• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    Ik zucht even wanneer ze het tempo verlaagt.
    "Sneller," kreun ik smekend.
    Ik druk mijn onderlichaam tegen het hare, en begin haar iets ruwer en sneller te stimuleren. Ik wil dat ze even gek wordt als ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Awhh. Geloof me, dat heb ik ook. Zo erg dat ik me soms afvraag of het wel normaal is."
    Ik kijk haar glimlachend aan en tik met mijn vinger even op haar snoezige neusje.
    "Ik zou een dokter bellen maar ik wil niet dat er iemand anders aan je lijf zit," grinnik ik.
    Ik breng mijn hand naar haar buik en begin haar zachtjes te kietelen.

    Irial

    Kyle kreunt even en laat zijn hand naar mijn kruis glijden. Als hij me dan ook nog een keer begint te strelen grom ik even tegen zijn huid aan.
    Onbewust knijp ik iets steviger in zijn kont.
    Gek word ik van je, liefje. Gek.
    "Kyle," kreun ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik giechel wanneer hij mijn neus even aanraakt met zijn vinger.
    "Ik zou een dokter bellen maar ik wil niet dat er iemand anders aan je lijf zit."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Jij mag doktertje spelen, als je wilt."
    Geamuseerd kijk ik hem aan. Ik begin te giechelen en lachen wanneer hij me begint te kietelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Sneller," hoor ik hem kreunen.
    Hij begint mij ook iets ruwer te stimuleren. Kreunend hap ik naar adem waarna ik mijn tempo enorme versnel. Passioneel zoen ik hem op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial gromt tegen mijn huid aan en knijpt steviger in mijn kont.
    "Kyle." Kreunt hij zacht.
    "Irial." Zeg ik zachtjes terug met een grijns en streel nogmaals.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    Een kreun ontsnapt aan mijn lippen wanneer ze weer sneller gaat.
    "Donna," mompel ik, als teken dat ik mijn hoogtepunt voel naderen. Ik druk haar tegen de douchewand, haar nog steeds stimulerend, en kus haar passioneel terug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Jij mag doktertje spelen, als je wilt."
    Ze lacht en giechelt door mijn kietelende vingers. Na een tijdje hou ik op en kijk haar grijnzend aan.
    "Die hou ik tegoed van je, want ik vind het welletjes voor vandaag." Ik druk mijn lippen op de hare. "Al krijg ik daar natuurlijk nooit genoeg van."

    Irial

    "Irial," antwoordt Kyle grijnzend terwijl hij gewoon doorgaat met strelen. Ik kijk hem uitdagend aan en reik met een hand naar een lade van mijn nachtkastje. Daaruit haal ik een condoom dat ik prompt in Kyle's hand druk.
    "Jouw beurt," zeg ik met fonkelende ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Donna," kreunt hijwaarschuwend.
    Hard drukt hij me tegen de douchewand en kust me passioneel terug.Voor de laatste keer versnel ik het tempo. Kreunend laat ik mijn hoofd in mijn nekken vallen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Die hou ik tegoed van je, want ik vind het welletjes voor vandaag. Al krijg ik daar natuurlijk nooit genoeg van."
    Ik grinnik.
    "Ik bedoelde het ook niet zo. Ik bedoelde dat jij voor mij mag zorgen, en zien dat ik gezond blijf. Ik heb geen andere dokter nodig."
    Lachend kijk ik hem aan en kus hem zacht terug.
    "En daar mag je gerust mee verdergaan," fluister ik tegen zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    Ze versnelt het tempo weer, en een geweldig gevoel overmeestert me. Bijna alles komt op haar buik terecht doordat ik tegen haar aansta, maar het water spoelt het al gauw weer weg. Ik blijf haar verder stimuleren, en druk licht hijgend mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel hem klaarkomen over mijn buik heen. Ook ik voel mijn hoogtpunt naderen. Licht hijgend drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik kantel mijn heupen zodat ik hem dieper voel.
    "Jeremy," kreun ik van genot.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jeremy," kreunt ze.
    Ik word bijna weer opgewonden, dus vind het nu wel tijd om het af te ronden. Ik duw iets dieper in haar, en druk plagerig enkele kusjes op haar borsten. Ik maak haar gek, dat moet gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Als ik hem nog dieper in me voel houd ik het bijna niet. Wanneer hij dan ook nog eens kusjes op mijn borsten drukt voel ik mijn hoogtepunt dicht bij komen. Om mijn gekreund te smoren druk ik mijn lippen ruw op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial kijkt me uitdagend aan en zijn hand gaat naar het nachtkastje hij pakt er een condoom uit en drukt het in mijn hand.
    "Jouw beurt." Zeg hij met fonkelende ogen.
    Ik kijk Irial glimlachend aan en druk mijn lippen op de zijne.
    Zometeen, even wat meer opwinding.
    Ik ga wat ruwer kussen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    Ik haal mijn vingers uit haar, en leg mijn hand op haar heupen. Wanneer ik haar lippen ruw op de mijne voel, wacht ik heel even om de kus te laten overgaan in een liefdevolle. Ik kijk in haar ogen en glimlach.
    "Het was weer perfect," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.