• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Lexi Noëlle Marin
    'Ik ben Ziad,' zegt de jongen net als ik mijn iPod heb gevonden. Ik haal de oortjes uit de knoop waarna ik Ziad aankijk. 'Denk je dat er Wifi is op het eiland?' vraag ik aan hem. Ik hoop van wel, en anders is het een goede manier om van mijn Draw Something verslaving af te komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    Uit mijn ooghoek zie ik dat ze klaar is en weer overeind gaat zitten. Ik draai mijn hoofd naar haar toe als ze me iets vraagt.
    'Denk je dat er Wifi is op het eiland?'
    'In de eerste instantie had ik gezegd: "natuurlijk niet, het is een tropisch eiland", maar ik heb gehoord dat het heel modern is, dus waarschijnlijk wel,' is mijn antwoord.
    Nu verplaats ik mijn zicht naar het raam en besluit doelloos wat naar mensen te gaan kijken. Wanneer zouden we gaan opstijgen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Wacht, hoe begint iedereen ?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Wacht, hoe begint iedereen ?]


    [je kan gewoon het vliegtuig inlopen en naast iemand gaan zitten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ is goed, wie zit allemaal nog alleen..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mijn Rosalie zit alleen ;p.]


    May the odds be ever in your favor!

    Devin Nathaniel Grey

    Ik stapte het vliegtuig in, dit zou echt de vakantie van mijn leven worden. Ik ging naar mijn plek toe en zag een meisje zitten. Ik ging naast haar zitten en glimlachte, 'Devin'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( James zit ook nog alleen)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 11:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Okaay dan stuur ik Liberty op jou af 'd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aileen

    "Leuke naam" glimlachte ik. Mijn blik viel op de volgeltjes tatoeage op haar rechtersleutelbeen "Gaaf heeft het misschien iets van een herinnering of iets" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty Roxanne Dust

    Ik slaak even een diepe zucht als ik het vliegtuig in stap. Dit wordt het dan, de vakantie van mijn leven, even geen ouders of voogd die zeuren. Ik glimlach bij de gedachte en loop dan naar mijn plaats. Op de andere stoel zit een jongen, ik glimlach en zet mijn tas naast me en probeer mijn Ipod te zoeken, 'Ik ben Liberty,'

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 11:56 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James Andrew Knight

    Ik zat te bedenken hoe ik Rosie deze vakantie kon vervelen toe iemand hoorde zeggen "Ik ben Liberty". Ik keek om en zag een meisje staan met zwart krullend haar en blauwe ogen "heey ik ben James" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty Roxanne Dust

    Ik glimlachte, 'Ook een reis gewonnen?' grinnik ik dan. Toen ik het vliegtuig instapte heb ik al meerdere mensen erover horen praten. Ik had uiteindelijk na lang zoeken mijn ipod gevonden en legde die op mijn schoot.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James Andrew Knight

    "Ja inderdaad ik neem aan dat jij hem ook heb gewonnen" lachte ik
    Ik zette mijn muziek uit die nog steeds aan stond. "Wat denk je dat ons allemaal te wachten staat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer