kijk. Ik ga een beetje voor Maya zitten zodat het net echt opvalt hoe ze gekleed is.

Kyle

Pestkop. Denk ik grinnikend als hij me plagerig terug een likje over mijn lippen geeft.
    Uiteindelijk geeft hij me een ksje en opend zijn mond een stukje.
    Ik laat mijn tong naar binnen glijden en speel eens pel met zijne. Ik leg weer even mijn hand op zijn wang.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Er lopen koude rillingen over mijn rug wanneer onze tongen een spel spelen. Je kunt je niet voorstellen wat deze jongen me laat voelen. Zijn hand lijkt een gat in mijn wang te branden, zo warm krijg ik het van zijn aanraking. Met mijn hand streel ik zachtjes over zijn rug. Het leven kan mooi zijn. Voorzichtig breek ik de kus af om hem nog een paar kleine kusjes op zijn lippen te geven. Verliefd kijk ik hem aan.
    "Is er iets dat je morgen wilt doen voor we naar de wedstrijd gaan?" vraag ik zacht.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Irial breekt de kus lachtjes af en kijtk me verliefd aan.
    "Is er iets dat je morgen wilt doen voor we naar de wedstrijd gaan?" Vraagt hij zacht.
    Ik kijk hem terug aan en schudt niet wetend mijn hoofd.
    "Geen idee." Ik denk na. "Wil je echt een tongpiercing?" Vraag ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

"Geen idee. Wil je echt een tongpiercing?" vraagt hij.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik twijfel er nog over. Ik denk liever eerst lang genoeg voor ik er eentje neem omdat ik weet dat ik er anders spijt van krijg." Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en grijns even. "Kun jíj niet wachten?" vraag ik grinnikend. Toegegeven, ik ben nieuwsgierig. Maar daarom neem ik geen overhaaste beslissingen. Een piercing kun je er wel weer gewoon uithalen als je hem niet meer wilt, maar ik vind het zonde.

Kyle

"Ik twijfel er nog over. Ik denk liever eerst lang genoeg voor ik er eentje neem omdat ik weet dat ik er anders spijt van krijg." Irial drukt een kusje op mijn voorhoofd en grijnst even.
    "Kun jíj niet wachten?" Vraagt hij grinnikend.
    Ik lach even.
    "Tuurlijk wel." Zeg ik grijnsend.
    "Ik zou er wel een willen, maar ik ben bang dat het pijn doet." Zeg ik eerlijk.

Ich liebe dich 27.12.23

Rajah schreef:
    Donna

"Dan heeft het ook niet veel zin dat ik dit nog aanhoud."
    Lachend kijk ik hem aan en haak mijn duimen aan de rand van zijn boxershort.
    "Ligt eraan wat je op dit moment wilt," fluister ik zachtjes in zijn oor terwijl ik mijn heupen zo kanten dat mijn onderlichaam tegen ze zijne duwt.

Jeremy

"Ligt eraan wat je op dit moment wilt," fluistert ze, en brengt haar onderlichaam tegen het mijne aan.
    Ik bijt op mijn lip en breng mijn mond naar haar oor.
    "Wat ik nu wil?" fluister ik ondeugend.
    "Douchen."
    Geamuseerd kijk ik haar aan.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Mary

"Je hebt geluk dat ik zo'n schatje ben."
    Teder voel ik zijn lippen op de mijne, en ik kus hem even zacht terug. Deze kussen blijven de besten. Ze lijken stuk voor stuk op onze eerste kus, maar dan beter. Ik vraag me af of ik er ooit aan gewoon ga geraken. Ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik nog ooit met iemand anders dan Arion dit zou meemaken. Laat staan weer zo hopeloos verliefd worden. Ik kijk hem dolverliefd aan en schud glimlachend mijn hoofd.
    "Nee. Ik heb geluk omdat ik met jou samen ben."
    Ik geef hem een zacht kneepje in zijn hand en ga nog dichter tegen hem aan liggen.

Donna

"Wat ik nu wil? Douchen."
    Hij kijkt me geamuseerd aan.
    "Dan moet deze wel uit ja," grinnik ik zachtjes en ik trek zijn boxershort naar beneden.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Dan moet deze wel uit ja."
    Er gaat een rilling door me heen, langs mijn rug tot aan mijn onderlichaam. En blijkbaar volgt al mijn bloed dezelfde weg. Een beetje gegeneerd kijk ik haar aan.
    "Sorry, je bent gewoon te..."
    Ja, te wat? Sexy, lief, knap, geweldig?

Donna

Er verschijnt een klein glimlach op mijn gezicht als ik zijn erectie tegen me aan voel. Hij kijkt me gegeneerd aan.
    "Sorry, je bent gewoon te..."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Maakt niet uit," fluister ik zachtjes in zijn oor. "Je wilde namelijk toch alleen maar douchen."
    Mijn armen sla ik om zijn hals en druk teder mijn lippen op de zijne. De opwinding stroomt door mijn lichaam.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."