• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Tuurlijk niet gekkie. Tuurlijk zijn er meer dingen. Je bent enorm lief, bezorgd, leuk met kinderen, geweldig in bed, je bent schattig."
    Ik grinnik even en kus haar teder terug.
    "Hoezo, ik ben schattig?"
    Ik druk een kus op haar neus en lach.
    "En dat bezorgd, komt gewoon omdat ik helemaal stapel op je ben," geef ik toe.
    "Dat geweldig in bed, dat gevoel is wederzijds," zeg ik grijnzend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hoezo, ik ben schattig? En dat bezorgd, komt gewoon omdat ik helemaal stapel op je ben. Dat geweldig in bed, dat gevoel is wederzijds."
    Ik giechel zachtjes.
    "Je hoeft geen excuses te bedenken hoor," fluister ik. "Het is gewoon zo."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je hoeft geen excuses te bedenken hoor. Het is gewoon zo."
    "Het zijn geen excuses. Het is gewoon zo."
    Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden, naar haar handen, en verstrengel onze vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het zijn geen excuses. Het is gewoon zo."
    Hij verstrengeld onze vingers. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Ik hou van je," fluister ik zachtjes in zijn oor. "Ik hou echt heel veel van je."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial zet zijn lippen opnieuw in mijn nek en geeft trage, warme kusjes.
    Hij drukt zijn lichaam helemaal tegen mijne aan. Hij laat zijn vingers over mijn rug lopen.
    Ik ril even en voel al het bloed naar mijn onderlichaam gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Ik hou van je. Ik hou echt heel veel van je."
    Ik ril gelukzalig bij het horen van die woorden en ik weet dat ik klaar ben om ze ook te zeggen.
    "Ik ook van jou," fluister ik zacht.
    "Weet je, misschien wordt het eens tijd dat we de douche uitstappen, of je moeder begint vanalles te denken wanneer ze de waterrekening ziet."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik ook van jou."
    Er gaat een rilling door mijn lichaam. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest.
    "Weet je, misschien wordt het eens tijd dat we de douche uitstappen, of je moeder begint vanalles te denken wanneer ze de waterrekening ziet."
    Lachend draai ik de kraan uit en gooi hem een handdoek aan.
    "Slaap je vanacht hier?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga slapen]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk even naar het hopeloze hoopje op de vloer wat mijn doorweekte kleren moet voorstellen. Ik sla de handdoek om mijn natte middel, neem die van Donna over en begin haar liefdevol af te drogen. Wanneer ik aan haar gezicht bezig ben, is bijna heel haar gezicht bedekt, behalve haar mond. Ik maak van de kans gebruik om haar liefdevol te kussen.
    "Slaap je vanacht hier?"
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Omdat je zo aandringt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Geloof me, voor mij hoeft het niet," zucht ze.
    Ik voel haar armen om me heen en ril wanneer haar vinger over mijn rug gaat. Stilletjes lig ik te luisteren hoe ze een liedje neuriet.
    "Heaven isn't too far," zing ik zachtjes met een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik neem één van haar handen vast en verstrengel onze vingers.

    Irial

    Na een tijdje merk ik ook reacties bij Kyle's lichaam.
    "Kom je spelen, liefje?" vraag ik lachend.
    Voor hij kan antwoorden druk ik mijn lippen op de zijne. Ik kus hem langzaam maar hartstochtelijk en laat opnieuw een hand in zijn haren glijden. Ik speel een beetje met een plukje ervan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Truste. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    "Kom je spelen, liefje?" Vraagt Irial lachend.
    Voor ik kan antwoorden drukt hij zijn lippen op de mijne. Hij kust me langzaam maar hartstochtelijk en laat een hand door mijn haren glijden.
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem terug. Het condoom heb ik nog in mijn hand, maar ik wil nog héél even wachten, als Irial geduld heeft dan hé. Ik grinnik even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Heaven isn't too far."
    Ik voel onze vingers verstrengelen en voel me weer helemaal opnieuw verliefd worden.
    "Heaven is where you are," zing ik zacht verder.
    Bij 'you' wrijf ik zachtjes met mijn neus langs de zijne. Glimlachend kijk ik hem aan. Ik wou dat ik kon zeggen hoe ik me voelde, maar de juiste woorden bestaan gewoon niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Kyle kust me glimlachend terug. Na een tijdje kijk ik hem even aan.
    "Als je niet wilt mag je het zeggen," zeg ik zacht.
    Ik kijk hem verliefd in de ogen en druk een kusje op zijn neus.
    Al snel zet ik mijn lippen weer in zijn hals om er zachte kusjes te planten. Dan breng ik mijn mond naar zijn oor en bijt in zijn oorlel.
    "Ik hou hoe dan ook van je," fluister ik.

    Arion

    "Heaven is where you are," gaat ze stil verder.
    Ik glimlach wanneer ze haar neus langs de mijne haalt. Dan lacht ze haar witte tandjes bloot.
    "Fly with me-" Ik word onderbroken omdat ik moet geeuwen.
    Mary is niet de enige die moe is, maar zij heeft al kunnen pitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Fly with me-"
    Hij geeuwt even en ik glimlach.
    "And I will be your wings," zing ik zacht verder.
    Ik druk een kusje op zijn neus.
    "Wil je slapen, lieverd?"
    Het is eruit voor ik het besef, en ik word wat rood.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.