• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Abo


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Abo


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ( abo)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Teder kus ik hem terug.
    "Ik wilde dat je zo klein was dat ik je in een luciferdoosje kon steken. Ik zou je overal mee naartoe nemen."
    "Nou, je hebt de pech dat ik een beetje groter ben uitgevallen, maar ik hou je niet tegen me overal mee naartoe te nemen."
    Glimlachend kijk ik hem aan, en tuit mijn lippen, met gesloten ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Hoe moet ik dat weten, ik heb er toch nog geen?" Lacht Irial nadat hij me porde.
    Ik lach eventjes. Hij bijt eventjes op mijn lip en geeft me dan een kusje.
    "Zal ik er dan ook eentje doen?" Vraag ik grinnikent, maar toch gemeend. Ik kijk hem lief aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [is er nog met isa gere4ageerd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Neen wilde ik zo gaan doen. ;)]
    [P.s Ben er vanavond niet, ga bij kennissen in Volendam eten, dus ben laat terug, heel misschien reageer ik vanavond laat nog. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Aangezien iedereen bezig is met zijn waslijst:
    - Ik moet vanavond werken
    - Morgen heel de dag (denk ik) naar een hoge school gaan kijken + 's avonds toneel
    - zondag leren :3]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [whaha droog. zal ik ook vertellen. vanaaf dansen moorgen ga ik naar amersfoort shopen met iemand wie ik 1keer per jaar zie en zondag zie ik wel.
    kelly als je niks en simon zie doe ze de groeten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb geen leven.]

    Arion

    "Nou, je hebt de pech dat ik een beetje groter ben uitgevallen, maar ik hou je niet tegen me overal mee naartoe te nemen."
    Ze kijkt me glimlachend aan en sluit vervolgens haar ogen terwijl ze haar lippen tuit.
    "Zit er iets op je lip?" vraag ik grijnzend nu ze me toch niet kan zien. Daarnet ging het er wel lief aan toe, maar een vos verliest niet zo snel zijn streken.

    Irial

    "Zal ik er dan ook eentje doen?" vraagt hij grinnikend, waarop hij me lief aankijkt.
    "Het is jouw lichaam," antwoord ik. "Al vind ik het wel lekker zoals het is," voeg ik er grijnzend aan toe. Ik leg mijn wijsvinger onder zijn kin en til hem een beetje op om hem vervolgens vurig te kussen. Ik krijg maar geen genoeg van deze jongen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zit er iets op je lip?"
    Ik open een oog en zie hem grijnzen.
    "Awh, niet lief."
    Ik zet een pruilmondje op en kijk hem zielig aan.
    "Ik wilde alleen maar een kusje," zeg ik zacht.
    Met mijn duim wrijf ik over de rug van zijn hand en ik bijt op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Het is jouw lichaam," Antwoord Irial. "Al vind ik het wel lekker zoals het is," Voegt hij er grijnzend aan toe. Hij legt zijn wijsvinger onder mijn kin en tilt hem wat op, waarna hij me vurig kust.
    Ik kus hem terug en ga comfortabeler liggen, al lig ik nu wel bijna helemaal op hem. Ik lik een keertje over zijn lippen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Okay, ik ga nu. ;) Daagh. Xx]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Yeah! Al mijn sportiviteit voor de aankomende dagen weer binnen!]

    Jeremy

    "Oefening. Je krijgt het vanzelf door."
    Ik grinnik even en kus haar teder terug. Ik rek de kus zo lang mogelijk.
    "Vind je het erg als ik mijn kleren uittrek? Mijn broek zakt bijna af."
    Lachend kijk ik haar aan.


    Donna

    "Vind je het erg als ik mijn kleren uittrek? Mijn broek zakt bijna af."
    Grinnikend kijk ik hem aan terwijl ik met mijn handen zijn broek naar beneden trek.
    "Prima," fluister ik zachtjes terwijl ik hem uitdagend aankijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Prima."
    Ze kijkt me met een prachtige blik aan. Die meid maakt me gek. Ik leg mijn natte broek naast de douche.
    "Dan heeft het ook niet veel zin dat ik dit nog aanhoud."
    Lachend wijs ik naar mijn boxers.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 18:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.