• Ben jij het ook helemaal zat om telkens weer de naam van je personage in te typen? Telkens weer alle BB-codes toe te voegen?

    Dan heb ik nu wat voor je! Mijn zelf geprogrammeerde programma, RPG Helper.
    Wat doet het vraag je? Het slaat de namen van je personage op en geeft je de mogelijkheid die op elk willekeurig moment te selecteren. Zodra je op selecteren hebt gedrukt staat het onder CTRL-V en kun je er gelijk gebruik van maken.
    Op dit moment kun je 4 6 namen invullen, opslaan en gebruiken. Het scherm zal altijd op de voorgrond zijn zodat je meteen toegang hebt tot de namen van je personages. En als je hem niet meer op de voorgrond wilt druk je gewoon op het "-" teken rechtsboven in.



    Hoe te gebruiken:
    1. Vul je personage namen in.
    Je kunt BB-codes gebruiken als je wilt.
    2. Sleep RPG Helper naar een plek waar hij verder niet stoort
    3. Klik op de naam die je wilt gebruiken.
    4. De naam staat nu onder CTRL-V
    5. Plak de naam waar je hem nodig hebt



    Download:
    Het is 100% vrij van virussen en ongewenste dingen.
    Dat beloof ik je en als dat niet genoeg is heb ik hier een virusscan voor je.
    Klik hier om RPG Helper te downloaden.


    Huidige Versie: 1.1

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind hem werkelijk waar geweldig. *O* Het is nu zoveel makkelijker haha.


    Your make-up is terrible

    I'll try.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga wel eventjes proberen :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Volgens mijn computer lijkt hij schadelijk te zijn (no_chears)
    Ik zeg niet dat het een virus is hoor, hij blokt wel vaker dingen die gewoon goed zijn, maar voor de zekerheid download ik hem toch maar niet xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb hem gisteravond al gedownload maar hij is gewoon goed hoor.


    Your make-up is terrible

    Cass schreef:
    Volgens mijn computer lijkt hij schadelijk te zijn (no_chears)
    Ik zeg niet dat het een virus is hoor, hij blokt wel vaker dingen die gewoon goed zijn, maar voor de zekerheid download ik hem toch maar niet xd

    Whuuuuuut, that is impossible D: Ik kan je de hele code laten zien als je wilt. Niet dat je er veel van snapt, maar alsnog. Ik zou nooit iemand op Q iets schadelijks geven.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cass schreef:
    Volgens mijn computer lijkt hij schadelijk te zijn (no_chears)
    Ik zeg niet dat het een virus is hoor, hij blokt wel vaker dingen die gewoon goed zijn, maar voor de zekerheid download ik hem toch maar niet xd


    Deze melding kreeg ik ook. Maar ik heb hem ook als ik Silverlight 5 installeer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)

    Deze melding kreeg ik ook. Maar ik heb hem ook als ik Silverlight 5 installeer.

    Hahaha, dan vertrouwt jou virusscanner zo te zien niks wat door/met behulp van Windows is gemaakt. Welke virusscanner heb je?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cass schreef:
    Volgens mijn computer lijkt hij schadelijk te zijn (no_chears)
    Ik zeg niet dat het een virus is hoor, hij blokt wel vaker dingen die gewoon goed zijn.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Okay nvm. Ik heb het ook. Momentje!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb hem ergens anders geupload. Op een of andere manier gaat het mis als ik hem op dropbox zet. De download link is veranderd. Probeer deze maar, die lukt wel: Klik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoveel werk is het niet om [b] en de naam van je personage in te typen toch?
    Als je dat al veel werk vindt, waarom RPG je dan überhaupt? RPG'en is nou eenmaal veel schrijven -facepalm-

    Het kost trouwens meer werk dat programma te downloaden, elke keer te moeten openen en 'selecteren'

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, dan vertrouwt jou virusscanner zo te zien niks wat door/met behulp van Windows is gemaakt. Welke virusscanner heb je?

    Ik heb Avast maar ik download alles wat los en vast zit dus mijn laptop is overladen met virussen en schadelijke programma's die ik er gewoon niet meer af krijg. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan mijn 'lieve' Acer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Endure schreef:
    Zoveel werk is het niet om [b] en de naam van je personage in te typen toch?
    Als je dat al veel werk vindt, waarom RPG je dan überhaupt? RPG'en is nou eenmaal veel schrijven -facepalm-

    Hij wilt alleen maar helpen hoor en soms heb je gewoon veel verschillende namen. Als je het idee niets vindt, reageer je toch niet?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Endure schreef:
    Zoveel werk is het niet om en de naam van je personage in te typen toch?
    Als je dat al veel werk vindt, waarom RPG je dan überhaupt? RPG'en is nou eenmaal veel schrijven -facepalm-

    Dat zeg ik ook niet, maar als je meerdere RPG's speelt en meerdere personages hebt maak je snel fouten en is het heel vervelend telkens weer die namen te typen.

    Rajah schreef:
    (...)
    Ik heb Avast maar ik download alles wat los en vast zit dus mijn laptop is overladen met virussen en schadelijke programma's die ik er gewoon niet meer af krijg. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan mijn 'lieve' Acer.

    Kijk naar wat ik hierboven heb gepost ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.