• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    James

    "Oké ben benieuwd of je dat over een paar dagen ook vindt en me dan nog steeds mag " lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Hmm, eerder de vraag als je mij nog mag, wie was ook alweer de botte bitch in dit verhaal,' lachte ik mee. Ik stal een snoepje van hem en at die toen op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    Ik keek haar grijnzend aan "Niemand toch en ik denk bijna zeker dat ik je dan nog wel mag" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Hmm, dat zullen we zien,' zeg ik grijnzend. Ik haalde ook een zak met snoepjes uit mijn tas en zette die tussen ons in. 'Suiker is niet echt goed voor mij,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ella

    Zuchtend kijk ik naar buiten. Ik kijk naar de linkerkant aangezien we rechts zaten en zag 2 vrije stoelen. Ik neem alles bij elkaar en ga op de stoel aan het raam zitten. Alsof ik plaats voor iemand vrijhoud zet ik mijn tas op de andere stoel. Kan ik straks teminste mijn benen strekken.

    James

    "Is goed voor mij wel ik wordt dan steeds drukker" lachte ik en dacht terug aan de laatste keer in een vliegtuig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Hmm, ik zei toch we zijn een geweldige combinatie zijn,' ik lach even, 'Nu ben ik nog rustig maar van suiker wordt ik hyper..'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Waar heb je al die tijd gezeten" lachte ik en pakte nog een snoepje uit de zak


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Ik lachte, 'Dat kan ik beter aan jou vragen,' En pakte een paar dropjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Ik was opzoek naar iemand zoals jij" zei ik lachend "En bezig met muziek dus meestal op mijn kamer"

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Ik lach even, 'Nou, maak daar dan twee van,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Ach beter laat dan nooit zeggen mensen altijd en vreemd genoeg hebben ze daar gelijk in" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Ik voelde al dat ik iets drukker werd, 'Inderdaad daar heb je weer eens gelijk in,' Lachte ik, 'Nu weet ik het zeker, deze vakantie wordt geweldig,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    ""Dat ben ik met je eens" lachte ik "Hij is al geweldig dus ik maak me niet druk" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Ik lachte, 'Inderdaad, nu nog hopen dat het eiland wat is én de feestjes anders is dat wel een afknapper,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.