• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Ella

    Ik glimlach naar haar en buk me dan. Ik haal mijn iPod uit mijn tas maar die valt onder mijn stoel door. Ik laat mijn hoofd naar achteren vallen en sta op. Haar woorden hebben me echt goed gedaan. Ik ga naar de jongen aangezien mijn iPod daar ligt en ga over zijn schoot hangen. "Het spijt me" mompel ik zachtjes met rode wangen. Ik neem mijn iPod beet en ga weer zitten.

    [Die jongen is dus James]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 14:12 ]

    Liberty

    'Ik heb een jonger broertje dus niks verbaasd me meer,' lach ik dan. 'En da klopt. Maar mensen kunnen niks anders,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ben over halfuurtje weer terug (:]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    Ik keek naar het meisje en lachte even "Maak niet uit en ik ben trouwens James" en na zei ik tegen Liberty
    "Wees daar maar niet zo zeker van" lachte ik "Ik blijf mensen verbazen en mensen hebben dan geeen leven als ze dat doen"

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 14:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [DracoMalfoy, die jongen vanbij Ella was James]

    ( al aangepast)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Net als ik mijn iPod in wil steken zegt hij wat tegen me. Oh god. Met mijn dezelfde bange blik die ik altijd heb als nieuwe mensen me aanspreken kijk ik hem aan. "Ella" zeg ik dan.

    James

    Ik zag haar met een bange blik kijken "Ella" zei ze.
    "Ik bijt echt niet ben alleen een beetje druk" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en kijk weer weg. "Weet ik" zeg ik om hem gerust te stellen. Maar eigenlijk zou dat niet veel helpen toch ? Dan zou hij vragen wat er wel is. Ik doe mijn lange bruine haren los en schud even met mijn hoofd.

    James

    Ik keek haar aan iets zei me dat ze liever niets wou zeggen dus besloot ik er ook maar niet op in te gaan. Ik pakte mijn tas en zocht een zak snoep "Iemand anders iets?" vroeg ik toen ik hem had gevonden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Een bekende geur kwam me in de neus waardoor ik begon te lachen. Ik schudde mijn hoofd en trok me niets aan of ze me nu raar aankeken. Misschien moest ik stoppen met zo onzeker te doen, ik bedoel, als ze iets tegen mij hebben hebben ze een probleem hoor. 3 te beschermde broers ... "Ik wil er wel 1" zei ik dan. Ik beet zachtjes op mijn lip toen mijn hoofd zijn kant opdraaide. Ik had ooit een snoepjesgevecht gehouden met mijn broers met net dezelfde snoepjes. Het was echt lachen.

    James

    Ik gaf de zak snoep aan Ella en glimlachte even. Het hele vliegtuig wordt straks gestoord van mij met me gedrag maar dat kan me op dit moment niets schelen. Snoep maakte me alleen maar drukker


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Er was een meisje bij gekomen en keek haar even aan, 'Liberty,' zei ik toen. 'En dat zal ik wel zien, ik ben al aardig dingen tegengekomen,' grijns ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ella

    Ik nam er een paar en liet ze tussen mijn vingers door op mijn andere hand vallen. Ik stak ze in mijn mond en dacht na. Suiker, wat gebeurde er ook al weer met mij in een niet onzekere situatie en suiker ? Tja.