• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Samuel
    Ik keek verveeld rond. Iedereen was wel zo'n beetje aan het praten en dat verdomde vliegtuig stond nog steeds aan de grond. Ik koos een andere playlist en zakte weer onderuit. Hopelijk stegen we zo op, dan kon ik als we eenmaal op onze bestemming waren ook met wat mensen praten.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Ziad

    Blijkbaar is ze klaar met haar spelletje, want anders had ze me niet aangekeken. 'Klopt, dan zeg je het niet,' imiteert ze me, waarna ze zachtjes lacht.
    'Ik heb het daar gewoon niet graag over,' zeg ik waarna ik de rand van mijn hoedje wil vastpakken. Maar ik grijp naar lucht en besef dat het hoofddeksel nog in mijn tas zit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lexi Noëlle Marin
    'Ik heb het daar gewoon niet graag over,' zegt Ziad waarna hij met zijn hand in de lucht grijpt. Ik frons even maar zeg er niks van. 'Je moet het zelf weten,' zeg ik dan. Ik vraag me af of hij vroeger iets naars heeft meegemaakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    Lexi fronst met haar wenkbrauwen als ik die beweging maak. 'Je moet het zelf weten,' zegt ze.
    'Yep,' zeg ik terwijl ik iets ga verzitten en met een zucht mijn hoofd weer omkeer naar het raam. Wanneer gaan we nou opstijgen? In mijn zak zit kauwgom, maar die bewaar ik voor zometeen, hoewel het moeilijk is om eraf te blijven.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    IHeartMusicc schreef:
    Devin Nathaniel Grey

    Ik stapte het vliegtuig in, dit zou echt de vakantie van mijn leven worden. Ik ging naar mijn plek toe en zag een meisje zitten. Ik ging naast haar zitten en glimlachte, 'Devin'


    [Zo, ik heb best veel gemist.]

    Rosalie Lyra Knight
    Ik keek op toen er een jongen naast me ging zitten. Hij zei zijn naam, en ik glimlachte.
    'Ik ben Rosalie,' zei ik en pakte een borstel uit mijn losse rugzakje. Ik begon mijn haar zachtjes te borstelen, zodat er geen klitten komende 5 uur inkwamen.


    May the odds be ever in your favor!

    Lexi Noëlle Marin
    'Yep,' zegt Ziad.
    Ik zucht even, het is echt een zwijgzaam type. Normaal heb ik daar niet echt iets mee maar het is nogal onbeleefd om zomaar naast iemand anders te gaan zitten. 'Iets anders wat je wel wil vertellen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    Ik hoor haar zucht en besef dat ik een niet al te best gezelschap ben.
    'Iets anders wat je wel wil vertellen?'
    'Heb jij niets te vertellen, dan?' vraag ik weer, alleen maar om het gesprek op gang te houden. Ik snap eigenlijk niet waarom ik dat doe, want eerlijk gezegd boeit het me allemaal niets.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lexi Noëlle Marin
    'Heb jij niets te vertellen, dan?' vraagt Ziad.
    Ik haal mijn schouders op, 'waarschijnlijk verveel ik je er toch alleen maar mee,' antwoord ik waarna ik verveeld een vlecht in mijn haar begin te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    'Waarschijnlijk verveel ik je er toch alleen maar mee.'
    Ze heeft gelijk.
    'Ik heb niets beters te doen,' zeg ik, waarna ik mijn zicht weer verplaats naar het raam.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Teddy Thompson
    Ik zat zo een poosje in mijn stoel toen er ineens zon onbehaaglijke rilling over mijn rug ging. Ik stond op en mompelde tegen Hazel dat ik even naar de wc ging. Ik had geen vliegangst, al werd ik wel een beetje zenuwachtig als het vliegtuig nog aan de grond stond. Ik liep door het gangpad naar de achterkant van het vliegtuig.


    Cookies!

    Ziad

    Lexi en ik zitten helemaal achterin, naast de wc. Ik zie dan ook dat er een lang meisje slungelig door het gangpad beent, naar het toilet toe. Ze heeft een bril en haar gezicht is nogal bleek. Die is vast aan de diarree.
    Bij die gedachte verlaat een schamper lachje mijn mond.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Samuel Tyler Harrison

    Ik dommel bijna in, als de muziek stopt. Ik kijk op m'n Ipod en zie dat ik alle liedjes gehad heb. Ik haal de oordopjes uit mijn oren en kijk naar buiten. We stonden nog steeds stil. Ik sta op en loop naar de achterkant van het vliegtuig, naar de wc. Daar staat een lang, slungelig meisje voor de deur te wachten. Ze was me al opgevallen toen ik het vliegtuig binnenging. 'Hey' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:24 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Teddy Thompson
    Ik kwam de wc uit toen er een jongen aan kwam lopen.
    'Hey,' Zei hij. Ik toverde een beetje een gespannen glimlach op mijn gezicht en stak mijn hand lichtjes op.
    'Hoi,' Zeg ik.


    Cookies!

    Ella

    Goed, suikerperiode, over. Niet verlegen periode, over. Ik sta op en loop naar de wc. Ja ik heb vliegangst, sorry daarvoor. "Uhm sorry" mompel ik zachtjes als er een meisje en een jongen mijn weg versperren.

    Samuel

    'Hoi' zegt het meisje terug. Dan komt er een ander meisje voor ons staan. Ik doe een stap opzij zodat ze erlangs kan. Dan kijk ik weer naar het lange meisje. 'Samuel' stel ik mezelf voor, 'Zeg maar Sam' Ik glimlach lichtjes.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.