• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Liberty

    'Ja, maar ieder mens heeft iets waar je niks aan kan doen,' zei ik toen, 'Mensen vinden vaak dat ik als een botte bitch over kan komen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aileen

    "Als je er ooit over wilt praten je kunt me vertrouwen" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Nog niets van gemerkt" zei ik "Mensen zien mij als iemand die nooit serieus kan zijn maar dat klopt ook niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    "Zoals ik al zei" begon ik met schorre stem, "Ik ben enorm verlegen, onzeker, en al die dingen". Mijn ogen gleden weer naar buiten waar ze bleven hangen.

    Aileen

    Ik keek haar ven aan "Niet zo onzeker je bent zover ik je nu ken echt aardig en een leuk persoon en mijn gevoel zegt dat dat niet gaat veranderen " glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    "Moest ik dat nu zelf ook kunnen geloven" mompelde ik zachtjes. Ik draaide me weer naar haar toe en probeerde de bange blik uit mijn ogen te krijgen. "H-het is gewoon, in het begin ben ik echt heel stil en onzeker, maar als je me tijd geeft dan ben ik een ander persoon".

    Liberty

    'Dat is mooi,' grinnik ik dan. 'Inderdaad, dat denk ik ook niet, iedereen kan serieus zijn maar op andere momenten,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aileen

    "Dat herken ik heel goed" zei ik "Hier nog iemand met dezelfde problemen alleen door mijn gevoel is dat iets minder geworden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Ik vind je eerder overkomen als iemand die altijd vrolijk is" zei ik
    "En mensen oordelen soms gewoon te snel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Mensen oordelen inderdaad te snel, ze vinden dat meestal omdat ik mensen niet heel snel vertrouw maar daar kan ik weinig aan doen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Daar kan ik niet over oordelen" glimlachte ik "Toch krijg ik een heel ander beeld van jou dan de meeste mensen" zei ik verbaasd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Dat komt omdat ik meestal een voorgevoel over mensen heb, misschien is dat ook te snel oordelen maar ik ga op mijn gevoel af,' zei ik toen schouder ophalend. 'Omdat ik twee tatoeages heb en een piercing willen mensen snel oordelen over mijn uiterlijk en ik zeg er wat van. Ik ben gewoon niet op mijn mondje gevallen,' zei ik toen. 'En jou mag ik wel,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Gewoon zeggen wat je denkt dat doe ik ook altijd inderdaad en dat vinden de meeste niet altijd even leuk maar ja dan moeten ze hun oordeel maar bij zich houden" zei ik "En bedankt ik mag jou ook"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Mooi om te horen,' zei ik toen. 'Tja, als mensen niet tegen kritiek op hun eigen gedrag kunnen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Het is ook leuk om te horen dat iemand niet gelijk vraag of ik teveel suiker op heb" lachte ik "En als ze dat niet kunnen moeten ze niets over andere zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer