• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Jeremy

Ik grinnik even en wikkel mijn armen rond haar lichaam.
    "En wat als ik van gedachten ben veranderd?" fluister ik in haar oor.
    Ik bijt even op haar oorlel, en druk kusjes in haar hals.

[I'm off ^^]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"En wat als ik van gedachten ben veranderd?"
    Ik voel zijn tanden even in mijn oorlel en zijn lippen drukken kusjes in mijn hals. Zacht kreunend laat ik mijn hoofd in mijn nek hangen.
    "Dan," kreun ik zachtjes. "Dan ben ik daarvoor."
    Er gaat een rilling langs mijn ruggegraat.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Dan, dan ben ik daarvoor."
    Haar gekreun heeft zijn effect, want voor ik het goed besef, stroomt bijna al mijn bloed alleen nog maar naar mijn onderlichaam. Ik kijk haar aan en kus haar passioneel. Zo dicht mogelijk trek ik haar lichaam tegen het mijne.

Arion

"Nee. Ik heb geluk omdat ik met jou samen ben," antwoordt Mary. Ze geeft me een kneepje in mijn hand en kruipt dichter tegen me aan.
    "Ja, dat is- waarom doe je dat toch steeds?" vraag ik lachend. Niet dat ik er problemen mee heb, maar het valt me op dat ze dit best vaak doet. Ik kijk haar vragend aan met een grote glimlach op mijn gezicht.

Irial

"Tuurlijk wel. Ik zou er wel een willen, maar ik ben bang dat het pijn doet."
    "Niemand dwingt je," zeg ik zacht tegen Kyle. "Toch niet tot het nemen van een piercing," voeg ik er grijnzend aan toe.
    Ik druk opnieuw mijn lippen op de zijne terwijl ik hem stevig tegen me aandruk.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Donna

Hij trekt mijn lichaam zo dicht mogelijk tegen de zijne. Opgewonden kijk ik hem aan. Passioneel zoen ik hem terug. Één hand leg ik in zijn neus en druk plagerig kleine kusjes op zijn lippen. Mijn andere hand glijdt via zijn borstkas, middel, buik richting zijn kruis.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

"Ja, dat is- waarom doe je dat toch steeds?"
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Wat doe ik steeds?" vraag ik zacht.
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan.

-in zijn neus? :')-

Jeremy

Teder kus ik haar terug. Ik kreun wanneer ze haar hand over mijn lichaam laat glijden.
    "Donna," zeg ik zacht.
    Opgewonden kijk ik haar aan. Als ik geen zelfbeheersing zou hebben, ik weet niet wat ik dan zou doen.

Arion

Mary kijkt me niet-begrijpend aan.
    "Wat doe ik steeds?" vraagt ze zacht. Ik grinnik wanneer ze weer op haar lip bijt, nog zoiets.
    "Je knijpt nogal vaak in mijn hand. En dat op je lip bijten dingetje doe je ook veel," zeg ik met een geruststellende glimlach.
    Ik aai even door haar haren en druk een kusje op haar neus.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Je knijpt nogal vaak in mijn hand. En dat op je lip bijten dingetje doe je ook veel."
    "Sorry," zeg ik zacht.
    "Ik zal het niet meer doen."
    Ik sla mijn ogen neer en bijt even op mijn tong, aangezien ik op mijn lip wou bijten. Ik ril even en trek het laken wat steviger om me heen.

(ik ga eten)

[Ja :') Nee in zijn hals.]

Donna

"Donna," zegt hij zachtjes.
    Opgewonden kijkt hij me aan.
    Uitdagend kijk ik terug.Mijn hand sluit zich om zijn penis. Langzaam begin ik hem af te trekken. Met mijn lippen druk ik kleine kusjes in zijn hals.

Jeremy

Ik kreun wat luider wanneer ze me begint af te trekken, en wanneer ze in mijn hals haar lippen plaatst, weet ik al dat dit niet lang gaat duren. Voorzichtig neem ik haar natte borst in mijn hand, en masseer hem zacht, terwijl ik mijn lippen paasioneel op de hare duw. Het liefst van al bedrijf ik hier en nu de liefde met haar, maar ik hou me in omdat ik besef dat we geen voorbehoedsmiddelen hebben.

Arion

"Sorry. Ik zal het niet meer doen."
    Mijn ogen dwalen opnieuw af naar haar mond en ik moet lachen als ik zie dat ze moeite doet niet weer op haar lip te bijten.
    "Ik vidn het best wel sexy," antwoord ik fluisterend. "Maar als je het niet meer van plan bent te doen," zeg ik terwijl ik mijn hoofd dichter bij het hare breng. "Dan moet ik het maar doen," fluister ik tegen haar lippen aan. In plaats van haar te kussen bijt ik zacht op haar onderlip.

Mary

"Ik vidn het best wel sexy. Maar als je het niet meer van plan bent te doen, dan moet ik het maar doen."
    Ik word weer rood wanneer hij me een compliment geeft. Wanneer hij zacht op mijn lip bijt, moet ik glimlachen, en ik bijt even terug op zijn bovenlip.
    "Je bent zo lief wanneer je me probeert op te beuren," zucht ik verliefd. Ik kijk hem glimlachend aan en druk zacht mijn lippen op de zijne.

Kyle

"Niemand dwingt je," Zegt Irial zacht tegen me. "Toch niet tot het nemen van een piercing," voegt hij er grijnzend aan toe. Hij drukt zijn lippen opnieuw op de mijne en drukt me stevig tegen zich aan.
    Ik kus hem terug en lik even over zijn lippen.
    Mijn handen zet ik naast zijn hoofd en ik ga boven hem hangen.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

Mary bijt even op mijn bovelip.
    "Je bent zo lief wanneer je me probeert op te beuren," zegt ze voor ze me zachtjes kust.
    "Probeer?" fluister ik tussen het kussen door. "Werkt het niet dan?"
    Ik leg een hand op haar wang en druk mijn lippen iets steviger op de hare.