• Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.

    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels

    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Horus
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Tramore
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Inschrijftopic

    ~Have Fun~

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Liberty

    'Dankje,' zei ik toen weer licht blozend. Iemand zoals ik die bloost? Jup, dat had ik altijd bij complimentjes, vooral bij jongens. 'Mijn volledige naam is Liberty Roxanne Dust,' glimlach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Graag gedaan" glimlachte ik. Mijn gedrag was nu wat minder actief maar dat zou straks wel weer erger worden.Ik heb zo mijn momenten van heel druk naar rustig naar weer superdruk. Maar meestal met schrijven, zingen en gitaar spelen ben ik rustig. "Ook een leuke naam" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty

    'Dankjewel,' glimlachte ik. We waren opzicht best rustig geworden. Maar tekenen, schrijven of muziek maken hielp me altijd om te kalmeren. Zo kon ik mijn gevoelens uiten. Zacht neuriede ik de tekst van carefull, mijn lievelings band Paramore.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( ik moet gaan misschien ben ik er morgen maar ik moet ook naar een verjaardag)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Is goed, misschien tot morgen dan xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( internet op mijn mobiel doet het weer )

    James

    De laatste regels stonden op papier en vond dat het zo wel weer genoeg was met het schrijven aangezien ik dat nooit lang volhoud. Ik luisterde naar Liberty die zacht de tekst van Carefull neuriede


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Tegen wie had Devin het ?]

    [ Rosalie]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liberty

    Vanuit mijn ooghoek zag ik dat James me aankeek. 'Wat?' zei ik toen lachend terwijl ik mijn benen even optrok.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    Ik schoot in de lach "Er is niets hoezo vraag je dat?" zei ik en terwijl ik al mijn spullen weer in mijn tas gooide


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ella

    vluchtig doe ik mijn oortjes uit en luister naar de Franse uitleg. Ik doe mijn gordel om en daarna komt de Nederlandse. Ja pech zeg. Ik klik de gordel vast en trek hem aan. Ik zet mijn iPod uit. Ik zit nu op het stoeltje bij de gang en ik voel me niet goed. Ik neem het flesje water uit mijn tas en hoe het in de aanslag voor mijn oren. Achja, je snapt me wel.

    Teddy
    'Oh, misschien kunnen we maar beter gaan zitten, want hij gaat opstijgen.' Zeg ik en ik loop alvast naar mijn stoel. Als ik weer neerplof naast Hazel doe ik mijn gordel vast en pak ik een kauwgompje tegen de oorpijn die ik vaak krijg in een vliegtuig.


    Cookies!

    Samuel

    Ik knik en loop achter haar aan. Bij mijn plek plof ik neer en doe ik mijn gordel vast. Ik zet mijn Ipod uit en stop hem weg in mijn tas. Er loopt een stewardess langs die alle veiligheidsregels uitlegt. Zuurstofmaskers boven je, reddingsvesten onder je stoel, ik heb het al vaak gehoord. Dan komt het vliegtuig in beweging.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Ella

    Ik schaamde me nu al voor wat er ging komen. Ik die begon te lachen omdat het een kietelend gevoel in mijn buik gaf. Serieus, hatelijk. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond toen het vliegtuig in hoge snelheid de opstijgingsbaan afreed. Ik dronk van mijn flesje water omdat de oorpijn hels was.

    Liberty

    'Omdat je opeens zo stil was,' lach ik dan ook.


    The duty of youth, is to challenge corruption.