• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    James

    Ik keek haar even aan bedankt
    De melodie zeg je
    zacht begon ik te zingen

    never gone with the wind
    Just let it flow
    let it take me where it wants to go
    till you open the door there's so much more
    i never seen it before
    i was tryin to fly
    but i couldn't find wings
    but you came along and you changed everything


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Ik keek hem even aan de tekst was zo mooi, 'Heb je dit voor iemand geschreven?' vroeg ik toen. Ik keek hem aan, 'Wat dacht je van dit?' vroeg ik en begon te zingen.

    You lift my feet off the ground
    Spin me around


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lexi Noëlle Marin
    'Inderdaad, hij is ook heel groot en mooi,' zegt Ziad terwijl hij hevig knikt. Ik lach even, zo lijkt het net een pop met zo'n hobbelhoofd. 'Klinkt erg interessant,' grinnik ik, 'en vertel nu eens waar je echt vandaan komt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Nee maar dat kan altijd nog veranderen" zei ik
    ik luisterde naar wat ze zong "Ik vind het perfect, hoe kom je daar zosnel op " vroeg ik verbaasd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ziad

    'Klinkt er interessant,' zegt Lexi grinnikend. 'En vertel nu eens waar je echt vandaan komt.'
    'Dat gaat je niets aan,' zeg ik fel, en ik probeer mijn speelsheid te verbergen. Hoe zou ze nu gaan reageren?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Liberty

    Ik keek hem aan, 'Dat zinnetje speelde zich al een tijdje in mijn hoofd af, alleen ik kon het niet plaatsen en ik vond het perfect voor dit lied,' glimlachte ik. 'Je kan best goed zingen he,' merkte ik toen op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    Ik keek haar aan "Ik blijf het me afvragen waar je al die tijd bent geweest" lachte ik terwijl ik weer begon met schrijven "En heel erg bedankt maar jij blijft beter" zei ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Ik stond op maar werd tegengehouden door een sterwardess. "Ik verzoek u weer te gaan zitten mevrouw" "Mevrouw klink oud en ik moet naar de wc, mag het ?!" viel ik uit. De suiker ... Ze keek me aan met boze blik. "Zitten nu !" "Woef, woef" zei ik sarcastisch en extra langzaam. Ik ging weer zitten en legde me languit op de zetels. "Honden hebben plaats nodig".

    Lexi Noëlle Marin
    'Dat gaat je niets aan,' zegt Ziad fel.
    Ik haal mijn schouders op, 'dan zeg je het toch ook niet,' zucht ik waarna ik weer een spelletje ga spelen op mijn iPod.

    [ik ben even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    Ze haalt haar schouders op. 'Dan zeg je het toch niet.'
    Ze zucht en gaat weer bezig met haar mobiel-achtige-dinges.
    Ah, ik had een geïrriteerderde reactie verwacht. Hier beleef ik geen lol aan.
    'Nee, dan zeg ik het niet,' zeg ik doodleuk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Liberty

    Ik lachte, 'Zuiden van California,' grinnik ik. 'Hmm, ik heb mijn eigen stem nooit gehoord en die van jou wel dus ik hou het erop dat jij beter bent,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Zal ik onthouden " lachte ik. "Maar heel erg bedankt" terwijl ik weer opkeek. Dit nummer is eindelijk af langzaam wordt je gestoord als je niet weet hoe je een nummer verder moet schrijven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Ik lachte, 'Goed idee,' zei ik toen. Ik nam een paar dropjes en pakte een mapje uit mijn tas en begon toen maar eens te tekenen. Dit keer was het James die bezig was met schrijven.

    [ moet gaan kom denk ik vanavond niet meer online]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( oke is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lexi Noëlle Marin
    'Nee, dan zeg ik het niet,' zegt Ziad. Ik heb net het level af dus ik kijk hem even aan. 'Klopt, dan zeg je het niet,' zeg ik op dezelfde toon als hij. Ik kan een klein lachje niet onderdrukken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered