• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Teddy Thompson
    Hij stelt zichzelf voor en als hij glimlacht kijk ik even naar de grond.
    'Teddy,' Mompel ik terwijl ik een beetje zenuwachtig begin te worden. Ik en jongens was gewoon geen goede combi. Op de middelbare school was ik daar wel achter gekomen.


    Cookies!

    Ella

    Vluchtig loop ik naar binnen. Ik zie een drinkkraantje maar besluit niet te drinken. Ik laat wat water in mijn handen lopen en doe het dan op mijn gezicht. Met een doekje veeg ik het wat af. Met de zwarte rekker die rond mijn pols zit doe ik mijn haar in een vlecht en laat die over mijn schouder hangen. Ik loop de wc weer uit zonder nog een blik te geven aan de mensen. Ik loop recht naar mijn plaats en zak neer op de stoel aan het raam. Terwijl ik de oortje van mijn iPod insteek zoek ik een liedje en sluit daarna mijn ogen.

    [ Wat heb ik gemist?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Wat heb ik gemist?]


    [Niet veel, iedereen zit nu zo'n beetje in het vliegtuig te praten dat zometeen op gaat stijgen.]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 20:45 ]


    Cookies!

    IHeartMusicc schreef:
    [ Wat heb ik gemist?]


    ( alleeen laatste reactie James)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DracoMalfoyx schreef:
    (...)

    ( alleeen laatste reactie James)


    Nope, jij moet nog reageren op liberty xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( O je had al gereageerd sorry zal het gelijk doen (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Ik schreef het laatste deel van het lied en keek even op en zag dat Liberty aan het tekenen was. "Heel erg bedankt voor je hulp eindelijk is het nummer af" glimlachte ik
    "En ik wist niet dat je zo goed kon tekenen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Ik bloosde heel licht en glimlachte, 'Dankje,' Ik schreef nog even de datum en mijn naam eronder en tekende het af. 'Je weet trouwens wel meer niet van mij,' zei ik terwijl ik nog steeds aan het tekenen was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin

    Ik glimlachte naar het meisje en pakte mijn ipod uit mijn broekzak, 'Heb je ook een reis gewonnen?' vroeg ik toen terwijl ik mijn oordopjes in deed en zacht muziek op zetten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    Ik begon met een nieuw nummer met als titel Back to December
    "Je maakt me nieuwsgierig" zei ik terwijl ik weer wat opschreef "Vertel dan maar wat ik niet weet". Ik bedacht me dat dat best veel was "Vertel maar het belangrijkste aangezien ik niet veel van je weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    Ik grinnikte, 'Nou, ik zei al dat mijn vader was gestorven. Dat was toen ik 14 was, echt midden in mijn puberteit. Mijn moeder kwam in een depressie en toen moest ik voor haar zorgen om het zo te zeggen en voor mijn jongere broertje.' Ik begon aan de schaduw van de tekening en keek even van mijn blad naar hem en toen weer terug, 'Mijn oudere broer woonde toen al in Canada,' zucht ik even. 'Sinds kort is ze over haar depressie heen gestapt en is ze weer gewoon, maar onze band zal nooit meer zo goed worden als dat het was.' Toen de tekening klaar was schreef ik James naam nog, 'Wat is je volledige naam?' vroeg ik toen, dan kon ik dat erbij schrijven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Klink allemaal niet heel erg gezellig" zei ik terwijl ik was gestopt met schrijven en haar aankeek. "Mijn volledige naam vroeg je" zei ik verbaasd
    "James Andrew Knight is de naam " glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Mooie naam,' zei ik toen. In sierlijke letters schreef ik het er schuins onder. 'En gezellig? Mwah, het gaat.' grinnikte ik even. Ik liet hem de tekening zien, 'Lijkt het wat?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Dankje wat is jou volledige naam eigenlijk?" vroeg ik en keek naar de tekening die ze liet zien. "Wow" was het enige wat ik kon zeggen. "Echt geweldig" glimlachte ik toen ik mijn woorden weer had terug gevonden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer