• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Aileen

    "Graag" zei ik glimlachend "En dat zou ik ook niet doen"
    Ik keek even het vliegtuig rond "Vertel is iets over jezelf"
    Mijn standaard vraag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Ik grinnikte kort, 'Iets over mezelf?' Ik dacht na. 'Nou, mijn volledige naam is Liberty Roxanne Dust, ik ben 18 en woon thuis alleen met mijn moeder en jongere zusje van 14. Ik speel al sinds mijn zevende gitaar en piano ook zing ik een beetje maar dat is vooral voor de lol. Ik weet niet hoe goed ik ben aangezien ik het meestal hou op gitaar en piano. Ik heb twee tatoeage's en ik ben dol op muziek, kunst en feesten. Ik hou ook van schilderen en tekenen. Mijn moeder is een kunstenares en mijn vader was muzikant,' zeg ik dan. 'Mijn vader is toen ik 14 was overleden, en sinds die tijd ben ik een grote rol gaan spelen in het verzorgen van mijn zusje,' Ik kijk hem even aan, 'En nu jij,'

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 12:47 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ella

    Ik kijk even naar beneden maar kijk dan weer op. "Mijn naam weet je al, ik ben 18, ben verlegen van karakter, en weet totaal niet wat te zeggen over mezelf," zeg ik dan, "Dus al er iets in me opkomt laat ik je het weten". Ik kijk weer even naar buiten. "De tattoo die ik je nog wou tonen was deze" zeg ik terwijl ik me met mijn rug naar haar zet en mijn staart opzij doe. De woorden van mijn tattoo worden nu zichtbaar.
    Fall seven times, stand up eight

    James

    "Ik ben dus James Andrew Knight, ben 17 jaar. De band met mijn ouders niet al te best is. Ik ben altijd superdruk dus mensen vragen altijd of ik teveel suiker op heb. Nieuwgierigheid is een slecht eigenschap die me vaak in de problemen brengt. Maar mensen met problemen komen vaak naar me toe en dan ik ik erg serieus iets wat mensen niet van me verwachten. En hou erg van muziek" vertelde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Ik ben eigenwijs en dat helpt ook niet veel,' grinnik ik dan. 'Ik weet niet als we zo'n goede combinatie zijn, eigenwijs en nieuwsgierig,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aileen

    "Ik vind het echt een mooie tekst" glimlachte ik
    "En is goed ik ben benieuwd" zei ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Ik heb geen idee misschien niet en misschien juist wel, maar we komen er vanzelf wel achter" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Ik kijk weer naar beneden. Ik praat teveel. Ik heb me nog zo voorgenomen niet al te veel te praten zodat ze de bange blik in mijn ogen niet zouden zien. "I-ik ga even naar het toilet" mompel ik terwijl ik opsta. Ik wurm me tussen de stoeltjes door en kijk even naar de jongen die nog steeds ongeduldig heen en weer schuift. Meteen richt ik mijn blik weer naar beneden en loop verder.

    Aileen

    Ik knikte even en liet erna even rond. Ik keek naar de mensen net achter ons (Liberty en James) "Heey ik ben Aileen" zei ik
    Je kon maar beter kijken met wie je een gesprek kon aanknopen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    De blik in mijn ogen wordt nog banger toen ik zag dat Aileen met de anderen aan het praten is. Met mijn ogen op de grond gericht loop ik naar mijn plaats en zak langzaam in mijn stoel. Hopend dat niemand me heeft opgemerkt.

    Liberty

    'Hmm slim antwoord' zei ik toen. Ik keek even om me heen naar de mensen en glimlachte, 'Als het al deze mensen zijn heb ik een goed gevoel over de vakantie,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aileen

    Ik keek Ella aan die weer naast me kwam zitten "Is er iets?" vroeg ik terwijl ik weer recht ging zitten

    James

    Ik probeerde stil te zitten iets wat totaal mislukte "Sorry zeg maar als je zenuwachtig van me wordt" zei ik
    "En had je er dan nog geen goed gevoel over" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Maakt mij niks uit,' grinikte ik toen. 'Ehh, nou over de vakantie maar niet over de mensen nog,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ella

    Mijn bange blik gleed terug naar Aileen waarna ik mijn hoofd schudde en met mijn vingers begon te spelen. Onzekerheid overwint alles

    James

    "Oke want er zijn soms mensen die helemaal gestoord van me worden" gaf ik eerlijk toe "En het is altijd maar afwachten welke mensen je tegen komt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer