• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Ziad

    Terwijl ik het vliegtuig binnenstap, bedenk ik me dat dit wel eens de allerbeste periode uit mijn leven gaat worden.
    Een kleine koptelefoon hangt om mijn nek heen. Oortjes vind ik niet fijn, omdat 1) in mijn internaat zijn de oortjes allemaal voor iedereen, dus zit er meestal oorsmeer aan 2) de kussentjes van mijn koptelefoon voelen veel fijner aan op mijn oren.
    Achterin zoek ik ergens een plekje. Bij het raam, en helemaal alleen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rosalie Lyra Knight
    Ik stond op en gaf een mep tegen zijn schouder met mijn hand.
    'Ophouden, anders krijg je ook een mep met mijn haar, rawr,' grinnikte ik.


    May the odds be ever in your favor!

    James

    "Moet ik nu bang worden Rosie" lachte ik en deed alsof ik bang van haar werd "En vergeet niet ik kan nog vervelender zijn als het nodig is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Ik kijk naar buiten. Ik weet niet eens hoe ik die reis gewonnen heb. Ik wil ik eigenlijk niet gaan hoor, ik ben niet echt iemand die rap met anderen praat. Mijn moeder daarentegen staat er op dat ik meega. Ook goed dan. Ik kijk naar een meisje met belachlijk lang haar. Ik ga met mijn hand naar mijn staart op mijn hoofd en laat mijn hand door mijn bruine haren glijden.

    Rosalie Lyra Knight
    Ik rolde met mijn ogen en met een grote zwaai draaide ik om. Ik ging in de stoel zitten. Ik zuchtte even.
    'Wanneer gaan we,' mompelde ik ongeduldig
    .


    May the odds be ever in your favor!

    Teddy Thompson
    'Oh, niets. Het is alleen zo raar. Gewoon ineens op vakantie met een paar wildvreemden.' Ik werd nu nog zenuwachtiger. Ik kende de anderen niet eens! Je wist niet wat er zou gebeuren. Misschien waren de anderen wel gewoon van die aso's die alleen maar bier dronken en een beetje in een strandstoel zaten. Waar was ik aan begonnen?


    Cookies!

    James Andrew Knight

    "Niet zo ongeduldig" zei ik vrolijk en ging opzoek naar een plekje want ik had geen zin om de hele tijd gezeur van Rosie aan te horen

    Aileen Valerie Love

    Ik stapte het vliegtuig in en haalde de oortjes uit mijn oren.
    Ik keek even rond en bleef hangen bij een meisje ( Ella) en liep naar haar toe "Zou ik mogen zitten" glimlachte ik en wees naar de stoel naast haar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Ik kijk naar het meisje met grote ogen en knikte toen een beetje verward. "T-tuurlijk" zeg ik zo luid mogelijk. Ik scrol door mijn lijst met liedjes maar besluit gewoon te stoppen aangezien ik sociaal wil overkomen. Het zal wel goed zijn, met een wildvreemde praten.

    Samuel
    Het vliegtuig begon voller te raken. Ik zat nog alleen, maar dat was op zich wel best. Ik koos een liedje uit op mijn Ipod en deed een koptelefoon op. Zuchtend hing ik onderuit. Ik begon me te vervelen nu we zo lang stil stonden. Ik begon wat rond te kijken. Er zaten een paar mensen nog alleen. Voorin zat een meisje met enorm lang haar die met een jongen praatte. En ergens zit een vrolijk uitziend meisje met een lolly, naast een heel lange meid. Ik zuchtte weer en staarde uit het raampje. Van mij mochten we wel vertrekken.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Aileen Valerie Love

    "Bedankt" glimlachte en ging zitten. Ik gooide de i-pod in mijn tas en bedacht me opeens iets "Ik ben trouwens Aileen " zei ik terwijl ik mijn haar in een staart bond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    Ik knik en bedenk dat het nu mijn beurt is om te zeggen. "Ik ben Ella Jane Eliza Parker" zeg ik dan, "Of gewoon Ella". Ik laat mijn hand weer door mijn staart gaan en kijk dan naar de vogeltjes op mijn rechtersleutelbeen.

    Lexi Noëlle Marin
    Als ik het vliegtuig binnenloop zie ik dat er al best wel veel mensen zijn. Mijn blik valt op een jongen die in zijn eentje achterin bij het raam zit. Ik zucht even waarna ik naar hem toe loop. 'Is het goed als ik naast je kom zitten?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    Net als ik mijn koptelefoon wil opzetten en muziek gaan luisteren, hoor ik een vrouwelijke stem.
    'Is het goed als ik naast je kom zitten?'
    Ik denk dat de vraag niet voor mij bedoelt is. Het duurt een paar seconden totdat ik doorheb dat ze het tegen mij heeft - het blijft namelijk gewoon stil, op wat gesprekken die van voren komen na.
    Ik kijk op. Voor me staat een meisje met blonde haren en ik bekijk haar kort. Het valt me op dat haar ogen heel blauw zijn. Donkerblauw.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ach, je moet doen wat je niet laten kan.'

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 20:35 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lexi Noëlle Marin
    De jongen haalt zijn schouders op. 'Ach, je moet dan wat je niet laten kan,' zegt hij. Het is dus zo'n onverschillig typ. 'Je hoeft niet zo vrolijk te doen hoor,' zeg ik sarcastisch terwijl ik naast hem ga zitten. 'Ik ben Lexi trouwens,' zeg ik dan terwijl ik mijn tas zoek naar mijn iPod.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    'Je hoeft niet zo vrolijk te doen, hoor,' zegt het meisje sarcastisch waardoor er een lichte grijns op mijn gezicht komt te staan. Ik denk dat ik haar wel mag. 'Ik ben Lexi, trouwens.'
    Ze begint wat in haar tas te neuzen. Ik besluit om mijn koptelefoon nog op mijn schouders te laten rusten en kijk voor me uit.
    'Ik ben Ziad.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~