• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    [abo, moet zo eerst trainen, schrijf wel iets als ik terug kom]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teddy Thompson
    Vrolijk liep ik het vliegtuig in. Ik dacht aan de reis. Palmbomen, hangmatten, hutjes op de oceaan waar je vanaf je balkon in kon duiken.. En dan had je nog het kraakheldere water waar je de vissen gewoon in zag zwemmen! Ik kon niet wachten tot ik er kon snorkelen. Ik was de eerste in het vliegtuig en dus ging ik net voor de vleugel naast het raam zitten, met een goed uitzicht. Even later hoorde ik een paar andere jongeren ook binnen komen.


    Cookies!

    [mijn topics]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hazel Marilynn Evanuels
    Ik huppelde het vliegtuig in met een lolly in mijn mond. Ik keek naar een meisje zitten die net voor de vleugel zat.
    'Hoi, ik ben Hazel!' zei ik vrolijk, 'mag ik naast je komen zitten?'
    Ik glimlachte en hield mijn hand op de ketting rond mijn hals, en klemde mijn hand eromheen.

    Rosalie Lyra Knight
    Ik had geen zin om op mijn broer James te wachten, dus liep ik het vliegtuig in. Ik pakte een lok vast van mijn lange haar en deed die voorzichtig achter mijn oor. Ik had mijn haar los zodat het rond mijn knieën viel. Het zou een gek gezicht zijn voor anderen, maar ze waren wel altijd geïnterreseerd in mijn haar. Ik keek rond of ik een plekje zag, en zag ook dat er weinig jongeren waren, er waren alleen nog maar twee meisjes. Ik besloot naast het raam op de eerste rij te gaan zitten.

    [Even karakter van Rosalie aanpassen, met aanpassen bedoel ik meer maken XD, is de lengte van reactie goed? (:.]


    May the odds be ever in your favor!

    Samuel Tyler Harrison
    Ik liet mijn ID zien aan het begin van de gate, en werd doorgelaten. Opgewekt liep ik door de gate naar het vliegtuig. Dit was eigenlijk te mooi om waar te zijn; ik kon het nauwelijks geloven toen ik bericht kreeg dat ik deze reis gewonnen had. Daar was de deur van het vliegtuig. Ergens bij een raamplaats gooide ik mijn tas in het bagage vak en plofte neer op een stoel.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:03 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [De lengte is wel goed ^^ 3 regels is de minimum]

    Teddy Thompson
    Een wel erg vrolijk meisje stelt zich aan me voor.
    'Ik ben Teddy, ga vooral zitten.' Zeg ik een beetje schor.
    Ik hoest even. Dat had ik dus altijd, of mijn haar zat ontploft zonder dat ik het wist, of mijn stem klonk ongelooflijk schor, er was altijd wel iets!


    Cookies!

    Hazel Marilynn Evanuels
    'Teddy, leuke naam,' glimlachte ik en ik ging zitten. Ik hield mijn tas op mijn schoot en keek naar het meisje met de lange haren die op de eerste rij zat. Ik kon haar haren op haar schoot zien liggen.
    'Die heeft wel erg lange haren...' mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:08 ]


    May the odds be ever in your favor!

    Teddy Thompson
    Ik kijk over de stoelen naar het meisje voorin.
    'Wow..' Mompel ik aangezien ik even niets anders wist te zeggen, wat ik wel vaker had. Ik zakte weer terug in mijn stoel en keek naar achter. Ik zag een jongen zitten en ik liet mijn hoofd op de hoofdsteun rusten. Ik had nare herinneringen aan jongens.


    Cookies!

    James Andrew Knight

    Ik liep het vliegtuig in aangezien ik het gevoel had dat ik Rosalie hier zo kunnen vinden. Ik liep door en volgde mijn gevoel die duielijk aan gaf dat ze hier was. Ja hoor 2 rijen voor me zat ze. "Rosie" riep ik vrolijk en liep naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Ik stap voorzichtig het vliegtuig rond en kijk om me heen. Dan kijk ik naar mijn ticket en ga voor de jongen zitten die roept naar iemand mmar die ondertussen al weg is gelopen. Ik steek 1 van mijn dopjes van mijn iPod in mijn oor en luister naar de muziek. Door de staart die in mijn haar zit is de tattoo op mijn nek zichtbaar.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:57 ]

    Rosalie Lyra Knight
    'Noem me geen "Rosie", James!' zei ik en ik stak mijn tong uit. 'Waarom ben jij altijd zo irritant?' Ik grijnsde plagend. Ik legde mijn hoofd tegen de steun.

    Hazel Marilynn Evanuels
    Ik keek naar Teddy. Ik tikte haar aan.
    'Is er iets?' vroeg ik meelevend.


    May the odds be ever in your favor!

    James Andrew Knight

    "Rosie, Rosie" lachte ik en sprong op en neer
    "Ik ben niet irritant" zei ik nep beleding "Ik ben gewoon druk" vervolgde ik mijn verhaal


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Ik begon te drinken maar verschoot van de plotse geluidsverhoging en verslikte me. Luid begon ik te hoesten en dook daarna dieper mijn stoel in. Awkward.

    [ Mijn topics, ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.